וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ליידי בויז: מלון מזהיר את האורחים מלהביא טרנסג'נדרים לחדר

14.9.2017 / 9:38

"ברצוננו ליידע אותך כי האדם שאתה רוצה להביא לחדר שלך איננו גברת אלא ליידי בוי", נכתב בטופס שמחולק לאורחים במלון בבנגקוק. עוד התבקשו התיירים, לסמן האם ניהלו משא ומתן בעניין המחיר, וכמה התבקשו לשלם עבור הבילוי

ליידי בויז טרנסג'נדר בתאילנד. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
הוצגו ע"י המלון כנשים מזויפות ורמאיות. טרנסג'נדריות בתאילנד/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

ביקורת חריפה נמתחתה על מלון בתאילנד, על כך שהחליט "להזהיר" אורחים שהחליטו לבלות בחדר שלהם עם ליידי בויז - הכינוי הרווח בתאילנד לנשים טרנסג'נדריות העובדות בתעשיית המין המקומית, הפופולארית במיוחד בקרב תיירים.

אורחי המלון, "אומני קומפלקס" בבנגקוק, שהגיעו אליו מלווים בליידי בוי - קיבלו לידם טופס שאותו התבקשו למלא ובו שורה של שאלות פולשניות וכמה הפחדות - והטופס עשה במהירות את דרכו אל הרשתות החברתיות.

בבנגקוק מתקיימת אחת האוכלוסיות הגדולות ביותר בעולם של עובדי תעשיית המין, וחלק גדול מהנשים העובדות בתעשייה המקומית הן נשים טרנסג'נדריות, כאלה הנולדו כזכרים. בנגקוק ידועה כאחת הערים הידידותיות ביותר כלפי להט"ב באסיה, וכנראה שמסיבה זו ספג אותו הטופס ביקורת על כך שהוא מתערב בענייניהם הפרטיים של אורחיו ומציג בפני התיירים את אוכלוסיית הליידי בויז כנשים מזויפות, פושעות ורמאיות.

"ברצוננו ליידע אותך כי האדם שאתה רוצה להביא אל החדר שלך איננו גברת אלא ליידי בוי", נכתב בטופס שחולק לאורחים, ואלה התבקשו לענות: "כעת לאחר שיידענו אותך שמדובר בליידי בוי, האם אתה עדיין מעוניין להביא אותה לחדר שלך?". עוד הבקשו התיירים לסמן האם ניהלו משא ומתן בעניין המחיר, וכמה התבקשו לשלם עבור הבילוי.

טופס של מלון בתאילנד נגד ליידי בויז. Pera Kasayapanandt, פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"האדם שאתה רוצה להביא לחדר אינו גברת אלא ליידי בוי". הטופס במלון בתאילנד/מערכת וואלה! NEWS, Pera Kasayapanandt, פייסבוק

המלון בתפקיד משטרת המוסר

הנהלת המלון לא הסתפקה רק בחדירה לפרטיות האורחים ובלהביך אותם במילוי הטופס, אלא המשיכה גם לשיימינג של קהילת הליידי בויז והזהירה את האורחים בצורה מפורשת מלהזמין אותן לחדר. עוד נכתב בטופס, כי התרחשו מקרים בהם חפצים יקרי ערך של אורחים נעלמו לאחר שביקרו בהן ליידי בויז. "היו זהירים בכל מה שנוגע לחפציכם האישיים", נכתב בטופס. אבל בקהילת הלהט"ב המקומית לא חושבים שמדובר בניסיון תמים להזהיר תיירים, אלא בניסיון להשמיץ את קהילת הליידי בויז ולפגוע בפרנסתן.

בארגון הלהט"ב האסיאתי "Oogachaga Leow Yangfa", זעמו על הנהלת המלון והטופס שהיא מחלקת לאורחים. "אם מדובר ביחסים פרטיים שנעשים בהסכמה בין שני מבוגרים, מאיזה סיבה המלון הזה צריך להיות בתפקיד משטרת המוסר? אם הנהלת המלון מודאגת מפני חטאים ופריצות, האם שלט המפרט את הכללים בפני כלל האורחים לא היה מספיק?"

בארגון גינו את הניסיון של המלון להביך את האורחים שיחליטו לבלות עם ליידי בויז ולהפחיד אותם מפניהן, תוך שהוא משווה להן מוניטין של מתחזות וגנבות. "המציאות היא שגניבות מסוימות אכן מתרחשות בבתי מלון", כתב הארגון, ו"תפקידה של ההנהלה להתמודד עם זה באופן יעיל ובדיסקרטיות. לא להטיל מראש את האשמה ולא לשפוט ולהפלות אורחים ומבקרים. יש נשים טרנסג'נדריות שמספקות שירותים מיניים תמורת תשלום. זה נקרא עבודת מין, ועבודת מין היא עבודה לכל דבר". במלון "אומני קומפלקס" לא הגיבו לפניות התקשורת.

  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully