וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לזרוק? צפו בדיילת מחזירה שמפניה שנשארה בכוס לבקבוק

דיילת אוויר של חברת אמירטס, צולמה כשהיא מוזגת חזרה לבקבוק שמפניה שנשארה בכוס של נוסע במחלקת היוקרה של חברת התעופה הערבית. לא בוכים על נוזל זהוב שנשפך

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: צפו בדיילת ממחזרת שמפניה ב-2 השניות הראשונות של הסרטון

כולנו למדנו שלא זורקים אוכל ויש לסיים מהצלחת, ובמקרה הזה מהכוס, אבל נראה שדיילת אחת בחברת אמירטס - חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות - לקחה את המוטו צעד אחד קדימה.

בטיסה של חברת התעופה הערבית מדובאי לברצלונה שהתקיימה בחודש אפריל השנה, נתפסה הדיילת בעיני עדשת נוסע אחר במחלקת העסקים, כשהיא מוזגת שאריות של כוס שמפניה חזרה אל הבקבוק. הנוסע, שהעלה את הווידאו לאינסטגרם בשבוע שעבר, לא תכנן לקלוט את הדיילת הממחזרת, אולם בסקירה של 360 מעלות של מחלקת העסקים שביצע בעזרת הסלולר שלו, נראית הדיילת בשתי השניות הראשונות של הצילום כשהיא מחזירה את הנוזל הזהוב הישר לבקבוק היוקרתי, שממנו הוא נמזג קודם לכן.

הסרטון שהועלה כבר צבר יותר מ-13 אלף צפיות ועורר תגובות חלוקות ושונות ברשת החברתית. חלק טענו שייתכן שהדיילת מזגה יותר מדי ופשוט "החזירה" את השמפניה לבקבוק. אחרים טענו שאולי לא היה מי שנגע בכוס.

דובר של חברת התעופה מסר ל"סאן" הבריטי, כי "אמירטס דואגת לספק את השירות האיכותי והטוב ביותר. המעשה שצולם בסרטון אינו עולה בקנה אחד עם הסטנדרטים הנעלים שלנו. כרגע אנחנו חוקרים את התקרית".

ומה דעתכם: יש למזוג חזרה לבקבוק אלכוהול שלא נגעו בו? טקבקו לנו!

דיילת אמירטס מוזגת כוס שמפניה חזרה לבקבוק. צילום מסך: יוטיוב, מערכת וואלה! NEWS
אמא למדה שלא בוכים על שמפניה שנשפכת. הדיילת הממחזרת של אמירטס/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך: יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully