וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 44% מהאנשים מעדיפים למצוא דיל טוב לחו"ל מאשר סקס

7.9.2017 / 9:58

סקר שערך אתר התיירות Priceline, מצא כי כמעט מחצית מהנשאלים מעדיפים למצוא דיל טוב לחו"ל מאשר לחוות אורגזמה. "תחושת החסכון בכסף מספקת בעיניהם יותר מאשר סקס", הסבירו עורכי הסקר. ועל-פני מה עוד עדיף דיל זול? התשובות מפתיעות

אילוסטרציה. ShutterStock
סקס או דיל טוב? יש כאלו שאין להם ספק מה עדיף/ShutterStock

החיפוש אחר דיל משתלם לחופשה יכול להיות מהנה מאוד, ותחושת הסיפוק שמתלווה לחיסכון הכספי בהזמנת טיסה זולה היא טובה במיוחד. עד כמה טובה? תוצאות סקר שערך אתר התיירות Priceline, מצא כי 44 אחוזים מהמבוגרים מדווחים כי חיסכון שכזה מעניק להם תחושה טובה יותר מאשר סקס. עד כדי כך.

גולשי האתר, נשים וגברים בין הגילאים 18 עד 69 התבקשו לשתף בתחושות המלוות אותם כשהם מוצאים ומזמינים טיסות וחופשות זולות אונליין, ולהשוות את התחושות הללו לסיפוק של פעילויות יומיומיות אחרות. אין הפתעה בכך, שיותר משליש - 37 אחוזים - דיווחו שתוצאה שכזו מסבה להם אושר, ואחד מתוך כל ארבעה משיבים ציין כי הוא מרגיש חכם והישגי יותר כאשר הוא מוצא ומזמין דיל משתלם.

דייל אוויר חופשה. ShutterStock
דיל זול עדיף אפילו על דייט טוב/ShutterStock

מה עדיף: דיל טוב או דייט טוב?

אבל אף אחד לא ציפה לכך, שכמעט מחצית מהמשיבים שהזמינו טיסה או חופשה באינטרנט - 44 אחוזים - ציינו כי "התחושה שהם מקבלים מסגירת הדיל והחסכון בכסף טובה ומספקת יותר בעיניהם יותר מאשר סקס", כך לפי עורכי הסקר.

חופשה זולה גם עדיפה על-פני תחומים אחרים בעיניי הנסקרים: 59 אחוזים יעדיפו למצוא דיל חופשה טוב מאשר דייט ראשון מוצלח, 61 אחוזים ציינו שיעדיפו זאת על פני בילוי מהנה עם חברים, 69 אחוזים ענו שיעדיפו למצוא חופשה משתלמת מאשר לעשות צפיית בינג' של הסדרה האהובה עליהם בטלוויזיה ו-70 אחוזים השיבו שהם ייהנו יותר מהתחושה של הזמנת חופשה זולה מאשר שתיית המשקה האלכוהולי המועדף עליהם.

באתר Priceline צירפו לתוצאות גם המלצות עבור מי שרוצה להשיג את אותה תחושה שהיא טובה, כאמור, אפילו יותר מסקס: אם אתם כעת בהליך של תכנון חופשה לעונת הסתיו, מוטב שתמתינו מעט. מחירי הטיסות צפויים לצנוח בסוף החודש לאחר שיא נסיעות הקיץ, והמגמה צפויה להימשך גם במהלך אוקטובר ועד תחילת נובמבר. התקופה של אחרי החזרה לבית הספר והירידה בטמפרטורות ולפני חג המולד, היא באופן מסורתי תקופת מחירי הכרטיסים הזולים והדילים הטובים. מנגד, אם אתם נתקלים בדיל חריג בכדאיותו, ההמלצה תמיד היא שלא לחכות.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully