וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד צילומי העירום החדש שעלול להכניס אתכם לכלא

19.6.2017 / 8:28

הכירו את ה-Belfie: נשים מצטלמות ללא לבוש תחתון באתרי תיירות מפורסמים בעולם, ומעלות לחשבון אינסטגרם פופולרי במיוחד. במשטרה כבר מזהירים שמי שתיתפס עלולה להישלח למאסר, אבל התופעה ממשיכה להתפשט, תרתי משמע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

CHEEKYEXPLOITS

תופעה עולמית חדשה שהולכת ומתעצמת בחסות האינסטגרם עלולה להביא לגל מעצרים. בחודשים האחרונים החלו לצוץ ברשתות החברתיות תמונות של נשים (וגם מעט גברים) שחושפות ישבנים בשלל מקומות מפורסמים ואקזוטיים ברחבי הגלובוס. מסתבר שמדובר בטרנד של ממש, עם האשטאג נפרד וחשבון אינסטגרם משגשג שמאגד את כל הצילומים הבולטים. המטרה: להגיע לאתר תיירות מפורסם כלשהו, ולהצטלם בו ללא לבוש תחתון (ואם אפשר ללא לבוש כלל, מה טוב). האתגר: לעשות זאת מבלי שאף אחד מבחין בך, על אף שמדובר במקומות הומי אדם.

כבר עשיתם לנו לייק? הפייס של וואלה! תיירות

אבל כאמור, לטרנד המשעשע הזה, שהחל בארצות הברית והתפשט תרתי משמע גם לארצות אחרות, יש גם מחיר: בשבועות האחרונים החלו לצוץ אזהרות במספר מדינות על כך שצילום שכזה מהווה עבירה על החוק ובמקרים מסוימים אף עלול להביא לעונש מאסר.

עוד בנושא

המלון היוקרתי שיעניק לכם לילה חינם תמורת תמונת עירום שלכם
מאפיין האישיות שמגלה האם אתם מסתובבים עירומים בבית
חוקרים גילו את הסוד לאושר והוא לא כולל בגדים

בחשבון האינסטגרם הפופולרי Cheeky Exploits, עם קרוב ל-220 אלף עוקבים, מציגים את התמונות בגאווה וטוענים שזהו אינו אקט מיני, אלא מחווה של התאחדות עם הטבע במקומות בהם הוא עולה על כל דמיון. אבל אחרי שהתופעה הגיעה לשלל אתרי תיירות מפורסמים בעולם ונשים חשפו את ישבנן בגרנד קניון, באמזונס ואפילו במגדל אייפל, החלו לצוץ האזהרות.

"אם תיתפסו על ידי המשטרה, כנראה שתיכנסו לצרות רציניות", צוטט סוכן נסיעות שעובד עם משרד הפנים האמריקאי בעיתון "דיילי סטאר". "כולנו בעד חופש הביטוי, אבל כל עוד הצילומים האלה נלקחים במקומות ציבוריים, הסבירות שמישהו אחר נמצא בקרבת מקום גדולה במיוחד, ואז זה כבר מדובר בהפרה של החוק. אף אחד לא רוצה להיעצר בארץ זרה ולהיגרר למאבק פלילי שההשלכות שלו עלולות להיות הרסניות", הוא אומר.

עוד באותו נושא

בלוגרית הנסיעות שכולם מתעניינים בגוף שלה יותר מאשר בנופים שהיא מצלמת

לכתבה המלאה

לפני כחודשיים עוררה הדוגמנית ג'יילן קוק סערה בניו זילנד, כשהצטלמה בעירום מלא על פסגת הר טרנקי עליו טיפסה במשך כמה ימים. ההר נחשב למקום קדוש עבור שבטים עתיקים שחיים בניו זילנד, ולכן חלקים נרחבים במדינה דרשו את התנצלותה, שטרם הגיעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה של ג'יילן קוק, שעוררה סערה בניו זילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully