וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימים לנו: מה ספורטאי המכביה חושבים על ישראל? צפו

18.7.2017 / 13:12

אירוע ilovetlv# שנערך בעיצומם של משחקי המכביה ה-20 היה פסטיבל של מוזיקה, אמנות ואוכל ביפו העתיקה, שהפגיש את הספורטאים שהגיעו מ-80 מדינות עם הישראלים. אז מה הרשים את ההספורטאים היהודיים? צפו

צילום מסך

"זאת חוויה מטורפת, אני אוהב את תל אביב ואת ירושלים, מדהים להיות כאן", אומר גבריאל, שחקן נבחרת ברזיל בכדורגל במכביה ה-20, ואם תשאלו את אלפי הספורטאים היהודיים מרחבי העולם תשמעו מהם דברים דומים על ישראל.

אירוע ilovetlv# שנערך בעיצומם של משחקי המכביה ה-20 הפגיש את הספורטאים שהגיעו מ-80 מדינות עם הישראלים. יפו העתיקה הפכה למוקד בזכות פסטיבל מוזיקה, אמנות ואוכל יוצא דופן. מטרת הפסטיבל הייתה להציג ליהודים מכל העולם ולישראלים תושבי הארץ את העושר והמגוון הרב והעכשווי שיש ל"עיר ללא הפסקה" להציע בעולמות המוזיקה, אמנות, קולינריה ועוד. יפו העתיקה הפכה למקום שמפגיש בין תרבויות היהודים מכל העולם עם התרבות הישראלית.

"זאת מדינה אדירה", אומר אלחנדרו, שחקן נבחרת אורוגוואי בטניס, "אנחנו מרגישים מאוד רצויים פה, אנחנו מרגישים את האנרגיה של תל אביב".

"זאת הזדמנות מצוינת לפגוש אנשים, אני אוהב את זה", אומר דימיטרי, שחקן נבחרת הכדורמים של גרמניה ורבקה, חברת נבחרת ארצות הברית בקראטה הוסיפה "האנשים חברותיים והאוכל טעים, יש לי משפחה כאן ואני תמיד חוזרת".

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully