וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהקיץ: טיסות ישירות בין תל אביב לקופנהגן, אבל לא הכל ורוד

25.4.2017 / 11:25

הבשורה הטובה: בקיץ תוכלו לטוס לקופנהגן. הבשורה הפחות טובה: בסוף אוגוסט כבר לא. חברת איסתא משווקת את דנמרק כיעד מושלם למשפחות בחופש הגדול עם חבילות של 7 לילות ורכב צמוד. אז כמה יעלה התענוג כדי שבאמת יהיה מושלם?

טיול סתיו ושלכת בקופנהגן, דנמרק/צילום: זיו ריינשטיין

בווידאו: חופשת סתיו בקופנהגן

יש לנו שתי שתי בשורות תעופה חדשות עבורכם - אחת טובה ואחת פחות. הטובה: מיולי תוכלו לטוס ישירות מתל אביב לקופנהגן. הפחות טובה: בסוף אוגוסט כבר לא.

חברת איסתא הודיעה היום (ג') במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב, במעמד שגריר דנמרק בישראל יספר ואהר, כי היא תחל לשווק חבילות נופש משפחתיות לדנמרק תחת המיתוג הנדוש "החופשה המשפחתית המושלמת". חבילות הנופש יכללו טיסת צ'רטר במטוס בואינג 737-800 של חברת התעופה הצ'כית "טרוול סרוויס" בימי שבת, שבעה לילות ביחידות משפחתיות באחד משלושה כפרי נופש מוצעים (מיד ניגע בהם) ורכב צמוד לכל משך התקופה. המחיר: 799 אירו לאדם בהרכב של זוג + שני ילדים.

שלושת כפרי הנופש שבהם יוכלו הישראלים להתארח הן "ללנדיה בילונד" (Lalandia Billund), ללנדיה רודבי" (Lalandia Rødby) ו"דנלנד קראבהקסמינד" (Danland Karrebæksminde).

האם תוכלו לטוס סתם לשבוע בקופנהגן? כנראה שלא, ואם כן זה ממש לא יהיה זול. איסתא חוכרת את המטוס עבור מזמיני חבילות הנופש שלה, ועל כן לא יוצעו טיסות נטו במחירים זולים יותר ממחיר החבילה, אולם ייתכן שיהיו מקומות בטיסות שלא ייצאו מלאות, ואז ימכרו המושבים במחיר אטרקטיבי יותר.

לדברי נועם רון, מנהל השיווק של איסתא, דנמרק היא יעד ידידותי לתיירים, המחירים זהים לישראל והדגש של בחירת היעד הקיצי הוא מגוון האטרקציות הרב שבמדינה, עם דגש למשפחות, כשהקרבה ל"לגו לנד" היא יתרון גדול. "בדקנו ומצאנו את דנמרק מושלמת לטיולי משפחות", הוא אומר. "הופתענו ממגוון האטרקציות והמוזיאונים המתאימים למשפחות, וממש נאלצנו להכריע אילו מהם יכנסו למסלולים המומלצים שלנו".

כמו כן, איסתא תציע טיולים מאורגנים שונים בסקנדינביה (שבדיה, דנמרק, פינלנד ונורביגה) בני שמונה ימים, הכוללים טיסות, ארוחות בוקר, טיסות, מלונות, אוטובוס, כניסות לאתרים, מלווה ישראלי וטיפים במחיר של החל מ-1,399 דולר למבוגר ו-1,249 דולר לילד.

תעלת ניהבן קופנהגן דנמרק. ShutterStock
השיווק הוא של בירת דנמרק, הנופש מתרכז בכפר הנופש. קופנהגן/ShutterStock

עוד חברה איסלנדית רוצה לטוס לארץ

ובתוך כך, רשות שדות התעופה הודיעה היום (ג'), כי נציגי חברת התעופה "איסלנאייר" נפגשו עם נציגי רשות שדות התעופה בוועידת Routes Europe בבלפסט, ודנו עמם על פתיחת קו לישראל. כזכור, חברת WOW האיסלנדית תחל לטוס לארץ ארבע פעמים בשבוע מחודש יוני הקרוב, ומבירת איסלנד ריקיאוויק לארה"ב במחיר של כ-500 דולר לאדם.

לפי ההודעה, שר התחבורה, ישראל כץ, שנמצא בתחרות תדמיתית עם שר התיירות, יריב לוין על "מי מביא יותר חברות תעופה לארץ", אמר כי "פיתוח התנועה הבינלאומית הינה יעד אסטרטגי מאחר ולתנועת המטוסים יש השפעה עצומה על הפיתוח הכלכלי ויעדי התיירות, כאשר חברות התעופה הינן מנוע צמיחה עיקרי בפיתוח יעדים תיירותיים חדשים והתפתחות תנועת הנוסעים בשדות התעופה".

כפי שפורסם בוואלה! בשבוע שעבר, הודיע משרד התיירות על פתיחת קו תעופה חדש בסתיו הקרוב, שבו תחזור חברת SAS הסקנדינבית לישראל ותפעיל טיסות בין שטוקהולם לאילת עד חודש מרץ 2018.

מנגד, מנסה גם השר כץ לשווק בכל הכוח את שדה התעופה הבינלאומי החדש, שאמור להיפתח באילת השנה, ולהביא אליו כמה שיותר חברות תעופה שינחתו בו. "אנחנו ממשיכים לפתח את שדות התעופה בישראל ומורידים את המחירים, כדי שהמהפכה הצרכנית תגיע לכל בית, והציבור הישראלי יהיה המרוויח העיקרי. התחרות של חברות התעופה על הצרכן הישראלי מורידה את מחירי הטיסות בעשרות אחוזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully