וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית הנסיעות שכולם מתעניינים בגוף שלה יותר מאשר בנופים שהיא מצלמת

20.5.2017 / 6:29

בלוגרית נסיעות מהממת מפרסמת למיליוני העוקבים שלה שלל תמונות וסרטונים ממסעותיה סביב העולם - רק שהצופים מתייחסים יותר אל הגוף שלה מאשר אל הנופים המרהיבים מאחוריה

Kane and Pia

בלוגרית הנסיעות פיה מיולנבק בת ה-25 סחפה אחריה מיליוני עוקבים באינסטגרם, ביוטיוב ובאתר הרשמי שלה ורבים מהם מודים שהם ממשיכים לעקוב אחריה באדיקות עיקר בגלל המראה שלה - ופחות בגלל הנופים המרהיבים שנשקפים מאחוריה.

מיולנבק הגרמנייה ניסתה לפתח קריירה כעורכת דין לאחר שלמדה באוניברסיטת בונד ובאוניברסיטה הטכנולוגית בסידני, אוסטרליה. מהר מאוד הדוגמנית הברונטית החליטה לעשות הסבת מקצוע ולהפוך לבלוגרית נסיעות, כוכבת אינסטגרם בהתהוות. בשיתוף פעולה עם בעלה, קין ואטו, השניים יצאו לטייל מסביב לעולם והם מציגים את שלל חוויותיהם בסרטונים בערוץ היוטיוב המשותף שלהם, "קין ופיה", שצבר יותר מ-174 אלף חברים. אולם, על אף שהשניים טסים ליעדים אקזוטיים ומפוארים כמו באלי, האיים המלדיביים וקליפורניה, למעריצים אכפת יותר מאספקט אחר בסרטונים שלהם - הגוף של מיולנבק.

הדוגמנית ומעצבת האופנה יוןדעת את זה ומופיעה בביקיני גם באינסטגרם שלה ואחרי שתראו כמה מהממת היא, סביר להניח שגם הנופים היפים ביותר יתגמדו בעיניכם לעומתה. באחד הסרטונים נראית פיה יורדת אל המים, כשקין בעלה מצלם אותה מלמעלה. אחד הצופים כתב בתגובה לסרטון: "מקום יפה, אבל את יפה יותר". גם בעמוד האינסטגרם שלה תמצאו סרטונים קצרים ושם יש לה יותר מ-1.8 מיליון עוקבים. אם זה לא מספיק, לפיה יש גם אתר אינטרנט שמציע שלל אפשרויות נוספות למעקב אחריה, למקרה שאינסטגרם ויוטיוב לא מספיקים לכם.

עוד באותו נושא

תמונה אחת יותר מדי: הצילום במקום הקדוש שעצבן אומה שלמה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully