וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת תאווה במחיר נוח: קמפינג לחילופי זוגות

22.5.2017 / 0:29

הכירו את "היהלום השחור", אתר קמפינג צרפתי שמיועד לחילופי זוגות ולשעשועים ארוטיים, הכולל מסיבות חשק בערום ופינות מזמוז מיוחדות. ולא תאמינו כמה זה זול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין הפעילויות תמצאו גם סדנת מודעות שרירית באמצעות אירובי מים. הבריכה ב"היהלום השחור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם אתם במצב רוח לחופשת קמפינג שובבה? אם התשובה שלכם חיובית, היעד הבא שלכם יהיה בדרום צרפת. חובבי חילופי זוגות ("סווינגרים", בעגה המקובלת), ישמחו לגלות כי במחוז דורדון (Dordogne) נולד אתר קמפינג שמיועד בדיוק עבורם.

הוא עונה לשם Le Diamant Noir ("היהלום השחור") ופונה לקהל היעד של סווינגרים וגם יחידים בעלי מצב רוח הרפתקני במיוחד, המבקשים לעצמם חופשת תאווה במחיר נוח.

האתר הוקם על ידי בני הזוג ברונו וסנדרה מזפרו (Mazaferro) והוא מציע לנופשים שפע של פעילויות בניחוח ארוטי, כאשר המחיר ללילה מתחיל ב-25 אירו בלבד לזוג. בין האטרקציות המרכזיות באתר החדש ניתן למצוא פעילות, כגון "סדנת מודעות שרירית באמצעות אירובי מים", מסיבות חשק נטולות בגדים ושלל משחקים למבוגרים. באזור הבר אף נערכים מדי ערב בשעה 22:00 נשפים בסגנון הסרט "עיניים עצומות לרווחה", מסיבות עם קוד לבוש של בגדי עור ולטקס ועוד. פעילויות אלו לא מוגבלות לזוגות בלבד - וגם יחידים מוזמנים להצטרף לחגיגה, בעלות של 45 אירו לגבר ו-12 אירו לאישה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל יש גם כללים

כדאי לדעת, כי גם במרחב שמוקדש כולו לעינוגים ארוטיים, יש כללים ברורים למדי. על פי תקנון האתר, כל מבקר מחויב לכבד את האחרים. "גבר שינהג בחוסר כבוד לאישה, יוצא מהמתחם ולא יקבל זיכוי כספי", נכתב בתקנון המצוי באתר האינטרנט של המתחם.


עוד על חופשות למבוגרים:
גומרים בחוץ: 6 מקומות לעשות בהם סקס בטבע
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
נותנים בראש: כל היעדים בעולם לחופשות פרועות


נוסף על כך, על כל מבקר לענוד צמיד מיוחד שמעיד על הסטטוס שלו - נשוי או רווק. עוד חשוב לזכור כי "מטעמי תברואתיים, אין לקיים יחסי מין בבריכת השחייה או בג'קוזי". הכניסה לאתר מיועדת לגילאי 21 ומעלה בלבד.

אל אתר הקמפינג תוכלו להביא את האוהל שלכם או פשוט לשכור במקום אוהל גדול, קרוואן המשמש יחידת אירוח או בונגלו. המתחם כולל בריכות שחייה, סאונה, ג'קוזי וגם "פינות מזמוז" לטובת חרמנים/ות שזה עתה פגשו חרמנים/ות אחרים.
לטובת מי שמבקשים לקחת פסק זמן מאווירת ההוללות, הוקמו כאן גם מגרש כדורסל וכדור-עף, כמו גם עמדת השכרת אופני הרים לטובת טיולים בסביבה.

למעשה, באתר האינטרנט של מתחם הקמפינג מוצע למבקרים "לחקור את המורשת העשירה של האזור", כמו גם "למלא את המצברים שלכם בחופשה באווירה משוחררת".

והעסקים, כך נראה, משגשגים. הבעלים ברונו מזפרו מציין כי האתר מצוי בתפוסה מלאה בסופי השבוע. לדבריו, רוב המבקרים הם צרפתים וחלקם תיירים ממדינות אירופאיות שכנות.

אתם בעניין? היכנסו לאתר "היהלום השחור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully