וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הריזורט שבו ייבלו פיפה מידלטון ובעלה את ירח הדבש

פיפה מידלטון (אחותה של הנסיכה קייט) רק נישאה לפני מספר ימים לאיש העסקים ג'יימס מתיוז, וכבר רצות שמועות שהם בדרך לירח דבש באי טטיארואה שבפולינזיה הצרפתית, שהיה שייך למרלון ברנדו. אז מה עושים בריזורט שבו עולה לילה 50 אלף שקל?

צילום: רויטרס

חתונת השנה באנגליה, שבה נישאה פיפה מידלטון (אחותה של הנסיכה קייט) לאיש העסקים ג'יימס מתיוז, רק הסתיימה וכבר החלו שמועות על המקום שבו יעביר הזוג הנוצץ את ירח הדבש שלו.

אז לשם כך, לפי ה"טלגרף" הבריטי, הזוג הבריטי הרחיק עד לשבוע של חופשה באי טטיארואה (Tetiaroa) שבפולינזיה הצרפתית, שבעבר היה שייך לשחקן מרלון ברנדו ז"ל.

הריזורט היוקרתי, שבו הווילות היוקרתיות יעלו עד כ-50 אלף שקלים ללילה, שוכן על שונית אלמוגים שנמתחת לאורך 4.5 ק"מ. בעבר היה האי המקום המועדף לחופשות עבור משפחת אצולה מטהיטי ולימים הפכה לביצתו של שחקן הקולנוע האגדי, ברנדו, שהתאהב באי בזמן צילום הסרט "המרד על הבאונטי" ב-1962. כה אהב את האי ברנדו, עד שרכש אותו אחרי ארבע שנים בסכום יוקרתי דאז של 15 אלף פאונד (כ-75 אלף שקלים כיום), ביחד עם אשתו הפולינזית, טאריטה.

לאחר שמת השחקן ב-2004, הפך המקום ל"ברנדו" - ריזורט יוקרתי ואקולוגי, שמקבל את החשמל שלו מהשמש ושמן קוקוס. מערכת הקירור מצננת על ידי אוויר שמגיע מהים ובאתר גם מתקיים פרויקט מחקר על יתושים מאת חוקרים מאוניברסיטת אוקספורד.

ייתכן גם שהזוג הנשוי הטרי ייתקל בברק אובמה, שבו בילה רק בחודש מרץ האחרון כדי לכתוב בו את זכרונותיו. בין הפעילויות שמחכות לנופשים בריזורט, ניתן למצוא צלילת שנורקל, טניס, קייט-סרפינג וגם ביקור במקלט לצבים.

בינתיים, עד שנראה צילומים של פיפה ובעלה נופשים, הנה כמה מהצילומים שתמצאו בחשבון האינסטגרם של הריזורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully