וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים: לאיזה מקומות צריך לשלוח את טראמפ בישראל?

19.5.2017 / 12:47

נשיא ארה"ב עומד לנחות לביקור ממלכתי ראשון בישראל והלו"ז שלו ודאי עמוס. אבל חשבנו שיש כמה מקומות שאסור לו לפספס אם יתפנה לו זמן קצר. הנה כמה הצעות שאסור לו לפספס - עזרו לנו לבחור איזו הכי טובה מביניהן

עריכת תוכן: הילה קובו, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: צפו בפרופיל על הפשיזם של טראמפ

נשיא ארה"ב, דונלנד טראמפ, יגיע בתחילת השבוע ביחד עם אשתו, מלניה, לביקור נשיאותי ראשון בישראל. הביקור ייארך בסך הכל 26 שעות, ובו יידלג הנשיא האמריקני בין אתרים שונים בארץ.

השבוע פורסם שהביקור המתוכנן באתר מצדה בוטל, ואת הנאום שלו יישא טראמפ במוזיאון ישראל בירושלים. בין האתרים הנוספים שבהם צפוי הנשיא לבקר, נמנים מוזיאון יד ושם והכותל המערבי. טראמפ ילון בביקורו כאן במלון המנהיגים "המלך דוד" בירושלים, היכן שראשי מדינה ומכובדים אחרים וטובים העבירו את הלילה בביקורם בארץ הקודש.

הלו"ז של הנשיא בישראל עמוס מאוד, אבל חשבנו שאם במקרה יתבטלו לו כמה פגישות ויהיו לו חלון של כמה שעות, הוא פשוט חייב ללכת לראות את המקומות הבאים ש"תפורים" עליו. מביקור ב"אולפן שישי" (כדי ללמוד מה זה באמת פייק ניוז), דרך מפגש עם מכשירי קורס מרגלים במוסד (כדי ללמוד איך שומרים על סודות) ועד טבילה בים המלח (כדי להבין שאשכרה יש בעיות סביבתיות בעולם) - הנה ההצעות שלנו - אתם מוזמנים לבחור את הטובה ביותר וגם להציע מקומות משלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully