וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תיירת חרדית זרקה כפפה על שומר של מלכת אנגליה

התיירת והגבר החרדי שלצידה, זרקו כפפה וצפו בחייל במצודת לונדון כדי לראות אם הוא יזוז, כך לפי עדי ראייה. הסרטון כבר פורסם בעולם והטוקבקים הגזעניים נגד יהודים לא איחרו לבוא

ShutterStock

בושה: תיירת יהודיה חרדית זרקה את הכפפה שלה על חייל במשמר המלוכה של מלכת אנגליה כדי לראות אם הוא יזוז, וסרטון של המעשה הועלה לרשת.

בסרטון שהועלה ליוטיוב על ידי תייר או עובר אורח אחר במקום, נראית האשה לצד אדם חרדי נוסף, כשהם עומדים מול החייל השומר במצודת לונדון (Tower of London) - אחד מאתרי התיירות המרכזיים בלונדון ששימש במשך שנים כארמון המלכותי והמצודה של מלכי אנגליה, שבו גם נשמרים אוצרות הממלכה. בסרטון לא רואים את השלכת הכפפה עצמה, אולם לפי ה"סאנדיי אקספרס" הבריטי, עדי ראייה סיפרו שראו אותה משליכה את הכפפה שנמצאת לרגליי החייל במקום, והסרטון עשה לו שם ופורסם באתרי חדשות בעולם.

לאחר מספר שניות, ניגש אל הזוג אחד החיילים האחראים על המשמר, ועימת אותם התיירים עם מעשיהם, בעוד הם מחכים לראות אם החייל יזוז. "סליחה חבר'ה, האם זרקתם את הכפפה שלכם לעבר החייל?" שאל האחראי. "למה עשיתם זאת? הצבא נמצא כאן כדי להגן על אוצרות המלוכה ולא כדי שהציבור יצחק עליהם. השומר פה הוא חייל, משרת את ארצו והוא ראוי שיתייחסו אליו במעט כבוד", הוסיף.

לאחר מכן, עבר החייל האחראי את הגדר המפרידה בין השומר למתחם הציבורי והחזיר לתיירת את הכפפה שזרקה. האשה עטתה את הכפפה על ידה הימנית והסתלקה עם הגבר מהמקום.

אבל החייל האחראי אינו היחיד שנפגע מהמעשה של התיירת החרדית. הסרטון שהועלה ליוטיוב לפני כשלושה חודשים צבר כבר למעלה מ-400 אלף צפיות, כמו גם מככב באתרי חדשות בעולם. עשרות תגובות, שניתן לקרוא בסרטון, קוראות לתיירת לארוז את חפציה ולצאת מהמדינה, כמו גם תגובות גזעניות רבות.

חרדית זורקת כפפה על שומר של מלכת אנגליה. יוטיוב, צילום מסך
הזוג החרדי צופה בחייל, והכפפה/צילום מסך, יוטיוב
חרדית זורקת כפפה על שומר של מלכת אנגליה. יוטיוב, צילום מסך
החייל האחראי מתעמת עם הזוג/צילום מסך, יוטיוב
חרדית זורקת כפפה על שומר של מלכת אנגליה. יוטיוב, צילום מסך
החייל עובר את הגדר ומרים את הכפפה שנזרקה ע"י התיירים/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully