וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיכיתם? הרווחתם!: צניחה של כ-40% במחירי הטיסות והנופשונים לחו"ל

19.4.2017 / 1:36

אם המתנתם בסבלנות עד אחרי החג ולא אכפת לכם "לבזבז" כמה ימי חופש - אתם הולכים להרוויח בגדול. צניחה של כמעט 50% במחירי הטיסות והנופשונים לחו"ל בשבועות הקרובים. אז לאיזה אי תטוסו ב-199 דולר ואיזה נופש אירופי תקבלו ב-264 דולר?

עריכה: ניר חן.

כמו בכל שנה אחרי פסח ולפני הקיץ, צונחים מחירי הנופשונים לחו"ל בעשרות אחוזים, ומי שחיכה - הרוויח! מבדיקה שערכנו לגבי מחירי הטיסות לחו"ל בתקופה הקרובה, מצאנו הוזלה של כמעט 50 אחוזים (!) במחירי חבילות הנופש לאירופה ואגן הים התיכון.

כך, למשל, חופשת 3 לילות וטיסות בכרתים שעלתה לאדם בפסח 665 דולרים - תעלה בסוף אפריל רק 336 דולרים - הבדל של 49 אחוזים. חופשה זהה לפראג בפסח, שעלתה 648 דולרים לאדם, תעלה בסוף החודש 364 דולרים - הבדל של 43 אחוזים. על חבילת נופש בוורנה בת 3 לילות תשלמו רק 264 דולרים לאדם בסוף אפריל. גם מחירי החופשות לבוקרשט, באטומי ורודוס הוזלו ב-30 עד 40 אחוזים ויותר.

לדברי תמר גרזון, מנכ"לית אתר Travelist להשוואת מחירים, "אנחנו עדים לירידת מחירים שנעה בין 20 ועד אפילו 40 אחוזים לתקופה הקרובה. באופן מסורתי, מדובר בצניחת מחירים המושפעת מהתנודתיות של היצע וביקוש בתום פסח ולפני הקיץ. עם זאת, המחירים יורדים עוד יותר לאור הגידול במספר וסוגי חברות התעופה שמתחרות בניהן על אותו יעד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מחירי הטיסות יורדים

בכל הנוגע לטיסות, גם כאן נרשמת ירידה דרסטית במחירי חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות האינטרנטיות. לפי אתר חוליו, טיסה לרודוס שעלתה בחג 365 דולרים, תעלה ב-20 באפריל רק 199 דולרים - ירידה של 45 אחוזים. טיסה לפראג שמחירה בחג היה 372 דולרים לאדם, תעלה עתה 225 דולרים בלבד - הבדל של 39 אחוזים.

למרות הירידה החדה, המחירים יאמירו ממש בקרוב, עם תחילתו של חודש מאי ועונת הנסיעות שנפתחת ממש עכשיו. כך, למשל, חופשה בת 3 לילות בברצלונה במלון 3 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר, תעלה עכשיו 545 דולרים לאדם, ואילו ב-7 במאי 648 דולרים. כך גם בוורנה - חופשה זהה במלון 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון שעולה עתה רק 302 דולרים לאדם, תעלה ב-4 במאי 446 דולרים.

עוד באותו נושא

יוון "פותחת" איים חדשים לישראלים: טיסות ישירות וזולות מהקיץ

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully