וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר חשף כמה אנשים עושים סקס בשדה התעופה לפני הטיסה - וזה יותר ממה שחשבתם

17.5.2017 / 8:43

4,915 נוסעים נשאלו איך הם מבלים את זמנם החופשי בנמל התעופה לפני העלייה למטוס. 1 מתוך 10 הודה שהוא מוותר על חווית הדיוטי פרי לטובת חפוז בשירותים. דיילת אוויר סיפרה: "זה יותר נפוץ ממה שאתם חושבים"

פרסומת לחברת תעופה שמציגה סקס בשירותים/יח"צ

סקר שנערך ע"י אתר הקניות US.Jetcost.com מצא שאחד מכל עשרה נוסעים קיים יחסי מין בשדה התעופה לפני טיסה. בסקר נמצא גם ש-8% מהנוסעים קיימו יחסי מין בזמן טיסה, 42% מבין אלה שעשו זאת בשדה התעופנה אמרו שקיימו יחסי מין בשירותים הציבוריים בשדה התעופה, 28% עשו זאת בארון שירות, 14% תחת מעיל ו-12% עשו את זה בטרקלין.

על אף שהנתונים מראים על מספר גדול של נוסעים שניצלו את זמנם הפנוי לפני טיסה לחפוז קצר, רק 17% מתוכם מספרים שנתפסו על חם ע"י צוות הטיסה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

7 דברים מדהימים שסקס עושה לגוף שלכם

לכתבה המלאה

בסקר נאספו נתונים מ-4,915 משיבים אמריקאים בני 18 ומעלה שטסו לפחות פעם אחת בשנתיים האחרונות. מוקדם יותר החודש סיפרה אחת מעובדות חברת התעופה נורוויג'ן אייר שאטל מה באמת קורה שם בשמים. דיילת האוויר אילזה סיפרה: "אנשים שמקיימים יחסי מין בטיסה זה דבר נפוץ יותר ממה שאתם חושבים. הייתי אומרת שלפחות פעם בחודש מישהו מנסה את זה, עם שיעור הצלחה של כ-30 אחוזים. אפילו ראינו זרים גמורים נפגשים בטיסה ורצים יחד לשירותים".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully