וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק, מפנק אבל עוד לא שם: המלון הירושלמי (הכמעט) מושלם

15.10.2017 / 8:13

המלון החדש בירושלים, אוריינט, שנבנה מיסודותיו של מבנה לשימור, הוא לחלוטין הצעקה האחרונה ברמה העיצובית, שירות מפנק ללקוח, אך לא ייתן לכם את הניתוק האולטימטיבי שאתם מחפשים בחופשה. ולגבי ארוחת ערב? צאו לעיר חברים

מלון אוריינט בירושלים של ישרוטל. ישרוטל, מערכת וואלה! NEWS
אוריינט ירושלים מרשת ישרוטל/מערכת וואלה! NEWS, ישרוטל

אם אתם חושקים בחופשה קלילה נטולת פעוטים במרחק של שעה ממרכז הארץ, יש סיכוי גדול ש"אוריינט" מרשת ישרוטל הוא בדיוק התשובה בשבילכם. אז עשיתי פיצול אולטימטיבי של שתי בנותיי, השארתי כל אחת מהן עם סבתא מפנקת, ויצאתי עם בעלי לחופשת פוסט יום נישואים שכזאת בלב ליבה של המושבה הגרמנית בירושלים.

החופשה המושלמת? לא בדיוק, יש מינוס גדול במלון בעיר, ועל כך שאין עדיין ארוחות ערב אספר לכם בהמשך. אבל למלון שנמצא בהרצה חודשיים בלבד? הכי קרוב למושלם שאפשר.

מה אתם חושבים על המלון החדש בירושלים? רכלו לנו בפייס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט אל המבנה באור יום/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיצוב:

תוך שמירה על מסגרת המגבלות של תוכנית הבנייה העירונית, יצרו בהצלחה יהודה, דב, ויואל פייגין מבנה מרשים בהחלט. הכניסה של המלון לובשת צורה של ביתן זכוכית, שחללו האליפטי המרכזי מקשר את כל השטחים הציבוריים, ומאפשר לאור לחדור פנימה עד לקומה התחתונה.


עיצוב הפנים של המלון שכובש אותך מרגע הכניסה שייך לחברת העיצוב הבינלאומית HBA בניצוחה של המעצבת אינגה מור. ישנו דגש על מוטיבים ירושלמיים מסורתיים כדוגמת האבן, מקום של כבוד למסורת העבר, והמחשה כיצד הלוקיישן שימש את הטמפלרים. שימוש בחומרים איכותיים כגון עץ, זכוכית, ושלל מתכות, שנותנים את המראה הייחודי ושימוש בצבעוניות מדויקת לצד הדפסים אוריינטליים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינת הישיבה המסוגננת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביתן זכוכית המאפשר כניסה של אור יום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסעדה בקומת הכניסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החדרים:

המלון כולל 243 חדרים וסוויטות, המחולקים על פני 9 קומות.
אמקד בשבילכם את העניין בזאת שאומר שהחדרים מהסטנדרט ועד למפונפנים שביניהם בהחלט ברמה גבוהה. נקיים ומרווחים, ונותנים את כל הפסיליטיז של מלונות חמישה כוכבים: מכונת אספרסו, חלוקים, נעליים, כלי מיטה ברמה גבוהה, מייבש שיער וכו. לבעלי היכולת והממון מומלץ ביותר ללכת לכל הסוויטות היפהפיות והאותנטיות בהריטג'. חוויה עיצובית ברמות הגבוהות, ישן מול חדש, חימום רצפתי באמבטיות לימים הקרים של ירושלים - מושלם.

בעניין ילדים: פחות הכיוון במלון הזה, אך אם אתה עדיין מעוניינים, יש הרשאה לילד אחד בחדר, אם תחפצו ביותר, תאלצו לקחת לזאטוטים השובבים חדר נוסף.

מחירים ללילה (לאחר 20% בתקופת הרצה + ארוחת בוקר):
חדר אוריינט – 2,039 שקלים
חדר אוריינט נוף למושבה – 2,339 שקלים
חדר אוריינט נוף לעיר העתיקה – 2,529 שקלים
חדר קולוני במבנה לשימור – 4,670 שקלים
סוויטת אוריינט – 6,645 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר אוריינט נוף לעיר העתיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינת ישיבה מסוגננת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדר המושלם במבנה לשימור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר האמבטיה במבנה לשימור, חימום רצפתי מפנק./מערכת וואלה!, צילום מסך

האוכל:

אתחיל בבעיה, כשהוזמנתי להתארח ושמעתי שאין ארוחת ערב, תהיתי מעט אם מדובר בקונספט חדשני או שמישהו שם עדיין לא התארגן על עצמו. התשובה: גם וגם. המלון שנמצא כרגע בשלבי הרצה, פועל על סגנון בד אנד ברקפסט ונראה כי בקרוב יחלו ניסיונות של ארוחות הערב. אך בבדיקה מעמיקה יותר מתברר כי רב האנשים הבאים לבקר בעיר הקודש, חפצים לצאת לביקור בעיר בשעות הערב ולרוב לא מעונינים כלל בארוחה במלון.

אך מה שכן תקבלו - בטוב טעם. השף אריק אטיאס אחראי על ארוחת הבוקר מהמוצלחות ברשת ישרוטל, אם לא המשובחת ביותר. גבינות, לחמים, מתוקים, חומוס, פלאפל, ואפילו גפילטע פיש, חלווה, ואינספור סוגי תמרים. הכל מקוטלג על פי תחנות המאפיינות את העיר: מאה שערים, מחניודה, העיר העתיקה, הרי סטף ועוד. טרי, נעים למראה, ובהחלט טעים.

אם תחפצו להתארח בחגים, קחו בחשבון שכן תזכו לארוחת ערב - אבל זה יעלה לכם, והרבה: 550 שקלים לאדם ארוחת חג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת הבוקר המעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלוקה על פי תחנות המאפיינות את ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפע של טעמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האווירה:

אולי זה רעש השיפוצים בצד הבריכה או העובדה כי המלון ממוקם בעיר שגורם לך להרגיש שלא עשית פאוז ללחץ היומיומי שבאת להתנתק ממנו. הרעשים של הסביבה המוכרת, אמבולנסים וצ'קלקות המשטרה פחות מגניבים בזמן שאתה שוכב בבריכה ומנסה להשתזף, הא? אבל כשאתה מתהלך לך ברחבי המלון האינטימיות והחמימות כן מפצים על רעש השיפוצים, ושם אתה לגמרי מרגיש בחופשה.

במלון תוכלו להנות גם מספא עם מגוון של טיפולים. במילים עדינות אומר שזה לא מה שאתם רגילים לקבל אם ביליתם מספר פעמים במלון "כרמים" של אותה הרשת: חביב, עיסוי ממוצע, אווירה בסדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבריכה עם הלוק הקלאסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומה עשירית עם נוף לעיר העתיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדרי העיסויים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתרון גם לימי החורף הקרים: בריכה מחוממת/מערכת וואלה!, צילום מסך

השירות:

ניכר מאוד כי רשת ישרוטל כבר שנים בתחום, ולגמרי יודעת מה היא עושה כשמלון בין חודשיים מתפעל בצורה שכזאת. צוות עובדים רחב בכל חלקי המלון, שחלקם אף נראים בחוסר מעש בשל העובדה שהמקום רחוק מלהיות בתפוסה מלאה, אך כן יתנו שירות אדיב ברגע שתזדקק לו.

על אף שהבר בקומה העשירית לצד הבריכה עדיין לא נפתח, וכן, המשקה שהזמנתי לא הגיע בשיא המהירות למיטת השיזוף שלי ( בכל זאת המלצר ירד 9 קומות בשביל כוס), הכל נעשה בנועם, וסביר להניח שאם תגיעו בקרוב כבר תהנו משירותי הבר.


לסיכום: לגמרי מלון ששווה להכניס לוויש ליסט שלכם לחופשה מפנקת עם הפרטנר. מומלץ לחכות עוד זמן מה שכל הפסיליטיז במקום יעבדו כמו שצריך, ואז אולי גם המסג' שלכם יהיה שווה יותר משלי.

הכותבת היתה אורחת מלון אוריינט בירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר האוכל עם אקסטרה אנשי צוות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully