וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שחובה לעשות לפני שאתם טסים לחו"ל

5.11.2017 / 7:41

ההתרגשות בשיאה, בדקתם דרכונים, ארזתם מזוודות ואתם מוכנים לצאת לכיוון השדה, אבל את הדבר הכי חשוב אולי שכחתם: להגן על הבית בהיעדרכם. הנה 5 טיפים שיעזרו לכם להישאר רגועים גם במהלך החופשה

ShutterStock

הכנתם הכול? ארזתם לבד? מוכנים לצאת לשדה? יופי, רק שיכול מאוד להיות שאת הדבר החשוב ביותר לא עשיתם: להגן על הבית בהיעדרכם. הנה חמש עצות שיעזרו לכם להעביר את הנופש בראש שקט.

להיות רגועים בחופשה: שירות בית חכם של בזק רק מ-29.90 שקל בחודש

5. לבטל או להקפיא את המנוי לעיתון

גולדן רטריבר מחזיק נייר עיתון בפה. ShutterStock
גולדן רטריבר מחזיק נייר עיתון בפה/ShutterStock

אתם אולי לא מייחסים לכך חשיבות, אבל הפורצים שמים לב לדברים קטנים. יש עיתון ליד הדלת? ניחא. כשיש שניים זה כבר אור אדום וכשמצטברים שלושה, המסר ברור: אף אחד לא גר פה כרגע. עבור פורצים מדובר בגן עדן. אל תספקו להם רמזים מיותרים וברורים כל כך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

4. טוב שכן טוב מאח רחוק

שכן לא נרדם בגלל רעש מהדירה ליד. ShutterStock
שכן לא נרדם בגלל רעש מהדירה ליד/ShutterStock

בהנחה שהשכנים שלכם ואתם ביחסים טובים, בניגוד לחבר'ה שבתמונה למעלה, נצלו (בקטע טוב. כמובן) את הסיטואציה לטובתכם. הפקידו בידיהם מפתח של הדירה ובקשו מהם לעשות מטלות קטנות ולא מעיקות, כמו איסוף דואר, הדלקה וכיבוי אורות, הפעלת הברז למספר שניות ועוד. אתם תהיו כנראה חייבים טובה אחר כך, אבל זה שווה את זה.

יוצאים לחופשה? הפסיקו לדאוג. הבית החכם של בזק, רק ב-29.90 שקל לחודש

3. שימו מישהו בבית

בית מבולגן. ShutterStock
בית מבולגן/ShutterStock

טוב, אם אתם באמת רוצים להרגיש בטוחים, שימו בבית מישהו "משלכם". נסעתם לשבוע או לשבועיים? תמיד יהיה מי שיקפוץ על המציאה וירצה לישון אצלכם, בבית שכולו שלו. לפורצים לא ממש משנה מי גר בבית, אם יש בו תנועה הם פשוט לא יגיעו. מצד שני, דייר המשנה שלכם תמיד יכול להחליט שבא לו לחגוג. במקרה כזה, אולי בכל זאת עדיפה האופציה השניה.

2. הבית החכם של בזק

כיתוב: צילום ממצלמת אבטחה מתוך מערכת בית חכם של בזק. צילום מסך
כיתוב: צילום ממצלמת אבטחה מתוך מערכת בית חכם של בזק/צילום מסך

טוב, עזבו חברים, שכנים ועיתונים לרגע. אתם שוכבים על החוף במקסיקו או חוגגים בפסטיבל בירה בגרמניה, ולפתע בא לכם להציץ בנעשה בבית שלכם. כן, כן, אתם בעצמכם צופים בנעשה מכל פינה על הגלובוס. מערכת הבית החכם של בזק מאפשרת לכם לצפות במה שקורה בו כאשר אתם לא נמצאים. תחשבו כמה כיף יהיה להבהיל פורץ כשהוא נכנס הביתה, ובכלל זכרו: פורצים לא אוהבים מצלמות.

1. קחו גדוד של שומרים

שומרי ראש. ShutterStock
שומרי ראש/ShutterStock

טוב, זה פיתרון קצת יקר, אבל אם אתם באמת לא מרגישים בטוחים, פשוט קחו צוות של שומרים שיקיף את הבית 24/7 עד שתחזרו. יעלה לכם כמה עשרות אלפי שקלים, אבל איזה מחיר זה כבר לשלם תמורת חופשה טובה?

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף בזק
  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully