וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריכת ענק, 59 חדרים מפונפנים וחוף פרטי: המלון החדש רשת פתאל בטבריה

8.5.2017 / 12:49

רשת פתאל חונכת מלון חדש בטבריה - "U בוטיק כינרת" - המיועד לזוגות ומשפחות וכולל חוף פרטי, חדרים מעוצבים, מסעדת שף וספא - "רק 30 מטר מהקבלה למים". וכמה יעלה שם לילה? יעלה גם יעלה

מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
בריכה רחבת ידיים וגישה ישירה לחוף פרטי. מלון יו U בוטיק כנרת/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי

רשת 'פתאל' משיקה מלון חדש בעיר טבריה: "U בוטיק כנרת". המלון הינו הראשון שמוקם על שפת הכינרת בעיר טבריה מזה כ-30 שנה ומותאם לזוגות ומשפחות (שהממון בידיהם), ויעניק חווית נופש יוקרתית ומרגיעה, כך לפי ראובן אלקס, מנכ"ל מלונות פתאל, שהודיע היום (ב') על פתיחתו במסיבת עיתונאים בתל אביב.

במלון 59 חדרי בוטיק מעוצבים וגודלם הממוצע כ-30 מ"ר. המלון, שתוכנן על ידי האדריכלים יהודה ויואל פייגין, מתפרס על פני 12 דונמים והוא מחולק למבנה מרכזי ומבנה עגול, כאשר במבנה המרכזי נמצאת מסעדה יוקרתית, ספא המלון וחדר הכושר. המלון מציע בריכה רחבת ידיים וגישה ישירה לחוף פרטי. "מהקבלה תספרו 30 צעדים ואתם במים", הבטיח אלקס בהתייחסו לקרבה של המלון לכנרת.

לדברי אלקס, מחיר ההרצה למלון עומד עתה על 1,600 שקלים ללילה וארוחת בוקר לזוג, אבל מהר מאוד הוא עתיד להתייקר. בפתאל בונים על כך שמי שיבוא לסופ"ש במלון, לא ייצא ממנו ויוכל לקבל כל מה שצריך, כולל קולינריה, מתקני ספא ומים, בעיר שמתחרדת וסגורה לתיירים בשבת.

מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
שף ייבשל לכם מבחר מנות יצירתיות. מסעדת המלון/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי
מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
במלון 59 חדרי בוטיק מעוצבים. חדר אקסקיוטיב ב-U כנרת/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי

יו"ר הרשת: "תפקידנו הוא לפתח את התיירות בישראל"

בכל אחד מחדרי המלון במבנה המרכזי יש מרפסת הפונה לכיוון הים, וכמו כן כל החדרים מאובזרים בחדר רחצה מעוצב, חלוקי ספא, נעלי בית, מכונות אספרסו, טלוויזיית LCD 43 אינץ', טלוויזיית IPTV ושלל פינוקים יוקרתיים ובוטיקים. גווני הכחול והתכלת המאפיינים את עיצובו של המלון, עליו אמונים מיכאל אזולאי וארי שאלתיאל, משתלבים בנוף הכנרת, ומשלימים את החוויה שהמלון רוצה לשדר לאורחיו - שלווה ורוגע.

דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל הרשת, אמר: "רשת מלונות פתאל היא חברה יזמית ולא רק מלונאית. תפקידנו הוא לפתח את התיירות בישראל, לייצר מקומות עבודה ובה בעת לארח ולהעניק חוויות. המלון החדש שהקמנו בעיר, לראשונה מזה 30 שנה, יביא עשרות מקומות עבודה לתושבי העיר והאזור כולו ויוביל לפריחה תיירותית של ישראלים ותיירי חוץ שיגיעו לחופשה במלון". אלקס סיפר, שבעקבות פעילות המלון בעיר, נוצרו 60 מקומות עבודה לתושבי העיר הצפונית.

מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
המלון רוצה לשדר לאורחיו שלווה ורוגע. הבריכה ב-U כנרת/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי
מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
כל החדרים מאובזרים בחדר רחצה מעוצב. חדר אמבטיה במלון/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי

"U בוטיק כינרת" מצטרף למותג המלונות החדש, "U", שמושק בימים אלו במסגרת תהליך כינוס מותגים של הרשת. משמעות האות "U" הינה UNLIMITED, כשכל מלון מאופיין בסוג אחר של נופש ללא גבולות.

U בוטיק כנרת מאופיין ב-UNLIMITED RELAXATION- "אין סוף לשלווה"- מלון בוטיק שלו ומפנק המיועד בעיקר לזוגות באווירת רוגע והתנתקות. מלון U הראשון, אגב, הוא ו קורל ביץ' באילת, שהיה בעבר שייך לרשת קלאב מד הצרפתית, וכיום הוא מלון משפחות.

מלונות נוספים השייכים למותג החדש: U" מג'יק פאלאס אילת", "U סאנרייז קלאב אילת הכל כלול" (לשעבר מג'יק סאנרייז), U קורל ביץ' קלאב אולטרה הכל כלול, ומלון U SUITES, מלון הסוויטות באילת.

מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
גווני הכחול והתכלת מאפיינים את עיצובו של המלון/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully