וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בשדה התעופה של חיפה: דיוטי פרי לנוסעים לחו"ל

18.9.2017 / 11:24

לא חייבים להגיע עד לנתב"ג בשביל ליהנות מאלכוהול פטור ממכס או בשמים של 1+3 - דיוטי פרי נפתח גם בשדה התעופה של חיפה, שממנו ממריאות טיסות ליוון, קפריסין ושאר יעדים קרובים. אז מה מחכה לכם שם?

דיוטי פרי שדה התעופה בחיפה. רשות שדות התעופה, מערכת וואלה! NEWS
מעניין אילו מבצעים יהיו. הדיוטי פרי בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, רשות שדות התעופה

דיוטי פרי בגודל של כ-300 מ"ר נפתח בנמל התעופה הבינלאומי של חיפה, שיישמש את נוסעי הטיסות ליעדי אגן הים התיכון, כמו אתונה, לרנקה, רודוס, קוס ופאפוס.

בדיוטי פרי בחיפה נמכרים מוצרי קוסמטיקה ובשמים, משקאות חריפים ויינות, סיגריות ומוצרי טבק כולל אביזרי עישון, מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, אופטיקה, מצלמות וציוד צילום, שעונים, ציוד ואביזרי ספורט. בנוסף, מוצרי ואביזרי אופנה, מוצרי עור, צעצועים, מזכרות, מכשירי כתיבה, תיקים, תיקי נסיעות ומזוודות, מחשבים אישיים, ציוד ואביזרים למחשבים אישיים, סוללות ותקליטורים, ממתקים, שוקולד ומוצרי שוקולד, קפה קקאו ועוד.

לדברי דוברות רשות שדות התעופה, גוף הכפוף למשרד התחבורה, הסכם השמיים הפתוחים הביא לגידול דרמטי בתנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות גם בנמל התעופה בחיפה. נמל חיפה משמש לטיסות פנים ארציות ולטיסות בינלאומיות ליעדים קרובים למדינות אגן הים התיכון. הטסים מחיפה נהנים מחנייה חינם.

שדה תעופה חיפה מטוס Tus Airways. Tus Airways, מערכת וואלה! NEWS
מטוס של Tus Airways בשדה בחיפה, בדרכו לקפריסין/מערכת וואלה! NEWS, Tus Airways

על פי הנחיית שר התחבורה ישראל כ"ץ, יוארך מסלול ההמראות והנחיתות בנמל התעופה בחיפה ב- 300 מטר, על מנת לאפשר את גידול הטיסות הבינלאומיות מצפון הארץ, לנוחות הנוסעים ויאפשר למטוסים בקיבולת של עד 120 נוסעים לטוס ליעדים קרובים באירופה.

התכנית לתשתית הלאומית לשדה התעופה בחיפה (תת"ל 80) מקודמת בימים אלו, ובמסגרתה יוארך המסלול הקיים בכ-300 מטרים. תכנית הארכת המסלול בחיפה מתואמת עם חברת נמלי ישראל המקדמת במקביל את הנמל הימי, באופן בו נמל התעופה והנמל הימי יוכלו לחיות בצוותא. תכנית הארכת המסלול בחיפה כוללת בין היתר שיקוע כביש יוליוס המפריד בין שני חלקי השדה.

לאחרונה נרשם גידול משמעותי ביותר בטסים מחיפה לחו"ל, כשמתחילת השנה ועד חודש אוגוסט עברו בשדה הצפוני יותר מ-20 אלף איש. עד סוף השנה מצפים ברשות שדות התעופה שיעברו בחיפה מעל ל-2,500 תנועות מטוסים ומעל 13 אלף נוסעים בטיסות בינלאומיות - גידול של מעל 300%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully