וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 5: חמשת הדברים שחייבים לעשות לפני שטסים לחו"ל

2.8.2017 / 7:42

לעשות ביטוח, לא לשכוח דרכונים, לדאוג שהבית שלנו לא יישאר ריק, לעשות תקציב וכמובן איפה כדאי לנו לקנות כרטיס? כל הדברים שחייבים לעשות לפני שטסים. צפו

ShutterStock

במקום החמישי, לפני שאנחנו טסים אנחנו צריכים להזמין כרטיסים ופה עומדת דילמה, להזמין באינטרנט או במשרד נסיעות אמין? לאינטרנט יש יתרונות רבים, כמו מבחר, השוואת מחירים, אבל אנחנו לא תמיד יודעים מה מחכה לנו ולכן רצוי להזמין דרך משרד נסיעות בגלל כמה סיבות: היום יש המון אפשריות טיסה ועשרות חברות תעופה שפועלות מישראל מצד שני לכל חברה יש חוקים שונים והמצאות מנתב"ג ועד הירח שלא צפינו. סוכן פותר את הבעייה ברוב המקרים זאת גם במקרה שמגיעים לשדה ופתאום טיסה התבטלה מה שקורה לא מעט.וכמובן שזה פתרון מצוין לאלה מכם שהם מוגבלים טכנולוגית.

במקום הרביעי, כבר הזמנו טיסה לחו"ל, אבל זנחנו את הבית שלנו והשארנו אותו ריק, בודד ומתגעגע, אז רק תזכרו שיש פורצים שרק מחכים לרגע שתטוסו לחו"ל לכמה ימים ולא בגלל שהם אוהבים לפרגן, אלא יותר בגלל שהם רוצים את תכולת הבית שלכם. מה לעשות? תבקשו משכנים או חברים שיעברו בבית שלכם פעם ביום, יפעילו קצת אורות, טלוויזיה או במילים אחרות – יארחו חברה לבית הבודד שלכם.

במקום השלישי ביטוח. באסה להזמין טיסה מספר חודשים לפני, וברגע אחרון לא לנסוע עקב מחלה של קרובים או שלך - כל הכסף הולך לאיבוד. גם גניבות או אובדן מטען או פציעה המתרחשים בחו"ל יש בהם בכדי לתסכל את כל הלא מבוטחים. קחו בחשבון כשני דולרים ליום ואתם מכוסים.

להזמנת חופשה בקלות ובנוחות כספי טורס – לחצו כאן

טארוול סרוויס מטוס טיסה. ShutterStock
ביטוח שעושים לפני הטיסה יכול לחסוך עוגמת נפש/ShutterStock

במקום השני נוכל למצוא את "לבדוק אלף פעם שהדרכון שלנו בתוקף". חידוש דרכון בנתב"ג אפשרי (אבל לא הוצאת חדש שזה אומר – "חיזרו הביתה לתכנן מסלול מחדש:") ועולה כאלף שקלים. זה לא הליך מהיר לחדש דרכון ולא כדאי לכם לחכות עם זה. אנחנו נוטים לשכוח את הדבר הפשוט הזה ורק לדמיין את הדקירי שנשתה על החוף בקפריסין ואיזה דג נזמין לארוחת ערב, אבל כל חופשה לחו"ל עוברת בבידוק דרכונים ומעבר לבדיקת תוקף הדרכון, כדאי גם לזכור לקחת אותו איתנו. זה נראה טריוויאלי, אבל תתפלאו לדעת כמה מאתנו שוכחים את הדרכון.

שלמתם על החופשה וחשבתם שבזה סיימתם? אז זהו שלא. מחקרים מראים שבחו"ל יש לנו נטייה מוגברת להסיר חסמים, במיוחד כלכליים, מכל מיני סיבות אך בעיקר כי "חיים רק פעם אחת" והיותר אהוב -"כמה פעמים עוד נגיע לכאן בחיים לא חבל.." ואי אפשר בלי - "סייל כזה לא יחזור על עצמו" והתירוצים עוד רבים. כשחוזרים הביתה כבר מכים על חטא.ההמלצה היא לתכנן תקציב מוגדר וידוע מראש לשופינג, שיכול להוות כמעט 50% ממחיר החופשה אצל ישראלים .

וכמובן לא לשכוח לתקצב נסיעות ארוחות כניסות לאתרים אם ישנם וטיפים פה ושם.זה לא אומר שלא תוציאו יותר ממה שהתכוונתם אבל זה בהחלט עוזר לצמצם את התופעה ולהכניס את הנסיעה למסגרת תקציבית הגיונית.
וכמובן לא לשכוח לתרגם מחירים לשקלים מה שנראה זול ביורו לא בהכרח זול בשקלים.

להזמנת חופשה בקלות ובנוחות כספי טורס – לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף כספי טורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully