וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה שווה לחכות: צניחה בעשרות אחוזים בדילים לחו"ל בספטמבר

29.8.2017 / 9:34

מתחילים להרגיש את הסתיו: מזג האוויר קצת מתקרר באירופה והתיירים חוזרים לארצם. ועם צניחת המצב רוח על סיום הקיץ - כך צונחים להם גם מחירי הנופשונים לחו"ל, אפילו בשיעור של 50 אחוזים. אז המתנתם? הרווחתם. הנה מחירי הדילים המוזלים לספטמבר

עריכת וידאו:ניר חן

השבועיים האחרונים של אוגוסט הם שיא עונת הנסיעות עבור ישראלים בעולם, ובדומה למאות אלפי הישראלים שהמריאו מכאן - כך המריא גם מחיר החופשה שלהם בתקופה זו. כ-2.5 מיליון איש יעברו בנתב"ג באוגוסט - 18% יותר מאוגוסט 2016 לפי רשות שדות התעופה, ואילו בספטמבר יעברו מעל לשני מיליון נוסעים - גידול של 12% מהתקופה המקבילה אשתקד.

וכמו בכל שנה, מיד עם תום החופש הגדול וצניחת מצב הרוח של הילדים - כך צונחים גם מחירי הנופשונים, ובגדול. זה הזמן שלכם לפרגן לעצמכם סופ"ש נקי בלי צעקות ודאגות.

כך, למשל, בדקנו באתר טראווליסט להשוואת מחירים, ומצאנו שמחיר נופשון בכרתים המהוללת צונח בימים הראשונים של ספטמבר ב-49% לעומת ה-20 באוגוסט, כך שאם זוג שילם על 7 לילות במלון 5 כוכבים ע"ב חצי פנסיון 1,524 דולרים לאדם - ב-3 בספטמבר המחיר יהיה רק 774 דולרים. נשארים ביוון - נופש של שלושה ימים במלון 5 כוכבים ע"ב חצי פנסיון ברודוס, יעלה בספטמבר 457 דולרים לאדם, במקום 649 דולרים באוגוסט.

כך גם בפראג - על נופשון בן 4 לילות בסוף אוגוסט יישלם זאדם 821 דולרים, בעוד בספטמבר רק 515 דולרים - צניחה של 37%. גם מי שינפוש באמסטרדם בספטמבר, יזכה להוזלה של 29% ממחירי אוגוסט, כך שחבילה של מלון, טיסה ו-4 לילות במלון 4 כוכבים תעלה לאדם 734 דולרים לעומת 1,027 באוגוסט.

גם לעיירת הנופש ורנה שבבולגריה יהיה זול יותר להגיע בספטמבר, למרות הצניחה כאן עומדת בשיעור של 205 בלבד: על נופש של 7 לילות ע"ב פנסיון מלא במלון 5 כוכבים תשלמו 674 דולרים לאדם במקום 855 דולרים באוגוסט.

מי שימתין לתחילת ספטמבר וירצה לנפוש בברצלונה, יישלם 499 דולרים ל-4 לילות, אום אם תטוס עכשיו תאלצו לשלם יותר מ-800 דולרים בדילים נבחרים - הבדל של כ-30%.

כיכר ואצלב פראג. ShutterStock
מזג האוויר צונח ואיתו המחירים. כיכר ואצלב בפראג/ShutterStock

עם זאת, דילים אלו ואחרים יפה כוחם עד לחגי תשרי הממשמשים ובאים - או אז יאמירו המחירים שוב. לפי גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס: "השנה אנחנו רואים עלייה של 20% בביקושים לחופשה לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. שוק הלואו קוסט הרגיל את הישראלים להזמין חופשה מראש ותקופת החגים לא שונה בכך כשההזמנות לחופשת החגים התחילו כבר במרץ. התפוסות לחגים גבוהות לעומת שנים קודמות, ולכן מי שעדיין רוצה להזמין חופשה לחגים יצטרך להזדרז".

לדבריה, לאורך השנים המחירים היו אטרקטיביים יום לאחר ערב ראש השנה. אולם השנה מסתמנת מגמה הפוכה בגלל הגשר עם הסופ"ש, שיוצר הזדמנות לחופשה אידיאלית. ,כתוצאה מכך אנחנו רואים ביקושים גבוהים ועלייה במחירים, לכן מומלץ להזמין חופשה בימים שלפי ראש השנה ועד ערב החג", מוסיפה זכאי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מלון סנט ניקולס ביי - כרתים. אתר יצרן
זה הזמן לתפוס דיל זול, לפחות עד ראש השנה. מלון ניקולס ביי בכרתים/אתר יצרן

ולאן יטוסו הישראלים בחגים?

היעדים המבוקשים ביותר לחופשה לפי אשת טורס הם סיישל וזנזיבר שמככבים עם מחירים אטרקטיביים, קפריסין הצפונית שלקחה השנה את הבכורה של אגן הים התיכון, באטומי וקורפו. קחו בחשבון שאלו גם יעדים שמשווקת אשת טורס לישראלים.

ביום כיפור מסתמנת ירידת מחירים לעומת ראש השנה וסוכות, והמועד מתאים לחופשה קצרה וקרובה באירופה. בסוכות, עקב זמן החופשה הארוך, הרבה מאוד מההזמנות הן ליעדים רחוקים ואקזוטיים, המצריכים חופשה ארוכה יותר מאשר סופ"ש, דוגמת אסיה, המזרח הרחוק וארצות הברית. "ביקושים ערים קיימים גם לחופשות ארוכות יותר באירופה ואגן הים התיכון, שבו סוכות מקביל לסוף עונת התיירות", אומרת זכאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully