וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימות המשיח בוואדי ערה: טיול חמורים לאיחוד שוטי הנבואה

13.10.2017 / 0:03

עשור לאחר התפרקותה של להקת "שוטי הנבואה", יצאו שניים ממייסדיה למסע חמורים בארץ כחלק מקריאה להתגבר על האגו ולשוב ולשלב ידיים באיחוד הלהקה. האם אלוהים נמצא בתוך מחשבותם?

צלמים זמניים מורשים

אחד השירים הכי מוכרים של "שוטי הנבואה" הוא "ידיעה". השיר שמתחיל בנעירת חמור ובקליפ שלו נראה מסע חמורים - הפך אחרי שנים רבות למציאות.

במסגרת קריאה לאיחוד הלהקה לאחר 10 שנים מזמן התפרקותה, יצאו חברי הילדות ומייסדי הלהקה, "שמעון ולוי" (גלעד ויטל שמעון ורואי לוי), למסע חמורים בארץ. נקודת ההתחלה של המסע בצד המזרחי של הגבעה המרכזית של יישוב קציר, שם נמצאת חוות החמורים שלהם. המשך המסלול בתוך היישוב עצמו ויציאה מהשער של קציר שמאלה לכיוון יער חורש טבעי של עצי אלון ואלה על הר אמיר. לאחר מכן, ירדו טיילו השניים ביער לכיוון היישוב הערבי ברטעה וחזרו לחווה לנקודת ההתחלה.

בחלק מהצילומים רואי מדבר על ואדי ערה, משום שהר אמיר (המקום בו נמצא היער) נמצא בערך מעל הוואדי שהוא חלק מדרך הים העתיקה (ה"ויה מאריס"), שהיא נתיב מסחר-צבאי שקישר בין קהיר לדמשק ולמסופוטמיה, וכיום נקרא עמק/נחל עירון (על שם הישוב העברי העתיק "ערונה").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים אל הטבע בשירה./מערכת וואלה!, צילום מסך

דרגה אחת מעל האגו

אז השניים, כאמור, יצאו למסע "הצלה" על חמורים ו"יעשו" את שביל ישראל בשילוב שירים וכלי נגינה, ובכל פעם יעצרו בישובים שונים ויזמינו את אנשי האזור להצטרף לערבי שירה. כל זה כחלק מפרויקט הקריאה לאיחוד להקת שוטי הנבואה.

בנוסף, שמעון ולוי עתידים להוציא בימים אלו את שיר הנושא לקריאת האיחוד "עולים בסולם", שמשמעותו היא עולים שלב ודרגה אחת מעל האגו, מתעלים על כל מחלוקות העבר וקוראים ל"ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טיול חמורים בוואדי ערה עם שוטי הנבואה. מערכת וואלה! NEWS
טיול חמורים בוואדי ערה עם שוטי הנבואה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully