וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

85 אלף עוקבים: הדיילת שחושפת את חיי הזוהר באוויר

25.4.2017 / 9:58

צעירה שעובדת בחברת התעופה אמירטס, עושה שירות טוב לקהילה ומציגה לעשרות אלפי מעריציה עד כמה העבודה האינטנסיבית ומדירת השינה שלה - היא גם העבודה המושלמת והמהנה ביותר בעולם

@skyflygirl

שקלתם פעם לעשות הסבת מקצוע לדיילות אוויר? יש סיכוי טוב להניח שלא. אבל אחרי שתכירו את דיילת האוויר מדובאי ותצפו בתמונות ובסרטונים שתיעדה משלל מסעותיה בעולם - אולי דעתכם תשתנה.

מריה סולדטובה בת ה-29 עובדת כדיילת אוויר בחברת התעופה אמירטס ומאחר שיש לה את אחת העבודות האינטנסיביות ביותר בעולם, היא החליטה לפתוח עמוד אינסטגרם וערוץ יוטיוב ולהציג בהם את הצדדים החיוביים של התפקיד, כמו גם לתת טיפים לכל מי ששואף להיות דייל אוויר או סתם עבר טיסה של 16 שעות וסובל מג'ט-לג רציני.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"ישראל היממה אותי": האיש שביקר בכל מדינה בעולם ומרוויח מזה מיליונים

לכתבה המלאה

אם תהיתם כמה מעניינים כבר יכולים להיות חיי דייל האוויר, אז תשאלו את 85 אלף העוקבים שלה ביוטיוב ובאינסטגרם שעוקבים אחריה באדיקות, מפרגנים ונפגשים איתה כשהיא נוחתת בעיר שלהם.

סולדטובה מעלה תמונות וסרטונים מאינספור יעדים אטרקטיביים בעולם ונהנית משופינג, מסעדות ובתי קפה, חופים מרהיבים ועוד שלל אטרקציות. הסרטון הנצפה ביותר שלה צבר מעל 900 אלף צפיות, ובו היא בסה"כ מראה לצופים איך היא מתאוששת אחרי טיסה של 16 שעות ממדובאי לאוקלנד, ניו זילנד. סביר להניח שסרטון ההתאוששות שלנו לא יעשה את אותו אפקט.

מלבד לעורר בנו קנאה לא רציונאלית, היא מחלקת להנאתה טיפים להתמודדות עם ג'ט-לג, הכנות לקראת טיסות ארוכות ומאחר שהתפקיד דורש ממנה טיפוח וניקיון - היא משתפת גם טיפים לאיפור.

סולדטובה נסעה ליותר מ-71 יעדים(!) במהלך 6 השנים האחרונות ואוהבת לבקר בעיקר במדינות טרופיות, על אף שלונדון הוא היעד האהוב עליה. במדינות שבהן היא מבקרת, מריה נפגשת מעריציה שמציעים לעשות לה סיבוב בעיר. היא טוענת שהמפגשים עם עוקבים גורמים לה להרגיש מחוברת יותר לקהילת מעריציה. על אף שהיא נהנית לטייל בעולם, היא מודה שבסוף יום היא רק רוצה לחזור הביתה, לדובאי.

תראו איך היא מתאוששת מטיסה ארוכה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully