וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנים נגד המלון עם החלונות השקופים: "כל הזמן עושים שם סקס"

13.8.2017 / 11:39

מלון The Public, שלו חלונות שקופים, נפתח לאחרונה בניו יורק ומפריע את שלוות השכנים, שרואים את האורחים מקיימים יחסים. "הם לא טורחים להסיט את הווילון", מספרת אשה שגרה ממול. אחרת ראתה גבר ערום מענג עצמו. "מלון צריך להיות יותר מסתם מקום לישון בו", אומר הבעלים

מלון The Public בניו יורק עם חלונות שקופים. צילום מסך: nypost, מערכת וואלה! NEWS
השכנים מתלוננים. אורחות במלון The Public בניו יורק/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך: nypost

מלון חדש מבית היוצר של איל הנדל"ן והמלונאות איאן שראגר, מי שנחשב לאבי הקונספט של מלונות הבוטיק וזכור כאחד מהבעלים של המועדון הניו יורקי האגדי "סטודיו 54", פתח את שעריו לפני כמה שבועות בשכונת לואר איסט סייד ברובע מנהטן של ניו יורק.

מאורע משמח? לא ממש, במיוחד אם שואלים את התושבים בבנייני המגורים הממוקמים ממול למלון החדש - The Public. הסיבה: מאז הפתיחה ותחילת הפעילות זוכים תושבי הבניין, שלא מרצונם, לצפות באורחי המלון עסוקים בפעילת מינית בוטה וחסרת מעצורים ממש אל מול דירות המגורים שלהם.

"גברים ביחד, נשים ביחד, הם אפילו לא טורחים להסיט את הווילונות", מתלוננת בזעם ליאונור פרננדז, סבתא בת ה-68 המתגוררת בבניין סמוך שסיפרה לעיתון הניו יורק פוסט, כי נכדיה הקטנים מבקרים בדירתה שבקומה העשירית כמה פעמים בשבוע, והיא חוששת שייחשפו למראות בוטים. תושב אחר ביקש להדגיש כי אורחי המלון אינם מגבילים את הפעילות המינית שלהם לתחומי המיטות בלבד, אלא הם נצפים לעיתים קרובות מקיימים יחסי מין צמודים לחלונות החדרים המתנשאים עד לקומה ה-28 של המלון.

"אתה יכול לראות אנשים עושים שם סקס כל הזמן, עם ידיים פרושות על החלונות", אומרת מליסה סנטוס בת ה-26 המתגוררת גם היא בבניין שממול המלון של שראגר. "כלומר, אני לא מצצינית או משהו, אבל מהכיוון שלי אני נחשפת לזה לפחות ארבע פעמים בשבוע".

הבעלים: "מלון צריך לגרום ללב שלך לפעום מהר יותר"

ה-The Public ממוקם ברחוב כריסטי ומתנשא, כאמור, לגובה של 28 קומות ובו 376 חדרים מעוצבים. המלון ממותג בסלוגן "יוקרה לכולם" והמחיר לחדר ללילה מתחיל ב-255 דולרים. בגג המלון הוקם בר, שהופך עם רדת הלילה למוקד בילויים סוער למדי.

"מלון צריך להיות יותר מסתם מקום לישון בו, הוא צריך לגרום ללב שלך לפעום מהר יותר", אומר שראגר בקטע וידאו פרסומי שהופק לקראת ההשקה. בינתיים, אלה שלחץ הדם שלהם עולה הם דווקא השכנים. דבי גונזלס בת ה-64 מספרת כי נדהמה באחד הימים לראות גבר ערום מענג עצמו כאשר הוא רכון לכיוונה על החלון. בתה, כריסטינה, אומרת שהיא חוששת שהמראות שאמה נחשפת אליהם עלולים לגרום לה לבעיות בריאותיות. "היא לא מצליחה לישון והדברים האלה מטרידים אותה מאוד, יש לה בעיות לב", היא אומרת בחשש.

לצד המראות המטרידים של פעילות מינית אליה נחשפים השכנים, נוסף עוד מטרד שהביא המלון אל השכונה - תור ארוך המשתרך מדי ערב ברחוב של בליינים המבקשים להעביר את הלילה בבר הממוקם בגג המלון. בעירייה אישרו לעיתונות המקומית כי לפחות 47 תלונות רעש הוגשו נגד המלון על ידי תושבים, ובסך הכל 311 תלונות באופן כללי. אבל העירייה, כך מסתבר, לא יכולה לעשות הרבה בנידון.

"הכל שאלה של היכן מתבצעים המעשים, האם מדובר בשטח פרטי או ציבורי", אומר עורך הדין הניו יורקי לאנס פלטשר. "אם המעשים נעשו בדירה פרטית, או בכל נכס פרטי אחר - ישנה הגנה מלאה. מבחינה חוקית, אין לשכנים מה לעשות חוץ מלסגור את הוילונות, או להסתכל הצידה". גונזלס לא מסכימה עם הדברים ומציעה את הפתרון אותו דורשים דיירי השכונה: "הנהלת המלון צריכה להתקין בחדרים חלונות שחורים", היא אומרת. מטעמו של איאן שראגר לא נמסרה לניו יורק פוסט כל תגובה לטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully