וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Slide Park: אקסטרים המים הרטוב של ישראל

26.6.2017 / 10:55

מגלשת ענק בגובה 12 מטרים, מתנפחים אתגריים רטובים ויבשים בסגנון Wipeout, מסיבות קצף והופעות של נועה קירל ורוי בוי הם רק חלק מהאירועים שמחכים לקהל הרחב ב-Slide Park שייפתח בשבוע הבא בפתח תקוה. הכניסה בחינם

יח"צ - חד פעמי

בחודש הבא (6 ביולי) יפתחו בפתח תקוה את אירועי הקיץ ב-Slide Park - מתקנים מתנפחים רטובים ויבשים בסגנון Wipeout Extreme, בהם מגלשת ענק אתגרית בגובה 12 מטרים.

מעבר לאירוע המנפחים הרטובים, יתקיים מופע מלהיב של כוכבת הנוער נועה קירל וכן של כוכב הילדים רוי בוי, זאת לצד מסיבת קצף ומסיבת צבע, מתחם מתנפחים לילדים קטנים, ג'ימבורי, מתחם פעילות נגיש לילדים בכיסאות גלגלים, פינות זולה ודוכני מזון.

האירוע יכלול שימוש ב-8 מתקנים מתנפחים ייחודיים ועוד 6 מתקנים מתנפחים לילדים קטנים יוצבו בפארק, כאשר בין המתקנים ניתן למנות את מגלשת סופר קמיקזה (גובה 9.5 מ'), מגלשת סופר אקסטרים (גובה 10 מ'), מגלשת "נפילה חופשית" (12 מ'), מגלשת Godzila, מגלשת קיר, Water run ועוד. כלל המתקנים שוקלים יחד כ-10 טונות.

על מנת להעצים את החוויה, מגלשת הגודזילה שבה גולשים עם אבובים (גובהה 8 מ', אורכה 16 מ') תחובר לשלוש מגלשות רחוב שכל אחת אורכה 25 מ', כך שחווית הגלישה הינה ארוכה ואקסטרימית במיוחד.

סלייד פארק מגלשות מים בפתח תקווה. רונן צור

רונן צור,
כלל המתקנים שוקלים יחד כ-10 טונות. פארק המים Slide Park/רונן צור רונן צור
סלייד פארק מגלשות מים בפתח תקווה. רונן צור

רונן צור,
-8 מתקנים מתנפחים ייחודיים ועוד 6 מתקנים מתנפחים לילדים קטנים/רונן צור רונן צור

ראש העיר איציק ברוורמן "אירוע הקיץ הינו אירוע שיא הפותח את אירועי החופש הגדול. השנה שידרגנו את חוויית השימוש במתקני האקסטרים והם גבוהים ומהנים במיוחד. בנוסף לאירוע זה יתקיימו בעיר אירועי "תשע בכיכר" ושפע של הטבות קיץ במסגרת פרויקט "נוער 10 שהתרחב גם לציבור הילדים והגמלאים. אני מזמין את כל הציבור לבוא וליהנות, ומאחל לכל התלמידים חופשה מהנה ובטוחה".

האירוע ביוזמת והפקת אגף אירועים בראשות חבר המועצה עו"ד רון כץ ובניהולה של אלה איגלר. בשיתוף תכנית עיר ללא אלימות ואגף חברה, נוער וצעירים.

הכניסה לפארק חינם בהרשמה מראש באתר העירייה ובלינק זה. פרטים נוספים באתר העירייה ובפייסבוק העירוני.

שעות האירועים:
בשעה 17:00 המופע של רוי בוי
בשעה 18:00 המופע של נועה קירל
בשעה 20:30 מסיבת קצף עם DJ Spikes
בשעה 21:30 מסיבת קצף עם DJ Vini Vici

  • עוד באותו נושא:
  • פארק מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully