וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחובבי הקוויקי: מעתה ניתן לשכור חדר מלון גם לפי דקות

על חדר מלון משלמים לפי ימים, ויש גם כאלו שלפי שעות. אבל עתה מגיע חידוש ל"אלו שצריכים רק כמה דקות" - אפליקציה חדשה מציעה לשכור חדרי מלון יוקרתיים בניו יורק לפי דקה. ומי קהל היעד הכי מפתיע? תתפלאו

שלט נא לא להפריע על דלת חדר שינה. ShutterStock
להזמין חדר במלונות נבחרים לטווחי זמנים קצרצרים/ShutterStock

תושבי העיר התזזיתית בעולם עושים הכל מהר. אפילו בתחנת הרכבת התחתית תוכלו למצוא אותם אוכלים, מנמנמים, מחליפים בגדים, מתאפרים ומורחים לק על אצבעות הרגליים. וכאשר הם עולים מעל לפני הקרקע, הם אצים-רצים ברחובות, בעודם חומקים מהיתקלויות עם תיירים שמשתרכים בעצלתיים.

לטובת הניו יורקים שזקוקים לעיתים להפוגה מהמרוץ הזה, נולד מיזם חדש: השכרת חדרי מלון לפי דקה. כי לפעמים, מספיקות דקות ספורות של מנוחה כדי להתאושש.

מגזין התיירות Hotelier מדווח כי המיזם, העונה לשם Recharge ("הטענה מחדש"), מאפשר להזמין חדר במלונות נבחרים לטווחי זמנים קצרצרים. זאת באמצעות אפליקציה שהושקה בימים אלו בעיר.

16 מלונות היוקרה המשתפים פעולה במיזם כוללים שמות ידועים, בהם The Pierre, The Knickerbocker ,1 Hotel Central Park ואחרים. המחיר נע מדולר לכל דקה, כולל מסים.

זוג נא לא להפריע חדר מלון. ShutterStock
זמן השהייה הממוצע של משתמשי האפליקציה עומד על כשעתיים/ShutterStock

לא רק נמנום: אלטרנטיבה לעבודה בבתי קפה

בחברה הוחלט לא להגביל זמן מינימום לשהייה (כך שתיאורטית, ניתן להזמין חדר לדקה אחת בלבד). בחברה מציינים כי זמן השהייה הממוצע של משתמשי האפליקציה עומד על כשעתיים.

לא ניתן להזמין חדר זמן רב מראש, אלא ממש לפני ההגעה למלון. למעשה, "המונה דופק" כ-30 דקות לאחר שהזמנת את החדר או מרגע שקיבלת את המפתח בקבלה. בשונה ממיזמים דומים, Recharge מאפשרת לא רק תעריף לפי דקה, אלא גם אפשרות הגעה בכל שעה, ולא בחלונות הזמן של הבוקר או אחר הצהריים.

קהל היעד של החברה כולל בעיקר יוממים (מי שנוהגים להגיע מביתם לעבודה באופן קבוע) שנזקקים למקום שבו יוכלו להתרענן ו"למלא מצברים". זוהי גם אלטרנטיבה שמתאימה למי שנוהגים לעבוד מעת לעת בבתי קפה ומבקשים לעבוד בסביבה שקטה יותר, עם רשת אלחוטית זמינה.

קהל יעד נוסף כולל את מי שמגיעים לפגישות עסקים בעיר בטיסה ויש באפשרותם לנצל את חלון הזמן. "עם זאת, נראה שהשימוש המקורי ביותר באפליקציה מגיע מצד אימהות מניקות", אומר מייסד החברה מני במפו (Manny Bamfo), שצופה כי בקרוב יעשו באפליקציה שימוש כבונוס עבור תיירי מחלקה ראשונה.

להורדת האפליקציה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully