וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

It's Britney Beach: בתל אביב "קראו" לחוף ים ע"ש בריטני ספירס

28.6.2017 / 12:02

מחווה מעניינת לקראת הגעתה של הזמרת בריטני ספירס לארץ: עיריית תל אביב העלתה צילום לטוויטר שלה, שבו נכתב: "הכירו את החוף החדש שלנו: It's Britney Beach", המוקדש למשחק המילים "It's Britney, bitch" ("זו בריטני, כלבה") מאחד מלהיטיה

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: רשימת הדרישות של בריטני לקראת הופעתה בישראל

איך מכבדים את כוכבת הפופ בריטני ספירס, שתופיע בתל אביב בשבוע הבא? קוראים לחוף ים על שמה. או לפחות משתמשים במשחק המילים מהשיר שלה "גימי מור" (תן לי עוד - Gimme More), שבו היא שרה: "It's Britney, bitch" ("זו בריטני, כלבה").

ואכן, עיריית תל אביב העלתה אתמול (ג') בחשבון הטוויטר שלה צילום של חוף תל אביב ועליו הכיתוב It's Britney Beach, לפי הצעתו של התושב התל אביבי, מתן קאופמן, שחשב שיש לכבד את הזמרת האמריקנית לקראת הופעתה הקרבה בתל אביב (ביום שני הקרוב) ולקרוא לחוף ים על שמה. "הכירו את החוף החדש שלנו: It's Britney Beach", נכתב בטוויטר של העירייה.

אז אומנם רשמית לא הפך החוף, שלפי הצילום נמצא מול מלון הרויאל ביץ' ושגרירות ארה"ב בעיר, לחוף מוכרז עם שם חדש, אבל המחווה בהחלט עוררה את תשומת ליבם של הגולשים ברשת החברתית, והתגובות לא איחרו לבוא. הגולשת Overprotected Girl כתבה, למשל, "אלוהים, אתם נהדרים! בריטני הכי ראויה לזה". גולשים אחרים כתבו: "בואו נלך לשם!", ונדמה שהיו מי שהבינו שהחוף אכן נקרא על שמה.

כך, או כך, הפוסט בטוויטר כבר זכה ליותר מ-1,200 לייקים, ואף הגיע לאתרי שונים בעולם, בהם אתר MTV שציין באייטם משלו את המחווה.

השיר Gimme More של בריטני ספירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully