וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו יעדי החופשה של האנשים הבריאים והמאושרים בעולם

הנורווגים ניצבים בראש טבלאות הבריאות והאושר העולמיים. מספיק להתבונן בהרגלי החופשות שלהם כדי להבין שהם עושים משהו נכון, וזה אומר שכדאי ללמוד מהם איך לחיות ובעיקר - לאן לצאת לחופשה ומה בדיוק לעשות בה

תיירת דוגמנית גרמניה בלונדינית חיוך. ShutterStock
הנורבגים יודעים איך לחיות בריא, וגם לנפוש כך/ShutterStock

שנה אחר שנה, זוכים תושבי נורווגיה להיכלל במקומות הגבוהים ביותר בטבלאות "האנשים הבריאים בעולם". הרגלי התזונה שלהם אידאליים, ועל-פי סקר בינלאומי שערך השנה האו"ם, הם מגדירים את עצמם כאנשים המאושרים בעולם. לכל הנתונים הללו, מתווספת העובדה כי מדובר במדינת רווחה שמספקת ביטחון רב לתושביה.

אז בהחלט, נראה שהם עושים משהו נכון, ומספיק להתבונן בהרגלי החופשות שלהם, כדי להיווכח בכך. עבור הנורווגים, החופשה המושלמת תיערך במה שהם מכנים "סידאן" (Syden), מילה שמשמעותה "הדרום", אך היא מתייחסת לכל יעד נופש שטוף שמש. למעשה, מדובר יותר בהלך רוח מאשר במקום פיזי. עבור הנורווגים, יעדים בסגנון "סידאן" מתאפיינים בשלושה פרמטרים עיקריים. אתר הפינגטון פוסט הבריטי מפרט אותם אחד לאחד.

משפחה מטיילת חופשה חמשוש חינם. ShutterStock
עבור הנורווגים, מדובר יותר בהלך רוח מאשר במקום פיזי/ShutterStock

בלי עצירות ביניים: להגיע בקלות

עבור הנורווגים, יעד החופשה האידיאלי הוא יעד שניתן להגיע אליו בקלות בטיסה ישירה או בטיסת שכר, בלי תחנות ביניים או עצירות לקונקשנים בדרך. הרי אסור לבזבז זמן חופשה יקר כאשר אתה בדרכך אל היעד שטוף השמש. בהתאם לרוח זו, יעדי החופשה הפופולריים ביותר יימצאו באזור הים התיכון, יעדים שאליהם מגיעות טיסות שכר רבות בתדירות גבוהה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קסנדרה חצי האי כלקידיקי יוון. ShutterStock
הנורווגים נופשים בים התיכון. חצי האי כלגידיקי ביוון/ShutterStock

שמש, ים, בריכה

החורפים הקרים והחשוכים מביאים את הנורווגים לחפש אחר כל מה שחם ובהיר. המשמעות היא שתמצאו נורווגים רבים ביעדים כגון האיים של ספרד, בהם מיורקה וגראן קנריה, איי יוון כגון כרתים או ערי חוף בקרואטיה. אך למעשה, כל יעד בדרום אירופה עם חוף ים יעשה את העבודה. עם זאת, קונספט ה"סידאן" התרחב לאחרונה וכולל גם יעדים טרופיים מרוחקים יותר כגון תאילנד או דובאי. עם זאת, הסוד הוא חוף עם שמש במרחק לא רב מנמל הבית.

קאנה פורנלס פלמה דה מיורקה. ShutterStock
מחפשים אחר כל יעד שחם בו. פלמה דה מיורקה/ShutterStock

אוכל זול, משקאות זולים

בסופו של דבר, רעיון ה"סידאן" טומן בחובו חגיגה אחת גדולה. לכן, קוקטיילים זולים הם חובה של ממש, כמו גם סעודות במחירים סבירים. וזה נכון הן לתיירים הנורווגים הצעירים, והן למבוגרים שבחבורה.

אז קדימה, נראה שמומלץ מאוד לחקות את הרגלי החופשה הנורווגיים.

  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully