וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש בקריביים: שוחים עם פלמינגואים

23.5.2017 / 0:01

זוכרים את טרנד השחייה עם חזירים? בקיץ הזה כנראה תשחו (וגם תעשו סלפי) עם פלמינגואים ורודים. זה קורה באיים הקריביים, וחשוב לוודא שאתם עושים את זה נכון

עד לפני זמן לא רב, הרשת הוצפה בסרטונים חמודים להפליא שהציגו טרנד קצת יוצא דופן: נופשים שהגיעו לאיי בהאמה כדי לשחות עם חזירים. וכך, כמו כלבלבים נלהבים, נעו החזירים במים הים הצלולים, בעוד חוטמיהם מורמים אל-על - וכך הם גם הונצחו באינספור חשבונות אינסטגרם של תיירים נלהבים לא פחות.

אבל בקיץ הקרוב, הזרקורים מופנים אל בעלי חיים שמתעלים אפילו על החזרזירים שובי הלב: הפלמינגואים הוורודים המאכלסים את האי ארובה (Aruba) שבים הקריבי.

האטרקציה העיקרית ממתינה לתיירים באי פרטי קטן, המצוי בבעלות מלון יוקרה, במרחק של 10 דקות שיט בסירה מארובה. מגזין Metro הבריטי מדווח כי רבים עושים את הדרך הימית אל האי הזעיר, רק כדי לזכות בתצלום סלפי נכסף עם אותם עופות ייחודיים.

מעניין לגלות כי בשונה משאר מיני הפלמינגו, אלו המצויים באי זה אינם נודדים, והם מקננים על רצועת חוף קטנה יחסית במשך כל ימות השנה. פלמינגואים במקומות אחרים בעולם נוטים לצאת לנדודים מחודש יולי ועד מארס, ולעיתים לקנן בעונת החורף במקום אחד בלבד. תופעה של הישארות פלמינגואים באותו אזור בכל ימות השנה אינה שגרתית.

אז למה הם לא זזים מפה?

אז מדוע הם אינם יוצאים לנדוד? מסתבר כי כמה נופשים דיווחו שכנפיהם של הפלמינגואים המצויים באתר השייך לאותו מלון, קוצצו. זאת בכדי למנוע מהם לעופף. עם זאת, טענה זו עדיין לא קיבלה כל אישור רשמי.

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מטיילים באופן מוסרי - ועדיין ליהנות מחוויית שחייה עם פלמינגואים, או סתם תצלום משותף, כדאי לדעת כי באיים רבים בקריביים מתגוררים פלמינגואים בבתי גידול טבעיים, ללא הפרעות אנושית מסיביות. הם אמנם לא יחכו לכם כל השנה, בשל עונת הנדידה, אך מצד שני - אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא פגע בהם.

כדי לפגוש אותם, מומלץ להגיע אל איי גלפגוס, אל חצי האי יוקטן (בין הים הקריבי למפרץ מקסיקו) או אל האי בונייר שבים הקריבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully