וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו האחרת: האטרקציות המוזרות שמספקת בירת יפן

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

29.5.2018 / 7:56

לארץ השמש העולה יש ניצוץ של טירוף, שהוא כולו עונג צרוף למי שמבקר בה. אז קבלו כמה אטרקציות בטוקיו, שיעזרו לכם לחוות אותה בצורה קצת שונה ופשוט אסור לכם לפספס

ShutterStock

רבות כבר דובר על בירת יפן העצומה, ששום ביקור בארץ השמש העולה לא מממצה אם לא ביקרת בה. אבל יש גם טוקיו אחרת, סודית אם תרצו, שמאפשרת אטרקציות שנעות בין המדהים לביזאר. לא עוד מוזיאונים מוכרים או אתרים שכולם מבקרים בהם. טוקיו מספיק גדולה כדי לספק יותר מזה, הרי כאן מדובר על יפן ולמדינה הזאת יש ניצוץ של טירוף, שהוא כולו עונג צרוף למי שמבקר בה. אז קבלו כמה אטרקציות בטוקיו, שפשוט אסור לכם לפספס.

נתחיל עם אוהבי הבמאי ימאזאקי שסרטי האנימציה שלו חובקי עולם ולו מעריצים רבים הודות לעולמות הייחודיים שהוא יוצר בסרטיו. תחשבו על סרט שלו - רק בצורת מוזיאון, גיבלי שמו, שנולד מתוך חזונו של ימאזאקי. החל מהקופאי בכניסה ועד לסוף הסיור, אתם תחוו חוויה קסומה, לא מהעולם שלנו, המערבת המון פנטזיה שתקסים את הקטנים כמו גם את הגדולים. פשוט אסור לכם לפספס את המוזיאון יוצא הדופן הזה.

ונמשיך עם עולם הפנטזיות בדמות מסעדה שכל כולה מעוצבת כמו עליסה בארץ הפלאות, החל מעיצוב המסעדה, עבור במנות ואפילו הסכו"ם. מדובר על מסעדה שבה תאכלו כמו עליסה בארץ הפלאות ותוכלו להרגיש שם קטנים וגדולים ובעיקר לחוות את כל החוויות עליהן קראתם בספר האהוב. ברובע סינג'וקו תמצאו את מסעדת הרובוטים - קרקס צבעוני שבו אוכלים על רקע מופע של רובוטים ענקיים, רקדניות אקזוטיות ומוזיקה אלקטרונית.

כשאתם חושבים על ארכיטקטורה אתם בוודאי לא יכולים לדמיין לעצמכם מגדל מגורים המעוצב כמו מגדל הקפסולות נאקאג'ין. פשוטו כמשמעו, מגדל שבנוי מקפסולות מגורים קטנות והיוצרות צורה מרתקת מבחינה אדריכלית. מומלץ בחום לעבור ולחזות בפלא הזה.

טוקיו היא עיר תוססת, אבל לאלה מכם שאוהבים טבע לא חסר מה לראות. מומלץ להגיע לאוגשימה - הר געש בתוך הר געש גדול יותר, שנמצא באי אחד לא רחוק מטוקיו, אך שייך לעיר. יש באי לינה בסיסית עם ארוחת בוקר ומכולת אחת, אבל המון טבע מרהיב שמהווה אתנחתא מהעיר הקצבית.
נגענו רק בקצה המזלג לגבי העיר המדהימה והמרתקת הזו, היריעה קצרה מלהכיל את כל המקומות המעניינים, השונים והמטורפים שיש לטוקיו להציע, אבל אם אתם רוצים לראות קצת יותר מהעיר המיוחדת הזאת, אז אלו תחנות ששווה לעצור בהן.

טיול מאורגן ליפן עם הירושימה וקויאסאן בטיול מיוחד

טיולים מאורגנים לחו"ל עם פגסוס

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • טוקיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully