וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה דברים שדיילים בוחנים אצלכם מיד כאשר אתם עולים למטוס

20.8.2017 / 8:14

בעוד שהם מוזגים משקאות ומקשקשים עם הנוסעים, עיניי הדיילים פקוחות היטב על מנת לשמור על המטוס מכל בעיה שהיא, כבר מהנוסע הראשון שנכנס לטיסה. אז מה הם בוחנים שם בדיוק? הנה התשובות

צילום מסך

בווידאו: בואו נבחן גם אנחנו אותם - הנה הדיילים הסקסיים בעולם

הדיילים והדיילות על הטיסה שלכם נראים אולי תמיד רגועים ונינוחים והם עשוים להקרין כלפי חוץ חוסר דאגה מוחלט, אבל אל תתנו לחיוכים שלהם להוליך אתכם שולל: בעוד שהם מוזגים משקאות ומקשקשים עם הנוסעים, העיניים שלהם פקוחות היטב על מנת לשמור על המטוס מכל בעיה אפשרית, ותחום האחריוץ הזה מתחיל ברגע שכף רגלו של הנוסע הראשון דורכת במטוס.

"נוסעים נוטים לחשוב שאנחנו בסך הכל מברכים אותם לשלום כאשר הם נכנסים בדלת, אבל הם היו מופתעים לשמוע כמה איומים אנחנו מסירים כבר בשלב זה של הטיסה", אומר הדייל ובלוגר התעופה ג'יי רוברט. "איומים כאלה שהיו עלולים לגרום לעיכוב בהמראה או אפילו להביא לפגיעה בבריאות או בבטחון הנוסעים". רוברט וחברים נוספים למקצוע ענו עבור ההפינגטון פוסט על השאלה מהו הדבר הראשון שהם שמים לב אליו כאשר הם פוגשים לראשונה נוסע כאשר הוא נכנס למטוס.

הדיילים שמברכים אתכם לשלום בוחנים אתכם, כמובן, והם עושים את זה לא כדי לשפוט מה לבשתם לטיסה אלא כדי לשמור אתכם כמה שיותר בטוחים במהלכה. התשובות שלהם גם מרמזות כי התנהגות הנכונה על המטוס עשויה להעניק לכם שירות טוב יותר - אז כדאי שתקחו גם את זה בחשבון. אז מה הם בוחנים שם בדיוק?

האם אנחנו מסתכלים להם בעיניים

"הדבר הראשון שאני שמה לב אליו זה מי יוצר קשר עין איתי ומי לא. לעתים קרובות מאוד נוסעים שנמנעים מליצור איתי קשר עין גרומים לי לתהות מה הסיבה מאחורי זה [...] האם הם מפחדים לטוס? האם מרגישים בסדר? האם הם מתמודדים עם קושי אישי? אלה דברים שאנשים לא אומרים לך מיד על המקום, והיבט מרכזי של העבודה שלי הוא לוודא שלכל אחד מהם תהייה חווית טיסה נעימה" (סטפני מיקל, סאות'ווסט איירליינס).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דיילת דיילים בורדינג מטוס טיסה. shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
מסתכלים לנו בעיניים כבר מהרגע הראשון. דיילים בבורדינג/מערכת וואלה! NEWS, shutterstock

האם אנחנו בכושר

"אני מחפש אנשים בעלי כושר גופני במצב טוב שיכולים להיות לנו לעזר במקרה של בעיות אבטחה, כמו גם נוסעים שנראה כי יהיו מוכנים ומסוגלים לסייע במצב של פינוי חירום. בדרך כלל יהיה בדובר באם שנוסע לבדו בבגדים נוחים, אשר נראה בכושר גופני מעל הממוצע או שהוא איש עם ניסיון במצבי חירום" (זאק פורד, ללא שם).

האם אנחנו שיכורים

נוסעים שיכורים או אגרסיביים הם החשודים הראשונים שאנחנו מנסים לזהות כבר בדלת. אנחנו אמנם מאומנים בטכניקות בסיסיות של אומנות לחימה כדי להתמודד עם מקרים של תוקפנות שמתרחשים בשמים, אבל לעצור את האנשים האלה לפני שהם בכלל מגיעים לשם זו המטרה העיקרית שלנו" (ג'יי רוברט, אמריקן איירליינס)

דיילים קוריאן אייר לומדים להשתמש באקדח טייזר בטיסה. רויטרס
לא כדאי להתעסק. דיילי קוריאן אייר מורשים להשתמש באקדח טייזר בטיסה/רויטרס

האם אנחנו בהריון

"אני בוחנת נשים כדי לראות האם ייתכן ומתחת לבגדים הרופפים הן מסתירות תינוק בבטן. החל מנקודה מסוימת בהריון, נשים זקוקות לאישור רפואי על מנת לטוס, בלעדיו הן אינן מורשות לטוס" (ג'יי רוברט, אמריקן איירליינס).

האם אנחנו מדברים איתם

"כשאני אומרת 'שלום' והנוסע משיב לי חזרה באדיבות, אני שמה לב לזה ומיד חושבת לעצמי 'אוקי, מדובר בבנאדם נחמד'. אם יקרה שאצטרך עזרה במשהו סביר להניח שאני אשאל את הנוסע הנחמד, ולחילופין אם נוסע יזדקק לעזרה ממני, סביר להניח שאעשה מעל מעל ומעבר עבור נוסע נחמד" (הת'ר פול, אמריקן איירליינס).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתלם להיות נחמד. הדיילים זוכרים זאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם אנחנו מסוגלים לעמוד בזה

"חשוב לי לבדוק אם הנוסעים שלי כשירים לטוס. לאחר שהדלתות נסגרות והמטוס ממריא, זה יכול להיות מאוד בעייתי לטפל במצבי חירום רפואיים. שלב הבורדינג הוא זמן מצוין להעיף מבט על מי יהיה על הטיסה שלי ומה מצבו" (קלאודיה סיבק, TUIfly גרמניה).

האם אנחנו עצבניים

"אני אשאל נוסע אם הכל בסדר במידה ועולה אצלי תחושת הבטן שמשהו אינו כשורה. נוסעים שסובלים מפחד טיסה יקבלו ממני תשומת לב מיוחדת: אני אוהבת לעזור להם ולגרום להם להרגיש כמה שיותר בנוח" (קלאודיה סיבק, TUIfly גרמניה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully