וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירח דבש מהגיהנום": זוג לסביות עבר התעללות על ידי צוות המלון

זוג לסביות בריטיות, שטסו לחגוג את ירח הדבש שלהן בריזורט מפואר במקסיקו, טוענות שצוות המלון התאכזר אליהן, קרא להן בשמות גנאי, שבר חפצים בחדר המלון ואחת מהן אף נפצעה ברגלה, והכל התחיל ברגע שאחת מהן אמרה "אשתי". הומופוביה, נוסח מקסיקו

זוג לסביות בירח דבש טענו להתאכזרות מצוות המלון במקסיקו. Facebook, מערכת וואלה! NEWS
הכל החל ברגע שאחת אמרה "אשתי". אמה מוריס וזוגתה ג'ו ביום חתונתן/מערכת וואלה! NEWS, Facebook

לשתי התיירות הבריטיות אמה מוריס וזוגתה ג'ו הייתה חתונה נהדרת אבל מיד אחריה, כשטסו השתיים לירח דבש באתר נופש מקסיקני מפואר ברמת חמישה כוכבים - צוות המלון הפך אותו ל"ירח הדבש מהגיהנום", לטענתן, לאחר שגילה כי הן לסביות. לדבריהן, הצוות של "גרנד בהאיה פרינסיפ טולום" לא רק היה עוין כלפיהן, אלא אף סירב להעניק להן את שירותי המלון הבסיסיים, כמו הגשת משקאות או ניקיון.

הכל התחיל לאחר שאחד מחברי הצוות כינה את ג'ו מאחורי גבה "לסבית מזדיינת", אחרי ששמע אותה מכנה את אמה "אשתי" בשיחה עם איש צוות אחר, ומשם ההתעללות רק החמירה. השתיים טוענות שהצוות שבר במכוון חפצים שהיו בחדרן, לא ניקה את החדר, ואחרים סירבו לשרת אותן בחדר האוכל של המלון ובבר של הבריכה. המצב החמיר עד כדי כך, שאחת מהן נפצעה ברגלה בגלל התנהגות הצוות, ולאחר המקרה והיחס המחפיר השתיים החליטו להסתגר בחדר עד לסוף השהות במלון.

זוג לסביות בירח דבש טענו להתאכזרות מצוות המלון במקסיקו. Facebook, מערכת וואלה! NEWS
סירבו להעניק להן את שירותי המלון הבסיסיים, כמו הגשת משקאות או ניקיון. אמה וג'ו/מערכת וואלה! NEWS, Facebook

"לא משהו שאתה מצפה לשמוע במלון חמישה כוכבים"

"הימים הראשונים היו טובים, אבל מרגע שאשתי השתמשה בביטוי 'אשתי' כשדיברה עלי עם אחד מחברי הצוות, הכל השתנה בפתאומיות", אמרה מוריס בראיון לדיילי מייל. "כשנכנסנו למסעדה התעלמו מאיתנו לחלוטין ובמקביל לא אפשרו לנו לקחת את את המשקאות שלנו בעצמנו. יצרנו קשר עם מלצרים שונים, הרמנו את היד - אבל הם הלכו לשולחן שהגיע אחרינו או פשוט עמדו ליד הבר והתעלמו מאיתנו".

"כל פעם שאשתי קמה והלכה לבר לבקש משקאות נאמר לה שהיא חייבת לשבת ולחכות שהם יוגשו לה. זה קרה בארוחות הבוקר, הצהריים והערב. צוות הבר של הבריכה אמר לה שהיא לא יכולה לקבל את המשקה שהיא רצתה והיא צריכה להסתפק 'במה שיוגש לה'. זה לא משהו שאתה מצפה לשמוע במלון חמישה כוכבים של הכל כלול", הוסיפה.

זוג לסביות בירח דבש טענו להתאכזרות מצוות המלון במקסיקו. Facebook, מערכת וואלה! NEWS
אנחנו כועסות ומאוכזבות על כך שאין לנו זיכרונות מאושרים מירח הדבש שלנו"/מערכת וואלה! NEWS, Facebook

הצוות סרב לנקות את שברי הזכוכית

מפח הנפש לא נעצר רק במסעדה ובבר. לדברי מוריס, צוות הניקיון ניפץ מאפרת זכוכית שהייתה במרפסת של החדר, ג'ו חתכה את רגלה לאחר שיצאה למרפסת, ואפילו לאחר מכן - הצוות סרב לנקות את שברי הזכוכית. "הלכנו למרפסת כדי לשים את המגבות ובגדי הים שלנו לייבוש ושמנו לב שהמאפרה חסרה. היא הייתה מנופצת על הרצפה, ושברי זכוכית נכנסו לרגליים של ג'ו ורגמו לה לפצע מדמם", מספרת מוריס. "הלכנו ישירות לקבלה וביקשנו שינקו את זה, גם כי זה היה באשמתם וגם כי לא היו לנו הכלים לנקות את זה בלי להיפגע מרסיסי זכוכית. פנינו ל-13 חברי צוות בסך הכל, כולל מנהלים, אבל זה לא טופל. רק לאחרי חמישה ימים מנהל הגיע לחדר שלנו והורה למנקה שהייתה בחדר אחר לטפל בזה".

בנות הזוג גם מצאו חלק מחפציהם האישיים שבורים, ובהם מחליק שיער אשר חלקיו הוסתרו מתחת לאחת הכורסאות בחדר - למרות שהושאר בחדר במצב תקין. "אנחנו כועסות ומאוכזבות על כך שאין לנו זיכרונות מאושרים מירח הדבש שלנו, וזה משהו שלעולם לא נוכל לקבל בחזרה", אומרת מוריס. לחברת הנסיעות דרכה הוזמן ירח הדבש של השתיים, "תומאס קוק", לקח חודש שלם להגיב, ולבסוף היא הציעה להן שובר זיכוי של 500 פאונד עבור נסיעות עתידיות שיוזמנו באמצעותם, או 300 פאונד במזומן. מדובר בפחות מעשירית מהמחיר שהשתיים שילמו על ההזמנה המקורית.

חודש לאחר מכן, ולאחר פניות מצד התקשורת ולחץ מגולשים ברשתות החברתיות אשר מחו על הומופוביה, פרסמה הסוכנות את התגובה הבאה: "אנחנו תמיד קשובים לתלונות מהסוג הזה ואנחנו בודקים את הטענות של גב' מוריס אל מול הנהלת המלון. אנחנו ניצור איתה קשר שוב ברגע שיהיה לנו עדכון אנחנו מקווים לפתור את זה לשביעות רצונה".

הנהלת "גרנד בהאיה פרינסיפ טולום" לא מסרה את תגובתה לתקשורת, והתעלמה מגולשים שמחו של המקרה בעמוד הפייסבוק שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully