וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים שאתם מכירים את ערי הבירה במזרח התיכון? ענו על זה

9.6.2017 / 11:14

ערי הבירה של השכנות של ישראל די מוכרות, אבל האם אתם יודעים מהי בירת בחריין או כוויית? בואו ונסו לזהות את ערי הבירה במזרח התיכון ובמדינות ערביות באזור. בטח יהיו לכם כמה הפתעות

המזרח התיכון עובר שינויים ותהפוכות בשבוע האחרון, ונדמה שאחרי ביקור טראמפ באזור מתקיימים תהליכים שמשפיעים על כמה מהמדינות הערביות החשובות שנמצאות לא רחוק מישראל.

סעודיה, מצרים, בחריין ואיחוד האמירויות הערביות החליטו לצנן את היחסים עם קטאר, כמו גם להפסיק טיסות של חברות התעופה שלהן למדינה שנתפסת תומכת ב"אחים המוסלמים", כמו גם בחמאס ושאר גורמים קיצוניים, מה שהפך את קטאר ל"ילד הרע" החדש בשכונה המזרח-תיכונית.

ובתוך כך, נראה שהפיגוע באיראן שנעשה על ידי דעאש השבוע בפרלמנט האיראני ובקבר חומייני, וגבה קורבנות לא מעטים, הוא תירוץ נהדר לאיראן השיעית להאשים את סעודיה הסונית בתכנונו והוצאתו לפועל.

אז המזרח התיכון גועש, זה ודאי לא חדש, אבל הנה הזדמנות לצאת למסע קצר ומהנה בין בירות העולם הערבי שנמצאות לא רחוק מ"הווילה בג'ונגל" שלנו, ולראות עד כמה אתם מכירים את העולם הערבי, או לפחות את ערי הבירה של המדינות שהן השכנות שלנו. אז מצרים, ירדן ואפילו סוריה זה די קל, אבל מה עם הבירות של בחריין או אולי כווית? יאללה, אינשאללה תצליחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully