וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעים התלוננו: מטוס קורקע בשל "ריח נפיחה עז" שגרם לבחילות

נוסעים שהיו על מטוס של אמריקן איירליינס, נמלטו ממנו לאחר שבעת הטיסה התפזר בחלל המטוס ריח עז של נפיחה שאף גרם לבחילות וכאבי ראש, כך לפי פקיד בשדה התעופה של צפון קרוליינה. בחברה סירבו לאשר את הפרטים וטענו כי המטוס קורקע בשל "בעיה טכנית"

מטוס של אמריקן איירליינס. GettyImages
היתה טיסה מסריחה. אמריקן איירליינס/GettyImages

מטוס של חברת אמריקן איירליינס קורקע השבוע (א') ונוסעיו נמלטו ממנו במהירות, לאחר שבעת הטיסה התפזר בחלל המטוס ריח עז של נפיחה, עד שהנוסעים התלוננו בפני הצוות על בחילות וכאבי ראש, כך לפי פקיד רשמי של נמל התעופה האמריקני הבינלאומי ראלי-דורהאם (RDU) שבצפון קרוליינה.

המטוס נחת בנמל התעופה בשעה 16:00 וקורקע מיד, ולדברי הפקיד הסיבה לכך היתה "שחרור גז על ידי אחד מנוסעי הטיסה". הריח שאפף את תא הנוסעים היה כה עז, עד שהנוסעים האומללים תוארו על ידי עובדי נמל התעופה כנמלטים החוצה מהמטוס מיד עם פתיחת הדלתות, וצוות הנמל פתח בבדיקה מידית של המקרה.

פקיד ה-RDU לא מסר מהיכן המריאה הטיסה או מה היה היעד שלה, אולם אישר כי הבירור לנסיבות המקרה החל עם "קריאה רפואית", והפנה עיתונאים למוקד שירותי הרפואה המקומי. לא ידוע האם האיש או האישה האחראים למקרה עלו על מטוס במצב בריאותי ירוד, או שמא האוכל במטוס הוא שגרם לתגובה המצערת.

"קיבלנו קריאה רפואית בנוגע לנוסעים שהושפעו מריח, וזו הגיעה לאחר שהנוסעים עזבו את המטוס באופן רגיל", מסר דובר של נמל התעופה ראלי-דורהאם. בחברת אמריקן איירליינס סירבו לאשר את הפרטים שנמסרו לתקשורת על ידי נמל התעופה, לפיהם נפיחה בעלת ריח קיצוני היא הסיבה לקרקוע המטוס, אולם לא הכחישו כי המטוס המדובר קורקע מיד לאחר הנחיתה בשל מה שכונה בפיהם "בעיה טכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully