וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם הקומנדו שהפך לדוגמן וחורש את העולם בוואן משופץ

14.9.2017 / 13:08

אחרי שירות כלוחם בצי הבריטי, רכש וויל גרגור (26) ואן ישן, שיפץ אותו לעילא ויצא אל הדרך. "שום דבר לא דומה לרגע שבו אתה מתניע את הרכב, מבלי שיש לך שמץ של מושג מה עומד להיות היעד הבא שלך", הוא אומר

הוא אינטליגנט, נראה מצוין וגם חובב מושבע של הרפתקאות. - הכירו את וויל גרגור (Will Gregor), לוחם קומנדו לשעבר, ששירת בצבא הבריטי. עם שחרורו הפך לדוגמן ועד לא מזמן הוא עשה את דרכו בשטח שונה לחלוטין: את ימיו הוא העביר בטיולים עם פולקסווגן מסחרית ישנה, מדגם T25, ששופצה לעילא והפכה לקרוואן מדהים.

גרגור, בן ה-26, יליד מחוז דבון שבאנגליה, נכנע לחיידק הטיולים בעודו משרת כלוחם בצי הבריטי. בחודש מאי האחרון הוא רכש את הרכב הנושן במחיר של 1,800 ליש"ט (כ-8,400 שקלים) ושיפץ אותו באדיקות במשך 6 שבועות. לצורך השיפוץ הוא נפרד מ-500 ליש"ט נוספים (כ-2,300 שקלים).

להשאיר מאחור את כל מה שנורמלי

"מראש ידעתי שאני רוצה שעיצוב הפנים יכלול שימוש רב בעץ, אך לא מצאתי פרויקטים קודמים בדגם זה שעשו זאת, של שנאלצנו לעבוד בתהליך של ניסוי וטעיה", הוא מספר לכתב הדיילי מייל. "התהליך היה מאתגר, אך היה לי מזל, מאחר שקיבלתי עזרה רבה מאביה של חברה שלי".

לדבריו, שלושת החודשים בדרכים היו לא פחות ממדהימים, "בעיקר בשל העובדה שהשארתי מאחור את כל מה שנחשב 'נורמלי'. המקומות שאליהם הגעתי היו נהדרים, אך מה שעשה את ההבדל עבורי הוא תחושת החופש. שום דבר לא דומה לרגע שבו אתה מתניע את הרכב, מבלי שיש לך שמץ של מושג מה עומד להיות היעד הבא שלך".

עם זאת, לא הכל היה פשוט וקל. כך למשל, מאחר שהרכב הישן לא כולל הגה כוח, מצא את עצמו גרגור בסופו של המסע עם דלקת גידים. "כנראה שלכל דבר יש מחיר. גם לחופש", הוא אומר.

ההשראה: זיכרונות ילדות

גרגור גדל בכפר קטן באזור דבון שבאנגליה לאם ספרדייה ואב יליד פלימות'. "זו היתה משפחה דו-לשונית, כך שתמיד הייתי פתוח לתרבויות אחרות. למעשה, רכישת הוואן הגיעה בזכות ההשראה מצד הוריי. כאשר אני ואחותי התאומה היינו צעירים מאוד, הורינו רכשו ואן דומה, כך שיש לי זיכרונות טובים מטיולים שערכנו בעבר הרחוק", הוא מספר.

כעת, לאחר הטיול הגדול, הוא מתכנן לחזור לספסל הלימודים, ולהתחיל תואר בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה. ובין לבין, הוא ימשיך לעסוק בקריירת הדוגמנות שלו ולתכנן את הטיול הבא, עם הוואן שלו כמובן. "אני בטוח שכל המיומנויות שרכשתי בצבא, בטיולים ובקרוב גם באקדמיה, יובילו אותי לעבר אתגרים הרבה יותר גדולים".

"אני רוצה לצאת עם הוואן לכיוון מזרח - לחצות את אירופה ולהגיע אל אסיה. את המסע הבא שלי אתעד בכתב ואולי גם אצלם סרט דוקומנטרי, שקשור לתחומי הלימוד שלי", הוא אומר. "התכנון הוא לפגוש אנשים רבים מתרבויות שונות. אני מוקסם מהטבע האנושי, המאחד את כולנו. יש משהו נפלא ומעצים ביציאה לדרך, בידיעה שכל מקום יכול לשמש לך בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully