וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיצת הקסם: הכפתור ה"סודי" במושב שמעניק יותר מקום בטיסה

18.6.2017 / 10:36

הנה משהו שאתם חייבים לדעת לפני שאתם עולים על הטיסה הבאה שלכם: המקום שבו מתחבא כפתור קטן שיעניק לכם עוד קצת מקום לזוז בכיסא (ולא, לא מדובר על כפתור הטיית המושב)

נוסעים טיסה. ShutterStock
הם היו יכולים להתרווח, לו רק היו מכירים את הכפתור הסודי. נוסעים במחלקת תיירים/ShutterStock

אם לא הזמנתם את מקום הטיסה הבא שלכם במחלקת העסקים או במחלקה הראשונה, יש סיכוי סביר שתתקשו למצוא מרחב אמיתי במושב הטיסה שלכם. לכן, מומלץ לזכור את הטיפ הבא, שבו מככב כפתור אחד קטן המצוי מתחת למשענת היד שלכם.

כמובן, משענות היד נועדו לעשות רק טוב: אפשר להישען עליהן, לשלב לצדן או מעליהן כרית ואולי אפילו להצליח לנמנם באופן זה. אך מעבר לכל אלו, משענות היד גם נוטות להגביל את טווח התנועה שלכם, במיוחד בטיסות לואו-קוסט הנערכות במטוסים קטנים יחסית, ברחבי אירופה.

מטוס מושב טיסה. ShutterStock
לחיצה קטנה - תמורה גדולה. מיקום הכפתור שמרים את המשענת/ShutterStock

הקץ להתפתלויות

מתחת למשענת היד, באזור המפרק הצירי שלה, חבוי אותו כפתור. אם תלחצו עליו, תגלו כי כעת ניתן להרים את המשענת, ובכך לספק מקום נוסף לגופכם. באופן טבעי, פעולה זו גם תשחרר מעט יותר מקום לרגליים. בקיצור, לחיצה קטנה - תמורה גדולה.

הטריק הקטן והחביב הזה יעיל במיוחד גם אחרי הנחיתה, לקראת הירידה מהמטוס, בעת שיש צורך להתפתל ולשלוף את תיק היד שלכם מלמעלה (מה שלעתים נדרש גם במהלך הטיסה עצמה).

עם זאת, כדאי לדעת כי כפתור זה לא מצוי בכל חברות התעופה. כך או אחרת, תמיד שווה לבדוק, ברוב המטוסים הוא אכן ממתין לכם, והסיבה כלל לא קשורה לנוחות - הוא נועד לשמש בעיקר במקרי חירום, כאשר נדרשת יציאה מהירה ממושבי המטוס לעבר דלתות החירום.

כעת נותר רק לשאול: מדוע חברות התעופה לא מציינות בפני הנוסעים את הימצאותו של "כפתור הקסם"? בכל מקרה, כעת, אחרי שאתם כבר יודעים עליו - הרווחתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully