וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה הכי גדולה בתל אביב: חגיגה ללא הפסקה עם ספורטאי המכביה

12.7.2017 / 16:53

ב-13 ביולי תהפוך יפו העתיקה למקום הלוהט באזור המרכז, כשיחל אירוע ilovetlv# - פסטיבל מוזיקה, אמנות ואוכל יוצא דופן שמחבר בין הישראלים לבין אלפי הספורטאים שהגיעו לארץ במסגרת משחקי המכביה ה-20. מספיד דייט ועד הופעות חיות - זה מה שמחכה לכם

משלחת ארגנטינה, מכביה 2017. יוסי ציפקיס
יהיה שמח. משלחת ארגנטינה למכביה/יוסי ציפקיס

מה אתם עושים ביום חמישי, 13 ביולי 2017, בשעה 19:00? אם אתם רוצים לפתוח את סוף השבוע בצורה שונה ומיוחדת, אז תגיעו ליפו העתיקה. אירוע ilovetlv# הוא פסטיבל מוזיקה, אמנות ואוכל יוצא דופן שמחבר בין הישראלים לבין אלפי הספורטאים שהגיעו לארץ במסגרת משחקי המכביה ה-20. מטרת הפסטיבל להציג ליהודים מכל העולם ולישראלים תושבי הארץ את העושר והמגוון הרב והעכשווי שיש ל"עיר ללא הפסקה" להציע בעולמות המוזיקה, אמנות, קולינריה ועוד.
בכל אחד מהאירועים תוצג התרחשות המציגה את ההוויה בעיר בדומה לבר באורך 80 מטרים, שייבנה בנקודת תצפית ברחוב מפרץ שלמה, אשר משקיפה על חופיה. המכבייה ה- 20 מתקיימת בימים אלו (החל מ-4 ביולי) ועד ל-18 ביולי, במסגרתה צפויים להתארח בישראל כ-10,000 ספורטאים וכ-22,000 חובבי ספורט נוספים, שיגיעו מלמעלה מ-80 מדינות. פסטיבל החוצות הזה הוא אחת הפעילויות המרכזיות ביצירת החיבור והזיקה בין הישראלים ליהודים שהגיעו ארצה מרחבי העולם.

במשך הערב יתקיימו שלל אירועי מוזיקה, אוכל ומופעי רחוב ברחבת הכנסייה, גן רעמסס וסמטאות יפו העתיקה. בגן הפסגה תוקם בימה מרכזית עם ליין-אפ מוזיקלי של הופעות בהובלת להקת רבע לאפריקה שתבצע את הסיגנל החדש שלה "יאללה בוא נביא את זה" ותארח את קרולינה, גארדן סיטי מובמנט ואמנים נוספים. רחבת הכנסייה תהפוך לשוק דוכני TMARKET, שתציג מעצבי בגדים ואקססוריז מקומיים, גן רעמסס יאפשר לבאים ליהנות מעמדת DJ ואלכוהול אל תוך הלילה. בסמטאות יפו העתיקה, יתקיים מגוון רב של פעילויות לאורך כל הערב, ביניהן: אמני רחוב, רקדניות בטן, מופעי רחוב ועוד.

בנוסף, בערב האירוע יתרחשו שלושה סבבי ספיד דייטינג. כל אחד מהם יכלול 50 דייטים באורך של שבע דקות. הסבבים יחולקו לפי גילאים: הסבב הראשון יתחיל ב-19:30 ויהיה מיועד לגילאי 20 -35; השני יתחיל ב-20:45 ויהיה מיועד לגילאי 30 -45; והסבב השלישי (אחרון וחביב במיוחד) יתחיל בשעה 22:00 ויוקדש ללהט"ב.

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully