וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לגל גדות: נבחר המבטא הסקסי בעולם, ונחשו מי במקום הראשון?

21.6.2017 / 2:04

צרפתי? איטלקי? נסו שוב. סקר חדש מגלה שיש מבטא שמסעיר הרבה יותר את הרווק האמריקני הממוצע. מסתבר שהמבטא הישראלי הכי עושה את זה לאמריקנים, אז איך זה קשור לגל גדות?

צילום מסך

בווידאו: גל גדות על השער של מגזין "מארי קלייר"

עולם הדייטים הוא סבוך ומורכב, ושפע של יועצים ומומחים מציעים שלל עצות למבקשי האהבה באשר הם. אבל על עובדה אחת מסכימים רוב הגברים: יש משהו מיוחד, אולי קצת מסעיר, באישה בעלת מבטא זר.

ואכן, סקר שנערך לאחרונה בארצות הברית בקרב 1,164 גברים אמריקנים רווקים, דירג את המבטאים הסקסיים ביותר בעולם. "למבטאים יש את הנטייה לגרום לנו להימשך אחר הבלתי ידוע, אחר האקזוטי, עם קורט של מסתורין", אומר ברנדון ווייד, מייסד אתר ההיכרויות MissTravel.com, שבחסותו נערך הסקר.

והפתעה-הפתעה: במקום הראשון ניצב לא אחר מאשר המבטא הישראלי (או יותר נכון: נשים בעלות מבטא ישראלי). "המבטא הישראלי מצית בדמיון מראות ים תיכוניים", מוסיף ווייד.

שפה. ShutterStock
בנות, האנגלית במטבא שלנו היא הכי אטרקטיבית עבור גברים אמריקנים/ShutterStock

במקום הראשון: המבטא הישראלי

עוד לפני שהוא יצא אל האקרנים, זכה הסרט המדובר "וונדר וומן", לשלל קדימונים שרצו ברש במשך כשנה. והמבטא של הכוכבת, גל גדות, היה אחד הגורמים לשמיטת לסתותיהם של גברים אמריקנים רבים שצפו בה (וגם שמעו אותה).

אתר הפנאי FromTheGrapevine מציין, כי גם לשחקנית הישראלית ענבר לביא יש חלק לא מבוטל בתופעה, בזכות המבטא הישראלי המובהק שלה (שימו לב להסבריה על העיר חולון, בתוכנית הלייט-נייט של קרייג פרגוסון).

במקום השני: המבטא הקולומביאני

מעריצי הסדרה "משפחה מודרנית" יודעים היטב, עד כמה המבטא של הדמות גלוריה פריצ'ט עשוי לספק שורות מחץ שמביאות עמן תשואות רמות. והכל בזכותה של השחקנית הקולומביאנית סופיה ורגרה. למעשה, נראה כי בעיני רבים, דמותה של גלוריה גרמה לשחקנית הלטינית להידמות לאשת החלומות המושלמת. צפו בראיון הזה ותבינו למה.

במקום השלישי: המבטא האוסטרלי

השחקנית האוסטרלית מרגוט רובי החלה את דרכה המקצועית באופרות סבון במולדתה ובהמשך התגלתה לעולם בסרט האמריקני "מכונת הכסף". עם זאת, רק כאשר שיחקה לצד לאונרדו דיקפריו ב"הזאב מוול סטריט", החלו להסתובב לעברה ראשים רבים. ולא, לא רק בשל יכולת המשחק שלה, אלא גם בזכות המבטא האוסטרלי הכובש שלה.

במקום הרביעי: המבטא הצרפתי

למרות מיקומו הגבוה בסקר זה, נדמה כי המבטא הצרפתי מהווה מכשול עבור לא מעט שחקנים. השחקנית היהודיה-צרפתייה אווה גרין, למשל, נהגה לעבוד במשך שנים עם "מאמני שפה" כדי למסך ולהסתיר את המבטא הצרפתי שלה.

כך למשל, בעת שגילמה את נערת בונד בסרט "קזינו רויאל". "היה עלי לחץ מצד המפיקים. הם רצו שיהיה לי מבטא בריטי מושלם. מרוב שהתאמצתי, הוא נתקע אצלי". הנה דוגמה מובהקת במיוחד.

במקום החמישי: המבטא האמריקאי-דרומי

מהסרט "אין כמו אלבאמה" ועד הסרט "הולך בדרכי" - נדמה כי השחקנית האמריקנית ריס וית'רספון, ילידת נשוויל, נותרת נאמנה למבטא הדרומי המחוספס שלה. בדומה לקולגה הדרומית ג'וליה רוברטס, גם וית'רספון מתגוררת בחווה ומוקפת בבעלי חיים. כיאה לבחורה דרומית.

ומה לדעתכם המבטא הסקסי בעולם?

  • עוד באותו נושא:
  • שפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully