וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקנות החדשות שיאפשרו לקיים סקס מהנה יותר - ברכבות נוסעות

23.6.2017 / 8:18

חגורות בטיחות נוחות יותר, מיטות רחבות יותר: מסתבר שנסיעה ברכבת של אוקראינה יכולה להיות חוויה מאוד מהנה, ש"מגשימה את הפנטזיות הפרועות ביותר". אז למה במדינה בכל זאת כועסים?

מתוך הסרט "שעשועים מסוכנים"

בסרטון – לטום קרוז זה עבד בלי אמצעי בטיחות בסרט "שעשועים מסוכנים"

איך אתם נוהגים להעביר נסיעות ארוכות ברכבת? שמיעת מוסיקה? קריאת ספרים? צפיה בסרטים? שיחה עם שכנים למושב? התעסקות בטלפון? באוקראינה, מתברר, יש דרך הרבה יותר מהנה להעביר את הזמן - סקס.

כמה נפוצה התופעה של קיום יחסי מין ברכבות באוקראינה, אתם תוהים? ובכן, היא כל כך נפוצה עד כדי שהנהלת הרכבת במדינה החליטה להתקין חגורות בטיחות חדשות ומיוחדות, שיאפשרו לנוסעים לקיים יחסי מין יותר בקלות, בלי להיפצע. כמו כן, מיטות רחבות יותר יותקנו בקרונות השינה, על מנת למנוע מאנשים ליפול לרצפה בזמן האקט.


עוד בנושא:

הוא אמיתי? הנזיר שצפה בפורנו, באוטובוס, בפול ווליום
זוהי צארת הסקס שתעודד זוגות לעשות יותר סקס אחרי העבודה

קו רכבת כרמיאל – תל אביב, מרץ 2017. ערן גילווארג
הנה באה הרכבת, אף אחד לא רוצה לשבת/ערן גילווארג

התקנות החדשות פורסמו במגזין הרשמי של הרכבת, Mahistral, המחולק אך ורק במחלקה הראשונה, והוא עורר לא מעט הדים במדינה. בכתבה שנקראה "אהבה בדרכים" תוארו החידושים, ובה גם נטען כי קיום יחסי מין על רכבת יכול לעזור להצית אש חדשה במערכות יחסים שדועכות. "כך ניתן להגשים את כל הפנטזיות הפרועות ביותר", נטען שם.

חלק מכלי התקשורת באוקראינה טוענים כי מדובר בכתבה סאטירית. דניאל ווצ'ובסקי, לשעבר ראש המחלקה ליחסי ציבור ברכבת הלאומית באוקראינה, אמר: "לקחתי עותק מהעיתון הזה למזכרת. זה יצירת מופת". על פי הדיווחים, שר התחבורה האוקראיני כבר דרש לפטר את האחראים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully