וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נפתחה רכבת ההרים הראשונה למעריצי "מסע בין כוכבים"

16.6.2017 / 0:40

האם תעזו לעלות על רכבת ההרים הראשונה אי פעם של "מסע בין כוכבים"? פארק הסרטים של גרמניה מזמין את המבקרים בו לחוויה אינטר-גלקטית עוצרת נשימה - והנה הצצה למה שמצפה לכם

Movie Park Germany

לא ברור למה רק עכשיו הם נזכרו, אך יותר מיובל מאז ש"מסע בין כוכבים" עלתה לאוויר - פארק הסרטים בגרמניה מציג למעריצים רכבת הרים בהשראת הסדרה והסרטים - ואתם הולכים לעוף על זה. מעריצי "מסע בין כוכבים" יוכלו לצאת למסע אינטר-גלקטי משלהם על רכבת ההרים הראשונה בעולם שמבוססת על הסדרה ונמצאת בפארק השעשועים הגדול ביותר בגרמניה, בעיר בוטרופ, שמשתרע על יותר מ-449 מטר רבוע. המשימה: להציל את האנטרפרייז מהבורג או במילים אחרות - לשרוד נסיעה ברכבת הרים מפותלת ומהירה במיוחד. תעזו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבת ההרים הראשונה של "מסע בין כוכבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ככה נראית נסיעה ברכבת ההרים המהירה והגבוהה באירופה שנפתחה ומיד נסגרה

לכתבה המלאה

האמיצים יגיעו תחילה להעתק מדויק של מטה הפדרציה בגודל 1,000 מטר מרובע, שם יוכלו לטייל במקומות האהובים מהסדרה, מחדרי המשגר לסיפון ההולוגרמה ולגשר האנטרפרייז מ"מסע בין כוכבים: הדור הבא". אז יהיה על הנוסעים לעבור סדרת אימונים קצרה לקראת המשימה הראשונה שלהם כצוערי צי הכוכבים - לפני שהם עושים את דרכם לרכבת ההרים. בהמשך הם יגלו שאויבי צי הכוכבים, הבורג, לכדו את האנטרפרייז וכלאו אותה בקרן הגרירה שלהם, מה שמאלץ אותם לצאת למשימה מסוכנת ולהציל את היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצילו את האנטרפרייז/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבת החדשה ניחנה במנגנון שיגור משולש, שבמקום לתת לקרון להאיץ באיטיות בשיפוע הראשון שלו – יזניק את הנוסעים בו 3 פעמים שונות. הנסיעה כוללת גם סיבוב ב"חצי צינור מעוקל" בגובה של כ-40 מטרים, מה שהופך אותו לראשון מסוגו באירופה, כך טוענים נציגי הפארק.

פארק השעשועים עבד עם מחלקת המוצרים של ה-CBS יותר משנתיים כדי להביא לחיים את עולמו הבדיוני של "מסע בין כוכבים". אם אתם פחות בעניין של הסדרה, תוכלו ליהנות מ-40 אטרקציות אחרות שיש בפארק שנבנו גם הם בהשראת סדרות וסרטים פופולאריים כמו "אווטאר" ו"בובספוג".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה מפחיד. תעלו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully