וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף על ים כנרת: כמה יעלה לכם לילה עם בריכה פרטית במלון סטאי החדש?

על חוף הכנרת נפתח מלון חדש ומפנק, עם וילות רחבות ידיים, פינוקי יוקרה ובריכה פרטית. כמה יעלה לכם שם לילה ומה קורה כשבין הבריכה הפרטית והחוף הציבורי מפרידים מטרים בודדים? בדקנו

צלמים זמניים מורשים

מה עולה לכם לראש כשאתם חושבים על קיץ בכנרת? קמפינג, אירוח קיבוצי, המלונות המיושנים של טבריה או זולות של צעירים על החוף? תשכחו מכל מה שידעתם על נופש בכנרת עד עכשיו. מלון סטאי כנרת שנפתח בחודש שעבר על חוף הימה המתוקה הוא באמת משהו אחר לגמרי מכל מה שהיה שם עד עכשיו.

מלון היוקרה שממוקם בחוף צאלון הוקם על ידי האחים נקש בהשקעה של כ-200 מיליון שקלים והוא מהווה סנונית ראשונה בארץ של מותג המלונות היוקרתי סטאי - אח קטן לסטאי בסאות' ביץ' פלורידה - ובקרוב יצטרף אליו גם מלון סטאי תל אביב שייפתח בבניין היסטורי משופץ בכיכר השעון ביפו.

מלון סטאי.
לתפוס כל טיפה מהיופי הזה

מתחם המלון מצוי בין הרי הגולן שמתנשאים מעליו ממזרח ובין מי הכנרת, שפרושה מולו ותכול מימיה נשקפים בכל הזדמנות ממבני המלון, חדריו ושביליו. נראה שבעיצוב המלון הוקדשה מחשבה יתרה בתפיסת כל טיפה מהיופי הזה והכנסתו פנימה, אל תוך החללים. בכל המבנים המשותפים של המלון: לובי הקבלה, הספא, חדר האוכל והלאונג'-בר נבנו קירות זכוכית המשקיפים אל הימה וגומעים אותה אל קרבם.

במלון 110 יחידות אירוח, מתוכן 88 וילות עם בריכות פרטיות או ג'קוזי חיצוני (שאותו מכנים במלון 'האט-טאב'), גודל הווילות הוא כ-55 מ"ר והן מתאימות לאירוח של משפחה בת 4 נפשות. בנוסף לווילות היוקרתיות, קיימים במלון גם 22 חדרים ללא בריכה פרטית.

חדרי הווילה מרווחים ורחבי ידיים וגם הם עוצבו כחללים פתוחים וזורמים, עם מינימום הפרדה בין הפנים לחוץ. כך למשל, נוסף על הוויטרינה המתבקשת הצופה אל הבריכה הפרטית ונוף הכנרת שמשתרע מעט מעבר לה, גם ההפרדה בין אזור השינה וחדר הרחצה בחדר נעשתה באמצעות קיר זכוכית שקוף. כך שאתם יכולים להתקלח או לצחצח שיניים בבוקר ולהביט בחולמנות לעבר הנוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מלון סטאי כנרת. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה! NEWS
חדר רחב ידיים וקיר הפרדה שקוף בחדר הרחצה/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר פוטשניק
מלון סטאי כנרת. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה! NEWS
קיימים גם 22 חדרים ללא בריכה פרטית. זה דווקא עם/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר פוטשניק

הריהוט בחדרים כולל נוסף על מיטת הקינג סייז גם פינת ישיבה, ומסוגנן ביוקרה שאינה מנקרת עיניים. כאילו כדי להדגיש את זה, נתלו על הקירות תמונות היסטוריות מקסימות מימי הקמת היישוב היהודי בכנרת, דייגים פורשים רשתות, חלוצים נוטעים אקליפטוסים ועוד. החלוצים האלה לא העזו לחלום שיום יבוא ועל השטחים שהם גאלו בדם, יזע ודמעות יבלו ישראלים את סוף השבוע שלהם תוך שהם טובלים בבריכה פרטית משלהם. הם ייבשו ביצות, ואנחנו רק רוצים לטבול בבלעדיות.

שימוש מוצדק בשורש י.ק.ר

מלונות אוהבים להשתמש בשורש י.ק.ר בתיאור החוויה שהם מציעים - יוקרה ויוקרתי הן מילים שנזרקות פעמים רבות ללא ההבחנה בתחום הזה. אבל את החוויה של בריכה פרטית מול נוף מרהיב ראוי ומוצדק לתאר כ"יוקרתית". זה פינוק אמיתי וכל מי שיטען אחרת, משקר. לזוגות שמעוניינים בחופשה רומנטית זה מושלם. לא חייבים אפילו להוציא את האף מהחדר, לא להתחכך בזרים בבגדי ים, בלי לריב על כיסאות הבריכה במיקום המדוייק לשיזוף. יש שיקראו לזה מיזנטרופיה, בעיני זו רומנטיקה במיטבה.

מי שיתעקש לטבול גם במי הכנרת, יוכל להגיע אליה בהליכה רגלית של כמה עשרות מטרים מקצה שטח המלון, או לרכוב לשם על אחד מזוגות האופניים שעומדים לרשות האורחים ומפוזרים בשבילים שמתפתלים בין החדרים. חוף צאלון הצמוד לשטח מלון סטאי אינו חוף פרטי של המלון, ובאופן עקרוני, הוא פתוח לקהל הרחב. מדובר בחוף די בתולי ולא מפותח שאינו מציע כיום שום שירותי הצלה או חוף. רק פיסת אדמה אל מול המים. בקרוב אמור להערך מכרז להפעלת החוף, והמלון מתכונן להתמודד בו (או כפי שאמר מנכ"ל המלון: "אנחנו מתכוונים לזכות בו").

מלון סטאי כנרת. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה! NEWS
במקום שבו מסתיימת הבריכה הפרטית מתחיל השביל הציבורי/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר פוטשניק

בכל מקרה, גם לאחר המכרז, חוף צאלון ישאר חוף ציבורי ומעניין יהיה לראות איך השילוב בין ה'ציבורי' ל'יוקרתי' יעבוד שם ביולי-אוגוסט. משום שבמקום שבו מסתיימות הבריכות הפרטיות, עובר השביל הציבורי. מה קורה לחווית הבריכה הפרטית והרומנטית כשמשפחות ולהקות של צעירים בחופשה נוהרות על השביל שעובר במרחק יריקה (יוקרתית) ממנה כדי להקים זולה על החוף? את זה צריך יהיה עוד לגלות ולהבין. נכון להיום, השטחים הפתוחים של המלון אינם מגודרים והרעיון הוא להשאיר אותם כך, אבל לא בטוח שזה יעמוד במבחן המציאות הישראלית.

אי אפשר בלי ספא

במלון סטאי כנרת תוכלו ליהנות גם ממתקניו של ספא מפואר ורחב ידיים. הספא ממוקם במבנה דו-קומתי, בקומה התחתונה בריכת זרמים מחוממת, שבה ניתן להזמין גם טיפולי וואטסו. בתוך הבריכה מותקנים כיסאות מתכת שקועים עם זרמים בילט-אין, שעליהם תוכלו להתרווח ולהתרגע לפני או אחרי טיפול בספא. עוד בקומת הכניסה, חדר כושר שפתוח מסביב לשעון, סאונה יבשה וחמאם טורקי שבו תוכלו להנות מהטיפול המסורתי, אם זה הקטע שלכם.

בקומה העליונה מצויים חדרי הטיפולים ה"קלאסיים". בספא ישנם 12 חדרי טיפול (שניים מהם זוגיים), בכל אחד מהם מיטה מתכווננת מחוממת, מקלחת אישית, ויציאה למרפסת קטנה ופרטית. הטיפולים המוצעים בספא כוללים את כל החשודים המיידיים כמו עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שבדי ועיסוי ארומתרפי. כולם מבוצעים על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים.

מחירים

מחיר אירוח לזוג ללילה באמצע השבוע על בסיס אירוח של לינה וארוחת בוקר
חדר דה לקס - 1,235 שקלים
וילה עם האט טאב - 1,710 שקלים
וילה עם בריכה פרטית - 1,995 שקלים

מחיר אירוח לזוג ללילה בסוף שבוע (מינימום 2 לילות) על בסיס אירוח של לינה וארוחת בוקר
חדר דה לקס - 1,330 שקלים
וילה עם האט טאב - 1,900 שקלים
וילה עם בריכה פרטית- 2,660 שקלים

מלון סטאי כנרת. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה! NEWS
מלון סטאי כנרת/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר פוטשניק
מלון סטאי כנרת. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה! NEWS
מלון סטאי כנרת/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר פוטשניק
מלון סטאי כנרת. אסף פינצ'וק,
מלון סטאי כנרת/אסף פינצ'וק
מלון סטאי.
מלון סטאי
מלון סטאי כנרת. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה! NEWS
מלון סטאי כנרת/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר פוטשניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully