וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

64 גורים על המטוס: המחווה המרגשת של חברת התעופה

9.9.2017 / 13:02

גורי כלבים וחתולים שהיו בסכנת המתה ביוסטון לאחר שמכלאותיהם נהרסו בעקבות הוריקן "הארווי", הוטסו על ידי סאות'ווסט איירליינס לסן דייגו: "מבצע Pets Alive יצא לדרך עבור הקורבנות השקטים של הסופה"

סאותווסט מטיסה כלבים. מערכת וואלה! NEWS
הירתמות גדולה ונדירה. טייס סאות'ווסט עם אחד הגורים שחולצו/מערכת וואלה! NEWS

הוריקן "הארווי" שפגע בעוצמה אלימה ביוסטון בשבוע שעבר העמיד בסכנה את שלומם של אלפי בעלי חיים. מרכזי ההצלה לחיות התמלאו בכלבים, ובחברת התעופה "סאות'ווסט איירליינס", שבסיסה הראשי נמצא בדאלאס, לא נשארו אדישים והתגייסו למאמץ, כשהטיסו 64 גורי כלבים וחתולים מיוסטון לסן דייגו, שם הם פוזרו במתקני אימוץ בטוחים יותר.

סאות'ווסט, חברת לואו-קוסט לטיסות בתוך ארצות הברית, היא הגדולה בעולם מבחינת מספר הנוסעים שהיא מטיסה. את טיסותיה הראשונות, בסוף שנות ה-60, ביצעה בין סן אנטוניו, דאלאס ויוסטון, כך שהקשר הטקסאני החזק עשה את שלו.

"לבנו יוצא אל הלקוחות שלנו שאיבדו את בתיהם ורכושם", אמרה דוברת החברה לינדה ראת'רפורד, "רבים נפגעו, גם חברינו ההולכים על ארבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

גורי הכלבים והחתולים היו בסכנת המתה, ואז נכנס "מרכז הלן וודוורד" בסן דייגו לפעולה, וקיבל אליו את 64 הכלבים בסיוע סאות'ווסט. "אלה הקורבנות השקטים של הסופה", אמר נשיא המרכז מייק ארמס, "המרכזים היו מוצפים והרוסים, בלי יכולת לעזור לכלבים". הוא סיכם: "מבצע Pets Alive יצא לדרך, והודות לחברינו מסאות'ווסט אנחנו שמחים להושיט יד ולהציל את הכלבים האלה".

מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully