וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על שפת הכנרת: המלון היוקרתי שמעניק את החופשה האולטימטיבית

5.6.2017 / 11:32

וילות מפוארות ומפנקות, מטבח גלילי עילאי, שפע של אטרקציות אזוריות במרחק נגיעה, ספא מרהיב ומרחבים עצומים אל מול נוף עוצר נשימה. מלון "סטאי כנרת" שנפתח בחג שבועות, מביא עמו בשורה חדשה לתיירות סביב האגם: חיבור ייחודי בין טבע, תענוגות ושלווה

מלון סטאי.
מלון סטאי

בשנים האחרונות שינה קו החוף של הכנרת את פניו לטובה. חופים חדשים הוכרזו, נבנתה טיילת המקיפה את האגם, אתרי תיירות שונים הונגשו, אולם בתחום המלונאות לא נרשמו שינויים מסעירים. עתה מגיעה בשורה חדשה מקו החוף המזרחי של האגם, שבו בדרך כלל מבלים בקמפינג על המים – מלון יוקרתי חדש שמציע אפשרויות בילוי ונופש חדשות שטרם נראו בכנרת ובסביבותיה.

למרגלות הגולן, בלב נוף עוצר נשימה שיוצרים הכנרת והרי הגליל שממול, הוקם מלון "סטאי" (The Setai) שפתיחתו בחודש יוני השנה היא שינוי מרענן בכל הקשור לתיירות סביב הכנרת. בסמוך לחוף צאלון, על שטח גדול של עשרות דונמים, נבנה מלון המתבלט בעיצוב ייחודי ולא אופייני למלונות בישראל בכלל וסביב הכנרת בפרט. בשונה מהמלונות בטבריה או מבתי הארחה אחרים שלחופי האגם, "סטאי" כנרת משלב אלגנטיות ויוקרה, ויחד עם הנוף שסביבו והאבזור המפנק שבו, נוצרת תחושה של בילוי בחו"ל, במרחק של נסיעה מהבית.

מלון סטאי.
מלון סטאי

מקדש תענוגות עצום ויפהפה

"סטאי" כנרת הוא מקבילו הישראלי של מלון "סטאי" מיאמי, אחד מ-50 מלונות היוקרה הטובים בעולם על פי מגזין פורבס, אשר פופולרי מאוד בקרב אנשי ממון ומפורסמים. כמו "סטאי" מיאמי, גם "סטאי" כנרת מציע איכות בלתי מתפשרת וקונספט ייחודי שמשלב בתוכו חיבור לטבע, היצע רחב מאוד של אפשרויות בילוי ויוקרה שהופכת את השהות בו לאי של שלווה והנאה בתוך חיי היומיום. בנוסף למלון בכנרת צפוי להיפתח בספטמבר מלון "סטאי" גם ביפו העתיקה, במבנה בן מאות שנים בכיכר השעון.

ייחודו של "סטאי" כנרת הוא באופן שבו הוא משתלב באופן הרמוני בטבע שסביבו. הקונספט האדריכלי של המלון הוא היטמעות בטבע, כשלאורך החוף נבנו 110 יחידות אירוח שונות ברמת הגימור הגבוהה ביותר, ביניהן 44 וילות ששטחן בגודל של כ-47 מ"ר לפחות ובהן בריכה פרטית, 44 וילות עם הוט טאב מרווח עשוי עץ משובח ועוד 22 חדרי דה לוקס, שגודלם כ-29 מ"ר והם מתאימים לזוגות או למשפחות קטנות. בין הווילות הוקם מבנה מרכזי מפואר ומרשים שבו נמצאים אולם הקבלה, הלובי ומסעדת המלון. הווילות הלבנות הן דו-קומתיות, בעלות גגות רעפים ומשלבות עץ ואבן. מיקום המלון מעניק לאורחים נוף משכר כשבווילות מרפסות אל הכנרת או אל הגולן, ובחלק מהחדרים מרפסות גם אל האגם וגם אל הרמה. כל יחידת אירוח כוללת מיטת קינג סייז, ספה נפתחת לילדים, טלוויזיית HD עם מסך 55 אינץ', מרחב אמבטיה מרשים ומעוצב שבו מקלחת גשם ושפע של פינוקים כגון מכונת נספרסו ועוד.

ברשת יש לא מעט תמונות של מקומות אקזוטיים בחו"ל שבהם מי הבריכה מתמזגים במי הים ובשמיים שמעל, ויוצרים את מראה החופשה האולטימטיבית. אין צורך לטוס רחוק, עכשיו היופי הזה קיים גם בין הכנרת לגולן. במלון בריכת אינפיניטי שקטה, ארוכה ופנורמית, המתמזגת עם נוף הכנרת, ובה מיטות שיזוף ואווירה שקטה. במלון גם בריכת פעוטות, מועדון נוער, בית כנסת, מתחם לקיום אירועים וכנסים וכן לאונג' בר מעוצב ושיקי, ייחודי בעיצובו, עם מתקן אח פנימי שיופעל בחודשי החורף הקרים ויספק לאורחים אווירה חמימה ורומנטית. פינוקים נוספים כוללים Wi-Fi חינם במרחבי המלון, ואף אפשרות לערוך שיחות טלפון לחו"ל מהטלפון שבחדר, ללא עלות וללא הגבלה.

אחת מגאוות המקום היא "סטאי ספא" - מקדש תענוגות עצום ויפהפה. זהו מבנה פנורמי, אובלי וייחודי, בגודל של כ-1,000 מ"ר והוא אחד המבנים המרשימים ביותר שנבנו בבתי מלון בישראל. בקומתו העליונה שלו מצויים 12 חדרי טיפולים המאובזרים במיטות טיפול חכמות הכוללת בקרת טמפרטורה, מקלחת אישית ולהשלמת חווית הגוף-נפש – נוף פנורמי אל מרחבי הכנרת, הגליל והרי הגולן. המלון מציע גם סדנאות גוף-נפש וחדרי הירגעות שאך טבעי ליהנות מהם מול הכנרת שזוהרת בכחול.

בקומה התחתונה ממתינים לאורחים מתקני כושר המצוידים באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים מסוגם. אלו ניתנים לשימוש האורחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. עוד במקום: בריכה מקורה עם מיטות זרמים מפנקות וחמאם טורקי. המקום פתוח באופן חופשי לאורחי המלון, למעט הטיפולים כמובן, המוצעים בתשלום. גם מי שאינם אורחי המלון, מוזמנים להגיע ולעשות שימוש במתקני הספא, בתשלום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מלון סטאי.
מלון סטאי

החיבור בין הטבע שבחוץ לפינוק שבפנים

ייחודו של "סטאי" לעומת מלונות אחרים מצוי בשילוב שבין מיקום, יוקרה ואדריכלות אחרת. מיקומו של המלון, בין אזור הגולן והחרמון לבין עמק הירדן ומרחבי הגליל, יוצר שפע אפשרויות לבילוי זוגי או בילוי משפחתי עם הילדים. במרחק נסיעה קצרה אפשר לטייל בנחלי הגולן, לבקר באתרים היסטוריים או ליהנות מספורט ימי. אורחי המלון מוזמנים לשאול, ללא תשלום, אופני טיולים ולדגום את המרחב הסמוך למלון, המשופע באטרקציות ובמסלולי טיול מרתקים. צפון-מזרח הכנרת הוא חבל ארץ שבו הטבע הפראי מתמזג עם היסטוריה קדומה, שרידים ארכיאולוגיים ונוף פסטורלי, כך שלצד הפינוק במלון מוצע חיבור אמיתי לטבע.

רמז נוסף לחיבור לטבע העוטף את המלון מתבטא בבוסתן רחב הידיים והייחודי שנשתל בשטח המלון. בבוסתן נשתלו כ-700 עצים, הכוללים עצי דקל, עצי הדר ועצי פרי שונים דוגמת מנגו ורימונים. המבקרים יוכלו להתרשם גם מאחד העצים העתיקים בארץ ישראל - עץ זית, שגילו מוערך בכ-500 שנה. הבוסתן מתחבר לחזון הקולינרי של המלון, אשר מבוסס ברובו על טהרת חומרי הגלם המקומיים – במסעדת השף של המלון תתענגו על אוכל גורמה גלילי ממיטב מוצרי המזון של הגליל והגולן.

"סטאי" כנרת עומד בשורה אחת עם המלונות היוקרתיים ביותר בישראל ומגדיר מחדש את המושג "חופשה בצפון". המלון יוצר אי של שלווה, מקום טוב להתנתק בו מהיומיום ולהתייחד עם בת הזוג או המשפחה, למצוא את השקט וליהנות מאיכות גבוהה – בין אם לשבת על שפת הבריכה עם כוס יין מרמת הגולן, לאכול נתח בשר משובח מול נוף הכנרת או לחזור משיט בירדן היישר אל טיפול ספא מפנק. לאלה הרוצים לבלות חופשה בסגנון אחר, "סטאי" כנרת מספק את החבילה השלמה, האיכותית והמגוונת ביותר שיש.

להזמנות: 2506*
www.thesetaihotel.co.il

מלון סטאי.
מלון סטאי
מלון סטאי.
מלון סטאי
מלון סטאי.
מלון סטאי
מלון סטאי.
מלון סטאי
וואלה! NEWS בשיתוף רשת סטאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully