וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש של ריזורטים בעולם: ערסל על המים

16.7.2017 / 9:57

יותר ויותר מלונות יוקרה בעולם מצטיידים בלהיט החדש של הבטן-גב: ערסל-רצפה, המחובר לדק מעץ או לפטיו של חדר המלון. הנה הריזורטים שתוכלו לנפוש בהם בצורה הכי רגועה ומגניבה שיש

ערסל בריזורט St. Regis Langkawi במלזיה. צילום מסך: אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
בטן-גב קיבל שדרוג. ערסל בריזורט ב-Gansevoort, איי טורקס וקייקוס/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך: אינסטגרם

ערסל הוא פריט חובה כמעט בכל פיקניק בטבע או קמפינג במהלך היום. אפילו במרפסות בתל אביב צצים מדי פעם רשתות המחוברות לתקרה, שעליהן מתנודדים תושבים המשקיפים על העוברים ושבים. אבל מסתבר שהערסל הפכו לטרנד הלוהט גם בריזורטים יוקרתיים מסביב לעולם.

ב-2017, צורת ההתרגעות הרווחת והמהנה ביותר, כך נראה, היא באמצעות רביצה על רצפות-ערסל או מעין רשתות שנראות כמו טרמפולינה ונבנות לתוך דק מעץ במרפסת של חדר המלון או הפטיו שלו. הערסל החדש מחליף את זה הנקשר לעצים או לתקרה, והמודל הוא סירת קטמרן, שבה השטים יושבים על גבי רשת שמחברת בין שני גופי הציפה.

היתרון בערסל כזה הוא הגודל שלו, שבדרך כלל מספיק לפחות לשני אנשים. כמו כן, הרשת אינה מתקפלת או נצמדת לגוף כמו בערסל רגיל. בנוסף, הרשת קפיצית, בדומה לטרמפולינה, מה שמאפשר תזוזה קלה ונעימה תוך כדי השיזוף ולבסוף - לא צריך לטפס או לנסות להתאים את עצמכם לערסל באמצע ולמצוא את התנוחה המתאימה - פשוט מתיישבים ושוכבים.

אז איפה תמצאו אותם בעולם? ובכן, לא קרוב לישראל, אבל אם בכל זאת אתם מסתובבים בעולם ובריזורטים השווים - הנה כמה מהמקומות שכבר אימצו את הטרנד המתנדנד. בקרוב בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully