וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו הטיסות מלמד: הטריקים שישדרגו אתכם למחלקה הראשונה

אם תפעלו בהתאם לטיפים ולטריקים הללו, תוכלו להשתדרג למחלקות היוקרה בטיסות הבאות שלכם - בלי צבירת נקודות ובלי הטבות כרטיסי אשראי. "האקר טיסות" אמריקני מסביר כיצד לעשות זאת בהצלחה

כולנו מכירים את הסיפורים על אותם תיירים שהצליחו לחמוק אל המחלקה הראשונה בטיסה במחיר זעום בלבד. עם זאת, בדרך כלל מדובר במעשה שדורש שימוש מאסיבי בנקודות ממספר רב של כרטיסי אשראי (מה שאומר גם ביצוע רכישות יקרות לפני כן).

כמובן, רק למעטים יש את הזמן, הסבלנות והיכולת לעשות זאת. כך, נשאלת השאלה, האם ניתן לבצע זאת באופן פשוט יותר? התשובה בהחלט חיובית, במיוחד אם תשאלו את גילברט אוט (Gilbert Ott), "האקר טיסות" שמתגורר בניו יורק. בראיון שערך עמו כתב ה"דיילי מייל", הוא מספר בגילוי לב על הטריקים המיוחדים הללו: מרכישת מיילים בזול מבלי לטוס כלל ועד שיטות להחמיץ טיסות באופן שיזכה אתכם בפיצוי הנכסף.

אל תרוויחו נקודות. קנו אותן

לעתים, תשלום על כרטיס טיסה באמצעות נקודות צבורות יהיה זול יותר מרכישת הכרטיס בכסף "אמיתי". ידוע כי ישנן שתי שיטות עיקריות לצבור נקודות/מיילים: באמצעות בזבוז כסף רב ברכישות בכרטיס האשראי שלכם או על ידי עלייה לטיסות בחברת תעופה ספציפית מספר פעמים.

עם זאת, לדברי אוט ישנה שיטה נוספת: לרכוש את הנקודות ישירות מחברת התעופה. "מדי כמה חודשים, נוהגות חברות תעופה להציע למכירה נקודות במסגרת מבצעי קידום מכירות שלהן", מסביר אוט. "המשמעות היא שאתם יכולים לרכוש נקודות מבלי באמת לטוס עבורן. כך, תוכלו מאוחר יותר לעשות בהן שימוש בכדי להזמין כרטיס טיסה במחלקות היוקרה במחיר נמוך משמעותית מהמחיר הרגיל".

כך למשל, בימים אלו מוצע דיל מפתה בחברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס: טיסה מהונג קונג לסידני שבאוסטרליה במחלקה הראשונה (כולל אספקה רציפה של שמפניית דום פריניון) – וכל זאת בתמורה ל-40,000 מיילים. המשמעות: במקום לשלם מחיר רגיל של 4,689 ליש"ט (21,569 שקלים), תשלמו בסך הכל 839 ליש"ט (3,859 שקלים).

לדבריו, לפני מספר חודשים הוא מצא דיל מלהיב נוסף, של חברת אלסקה איירליינס: טיסה מארה"ב לאוסטרליה במחלקה ראשונה במחיר של 1,185 ליש"ט (5,451 שקלים) במקום ב-8,000 ליש"ט (36,800 שקלים). שימו לב כמה היה עולה כרטיס באותה טיסה, במחלקת תיירים: 800 ליש"ט (3,680 שקלים).

הטריק הזה משמעו שאתם רוכשים כרטיס מחברת התעופה הזו – שאינה מוכרת לרבים ועל כן מעניקה תוכניות "נוסע מתמיד" נדיבות למדי – ועושים בו שימוש בחברת תעופה אחרת, שמשתפת עמה פעולה. במקרה זה, קוואנטס (Qantas) האוסטרלית. "כדי לבצע רכישה כזו ישירות מחברת קוואנטס, יש צורך בצבירת 144,000 מיילים. עם זאת, אם תעשו זאת באמצעות החברה מאלסקה, תזדקקו ל-70,000 מיילים בלבד. והודות לשיתוף הפעולה בין החברות, תעלו כמובן על הטיסה של קוואנטס". במילים פשוטות: 5,451 שקלים, ואתם טסים חצי עולם, מארה"ב לאוסטרליה, במחלקה הראשונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מעקב מחירים: תנו לאחרים לעבוד בשבילכם

"מכירת בזק מיוחדות או תעריפי קידום מכירות מוטרפים צצים ונעלמים בתוך שעות ספורות בלבד", מסביר אוט. "עם זאת, תוכלו לקבוע התראות עבורם ללא תשלום, באמצעות שימוש באפליקציות ואתרים כגון Google Flights או Kayak. כך, אם נרשמת ירידה חדה במחיר מסלול טיסה שאתם מתעניינים בו, תהיו בין הראשונים לדעת זאת. כמובן, אל תחששו לקבוע התראות גם עבור טיסות במחלקת עסקים או מחלקה ראשונה. מסתבר שיש מקרים מסוימים, שבהם מושב במחלקות הללו יהיה אף זול יותר ממושב במחלקת תיירים, במיוחד בשיא עונת התיירות בקיץ".

נוסף על כך, מאוד מומלץ לעקוב באופן יומיומי אחר אתרים המתמחים באיתור דילים שווים או אחר בלוגי תיירות המוקדשים לנושא זה. אלו מופעלים על ידי אנשים שסוקרים את הרשת הלוך ושוב, ומוצאים דילים מדליקים במיוחד.
אוט, שמפעיל בעצמו אתר מסוג זה (GodSaveThePoints) ומספר גם על אתרים דומים אחרים כגון Secret Flying, מסביר כי מעקב אחר אתרים כאלו יחשוף בפניכם דילים שיהיה לכם קשה מאוד לגלות בעצמכם. "כך למשל, לאחרונה חשפנו דיל הלוך-ושוב במחלקת עסקים מאמסטרדם לטוקיו עם חברת קטאר איירווייז במחיר של 560 ליש"ט (2,576 שקלים). הדיל הזה היה רלוונטי למשך 3 שעות בלבד".

הורידו אפליקציות של חברות תעופה

חברות תעופה מציעות לעתים שדרוגי-בזק, בעיקר עבור אותם נוסעים שהורידו את האפליקציה שלהם. הדבר נכון גם לגבי נוסעים שנרשמו לאתרי האינטרנט של החברות הללו ועושים בהם שימוש כדי לבדוק בקלות את מצב ההזמנה שלהם.

"העיר הנעלמת": פספסו את הטיסה שלכם

הטריק הבא מתאפשר באמצעות הזמנת טיסה אל יעד ביניים, כזה שממנו יש לכם טיסת המשך. אם "תחמיצו" את הטיסה בחלק זה של המסלול, תוכלו למשל לטוס מלונדון ללוס אנג'לס במחלקת תיירים פרימיום (משודרגת) ב-515 ליש"ט (2,369 שקלים), כאשר מושב רגיל במחלקת תיירים עולה 539 ליש"ט (2,480 שקלים).

"השיטה הזו מכונה 'כרטוס העיר הנעלמת', ומשמעותה הזמנת כרטיס טיסה ליעד הסופי שלך עם עצירה בעיר שבכלל לא חשבתם לבקר בה, עיר שאינה מבוקשת ולכן מחיר הטיסה אליה נמוך יחסית", מסביר אוט.

כך למשל, ניתן להזמין טיסה מלונדון ללוס אנג'לס באמצעות חברת אייר ניו זילנד במחיר של 539 ליש"ט (2,480 שקלים) למושב במחלקת תיירים. עם זאת, טיסה לאותו יעד משוודיה, עם בריטיש איירווייז במחלקת תיירים פרימיום, תעלה בסך הכל 486 ליש"ט (2,235 שקלים).

כל שעליכם לעשות הוא למצוא טיסה זולה מלונדון לשוודיה. למשל בחברת מונרך איירליינס (Monarch airways), במחיר של 29 ליש"ט (133 שקלים) בלבד. כך, תשלמו בסך הכל 515 ליש"ט (2,369 שקלים).

ועכשיו מגיע הטוויסט בעלילה: הטיסה מלונדון לשוודיה יוצאת מנמל התעופה הבריטי הית'רו – וזו בדיוק הטיסה שאתם צריכים לפספס בכוונה. ואם תזמינו מראש מושב במחלקת העסקים, החיסכון שלכם יהיה גדול הרבה יותר.
כך או אחרת, הדבר החשוב ביותר הוא כמובן לא לשלוח כבודה אל בטן המטוס אלא לטוס עם תיק יד בלבד (אלא אם אתם באמת רוצים להגיע אל העיר שכלל לא רציתם להגיע אליה, בעקבות הכבודה שלכם).

ליהנות מהמעמד החדש שלכם

המעבר לסטטוס של נוסע מתמיד רציני, משמעו קבלת הטבות ובונוסים רבים, כגון גישה חופשית לטרקלינים היוקרתיים בנמלי התעופה, שדרוגים שונים, משקאות בחינם ועוד. כדי להתענג על כל השפע הזה, יש צורך בשנים ארוכות של טיסות וצבירת מיילים. עם זאת, במקרים מסוימים חברות תעופה יציעו פינוקים מעין אלו לזמן מוגבל. "כך למשל, חברת אמריקן איירליינס דורשת שתצבור לפחות 100,000 מיילים כדי לקבל גישה ליתרונות הללו. אך היא מציעה גישה זו גם למי שטס 25,000 מיילים בטווח של 3 חודשים. עבור מי שמתכנן טיול גדול בחו"ל, זה בהחלט אפשרי".

טיסה חינם? חפשו "תוכניות שותפים"

אתרי הזמנת בתי מלון כגון RocketMiles או Kaligo יעניקו לכם 1,000 מיילים או יותר אם תשלחו אליהם חברים שיבצעו בהם הזמנה – מה שקרוי "תוכנית שותפים" (Referral Program). אם תשלחו אליהם 10 חברים שבכל מקרה מעוניינים לבצע הזמנה במלון ספציפי, תרוויחו ללא מאמץ 10,000 מיילים. המשמעות: זכיתם לקבל טיסה בתוך אירופה או ארה"ב.

הטיסה מלאה - הסיכוי עולה

"הזמנת מקום בטיסה שכל כרטיסיה כבר נמכרו היא טקטיקה מצוינת, כי לאחר שחברת התעופה ממלאת את מושבי מחלקת התיירים, יש לכם סיכוי טוב להישלח אל מחלקת העסקים", מסביר אוט. "השיטה הזו הצליחה לי לא מעט פעמים במספר חברות תעופה ברחבי העולם. עבור מי שמטייל ואין לו מיילים צבורים או נקודות אשראי – מדובר בשיטה שמעניקה תקווה אמיתית. במקרים אחרים, תזכו לקבל פיצוי בדמות טיסת חינם בעתיד".

כך או אחרת, אוט מציין כי ה"ניצחונות" הגדולים ביותר שלו היו בעיצומן של עונות התיירות, בזמני השיא, בעת שחברות התעופה מוכרות יותר כרטיסים ממספר המושבים שבמטוס. וחשוב מכל, כיצד תדעו לאיזו טיסה נמכרו כל הכרטיסים? לדבריו, כדאי לעשות שימוש באתר ExpertFlyer, המאפשר לכם לראות בכל רגע נתון כמה מושבים נותרו בכל טיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully