וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעשה יותר נוח: 5 המלצות לבילויים בחינם בלונדון

שגיא בן נון, לונדון

24.8.2017 / 14:37

לונדון היא עיר יקרה, אבל הצלחנו למצוא בה כמה אירועי תרבות בחינם למי שיבקר בעיר בשבוע האחרון של אוגוסט: תערוכה של פיקאסו, ההצגה "האודיסאה", קרנבל נוטינג היל ואפילו שיחזור חוף הים של תל אביב

עריכת וידאו:ניר חן

שעון הביג בן בלונדון אמנם הושתק השבוע עד לשנת 2021, אבל עיר הבירה האנגלית ממש לא עוצרת ונמשכים בה הרוח והצלצולים. לונדון אמנם עיר יקרה אבל לרגל השבוע האחרון של אוגוסט, הוא השבוע האחרון של החופש הגדול, חיפשנו ומצאנו כמה אירועי תרבות ובילויים מומלצים שווים - בחינם. אז תסעו, תבלו, תחסכו ותמסרו ד"ש לפול מקרטני.

תערוכה "מינוטאורים ומטדורים" של פיקאסו בלונדון. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התערוכה "מינוטאורים ומטדורים" של פיקאסו בלונדון/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

תערוכת חינם של פאבלו פיקאסו

"הציור הוא דרך אחרת לכתוב יומן", אמר פאבלו פיקאסו. תערוכה בחינם של אמן גדול היא דרך אחרת לחסוך ביומן המסע שלכם. "מינוטאורים ומטדורים" הוא שם התערוכה של אחד מפורצי הדרך באמנות המודרנית, פיקאסו, ואם אתם בלונדון מומלץ בחום למהר למוזיאון Gagosian כי היא מוצגת ללא תשלום רק עד שישי ה-25 באוגוסט. לכו ותהנו מפאבלו האני, כמו שור קטן שזועם משמחה.

היכן:
מוזיאון Gagosian
20 Grosventor Hill
London W1K 3QD
www.gagosian.com

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ההצגה "האודיסאה" בלונדון. צילום: יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
ההצגה "האודיסאה" בלונדון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יח"צ

ההצגה "האודיסאה"

במסגרת פסטיבל London Bridge City Summer Festival ניתן לצפות בחינם בהצגה "האודיסאה" בבימוי פיל ווילמוט, תחת כפת השמיים, ליד התמזה. גיבור ההצגה נלחם במפלצות, בסערות ובאלים יווניים בדרך לאהובתו. ההצגה מתקיימת בכל ימות השבוע מלבד שני ושלישי, ותמשך עד 3 בספטמבר.

היכן:
ההצגה "The Odyssey" מתקיימת במקום ששמו The Scoop, במתחם More London Riverside שנמצא על גדות התמזה בין גשר לונדון ולטאוור ברידג'.

קרנבל בנוטינג היל, לונדון, אוגוסט 2015. רויטרס
קרנבל נוטינג היל, 2015/רויטרס

קרנבל נוטינג היל

קרנבל נוטינג היל הוותיק והצבעוני, פסטיבל הרחוב הגדול באירופה, יתקיים מראשון ה-27 באוגוסט ב-9 וחצי בבוקר ועד שני ה-28 בשעה 18:30, וצפויים להגיע אליו כשני מיליון מפזזים. הכניסה חופשית, הרבה הופעות מוזיקה ואווירה קריבית. יש לקחת בחשבון שהארוע מפוצץ באנשים. אם אתם מגיעים עם ילדים עדיף ביום המשפחתי - ראשון, עדיין עמוס אבל ידידותי יותר לקטקטים מיום שני.

היכן:
קרנבל נוטינג היל מתרחש ב-קבלו הפתעה-נוטינג היל וכן באיזור Ladbroke Grove ובאזור Westbourne Park.

חוף הים בתל אביב, מאי 2017. ראובן קסטרו
חוף הים בתל אביב, הגרסה המקורית/ראובן קסטרו

שיחזור חוף הים של תל אביב

אם אתם בלונדון ומשום מה חשים געגועים לתל אביב סיטי, תופתעו לשמוע שהעיר מציעה שיחזור של חוף הים של העיר העברית הראשונה. השיחזור נוצר במרכז הקהילתי היהודי בלונדון JW3 בהמספטד, ולידו יש מסעדה כך שהמקום נוח להורים עם ילדים. יש תמונת ענק של חוף תל אביב, שמשיות וחול אבל אין חום, לחות ולכלוך כמו בחוף המקורי. אה, וחסר גם הדבר השולי הזה: ים.

היכן:
JW3, 341 Finchley Road, London

גן הפרחים הלבנים של דיאנה בארמון קנסינגטון. GettyImages
ה"ורד" של אנגליה. גני קנזינגטון שליד גן השעשועים ע?ש דיאנה/GettyImages

גינת שעשועים ע"ש הנסיכה דיאנה

המלצה חינמית וחולית מעולה נוספת לילדים והדבר היחיד ברשימה שאינו חדש. נזכרנו בו מכיוון ששבוע הבא ימלאו 20 שנה למותה של הנסיכה דיאנה: גינת שעשועים שווה שנקראת על שמה, בהייד פארק. בין השאר יש בה מתקן בצורת ספינת שודדי ים בגודל מלא, אוהלי אינדיאנים, גן ריחות, גן צלילים ועוד אטרקציות מוצלחות לפיראטים הקטנים שלכם.

היכן:
גינת השעשועים ע"ש הנסיכה דיאנה, גני קנזינגטון, סמוך לארמון קנזינגטון, הייד פארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully