וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9,000 דולר לצילום: הזוג היפה שמטייל בעולם ועושה מזה כסף

6.4.2017 / 7:07

ג'ק מוריס ולורן בולן, רק בשנות ה-20 לחייהם, נפגשו בפיג'י בשנה שעברה ומאז הם לא נפרדים. הם טיילו כבר ב-45 מדינות, כשהם מרוויחים עד 9,000 דולר מלהעלות צילומים יפהפיים לאינסטגרם או לבלוג שלהם. אז מה סוד הצילום שלהם?

ג'ק מוריס ולורן בולן מטיילים בעולם/Doyoutravel

ג'ק מוריס הבריטי (26) וחברתו לורן בולן האוסטרלית (24) נפגשו בחודש מרץ 2016, כאשר טיילו בפיג'י. מאז אותו יום הם לא נפרדו, הספיקו לבקר ב-45 מדינות ואף הפכו לבלוגרים פופולריים להפליא. וכל זאת, בעודם מרוויחים סכומי כסף מרשימים בזכות מכירת תצלומיהם עוצרי הנשימה, המופיעים בחשבון האינסטגרם שלהם.

לאחרונה רואיין ג'ק למגזין "דיילי מייל", וחשף את הטיפים ואת סודות ההצלחה שלהם. או במילים אחרות: "כיצד להפוך את התחביב הנחשק שלך לקריירה במשרה מלאה".

האי מילוס, יוון

הסוד לתמונה המושלמת

ג'ק אומר כי המפתח ליצירת התמונה המושלמת בלוקיישן הומה אדם הוא התזמון. "ברוב הזמן, אנחנו מצלמים כשעה לאחר זריחת השמש. בזמן הזה, גם אתרים שתמיד עמוסים, יהיו ריקים מאדם", הוא כותב בבלוג המשותף שלהם.

עוד הוא מספר, כי בדרך כלל הם נמנעים משימוש בפילטרים של אינסטגרם, והחוכמה היא לקחת את הזמן ולתפוס תמונה טובה. "אני עורך את כל הצילומים שלי בסגנון דומה, באמצעות תוכנת Lightroom שנמצאת במחשב המק-בוק שלי. זו הסיבה שהתצלומים שלנו נראים דומים אלו לאלו. הדבר נעשה בכוונה. אני גם לא משתמש באפליקציות צילום בטלפון הסלולרי".

ג'ק, מנקה שטיחים במקצועו, טייל בעולם במשך 4 שנים וכיום הוא מתגורר עם לורן בבאלי. השניים ממשיכים לטייל בעולם גם עתה. הם מתמחים במציאת מקומות "מתחת לרדאר" של המטיילים, תיעודם בצילומים מדהימים, ומכירת התצלומים באמצעות האינסטגרם, אתר פינטרסט וגם בזכות שמועות שעוברות מפה לאוזן.

הפיליפינים

בריכה בטבע, הפיליפינים

האיזון לחיים טובים: מדינה חדשה בכל חודש

"אנחנו מנסים לאזן בין החיים שלנו בביתנו בבאלי, עבודות הצילום שלנו בעולם וגם הטיולים שהם רק בשביל הכיף", הוא אומר. "המטרה שלנו היא לבקר לפחות במדינה אחת חדשה מדי חודש, שבה נערוך טיול ללא קשר לעבודה". הוא מספר כי ההחלטה על יעד חדש אורכת בדרך כלל דקות ספורות.

עוד הוא אומר, כי התצלומים שבהם הם נראים יחדיו, נעשים תמיד על ידי לורן, או באמצעות טיימר ושימוש בחצובה. בהקשר זה, מעניין לצפות ברשימת ציוד הצילום המפוארת של השניים, המופיעה בבלוג שלהם.

עם הזמן, שכללו השניים את יכולת הפצת הבלוג שלהם, שזוכה ל-3 מיליון עוקבים בעולם. את הממון שלהם הם עושים בזכות מכירת תמונות או מתן חסויות של חברות על תצלומים נבחרים.

השניים לא יורדים מתעריף של 3,000 דולר לתמונה, והשיא שאליו הגיעו עומד על 9,000 דולר לתמונה. "באחת הפעמים התבקשנו לצלם עבור חברת טלפונים. טסנו ליעד ושהינו בו 3 ימים, שבהם עבדנו רק יומיים. שלחנו להם 5 תמונות וקיבלנו על כך 35 אלף דולר".

הוא מוסיף כי לקוחותיהם המבקשים לקחת חסות על הצילומים השונים, כוללים חברות מסחריות כמו גם לשכות תיירות בעולם.
"בהתחלה, זה היה משהו שעשינו בשביל הכיף. פנינו למותגים שונים והצענו את עצמנו. העניין הכספי היה משני בחשיבותו. עם הזמן גדלנו והתפתחנו, וקיבלנו הצעות שאי אפשר לסרב להן".

עם זאת, השניים מקפידים לקדם אך ורק מותגים וארגונים שהם מאמינים בהם ומזדהים עם מטרותיהם.

ארוחת בוקר בקניה

רשימת המתנה של שנה מראש

בתשעת החודשים הראשונים לאחר שנפגשנו, לורן זכתה ל-700 אלף עוקבים וג'ק - לכחצי מיליון. והמספרים מאז רק הלכו וגדלו. "אני סבור שההצלחה נובעת מהשילוב בין הצילומים שלנו לבין העובדה שאנשים נהנים לצפות בנו כזוג", הוא מוסיף.
לכן, אין זה מפליא שנכון לעכשיו, יש ברשות בני הזוג הזמנות צילום ל-12 החודשים הבאים.

בין לקוחותיהם ניתן למצוא את חברת הספנות רויאל קריביאן, דיסני, חברת התעופה אייר ניו-זילנד, Airbnb, חברות ביטוח, מותגי אופנה ועוד.

"אנחנו נאלצים לדחות מותגים רבים מתחום האופנה, כי אם לורן לא מסכימה ללבוש בגד מסוים של חברה מסוימת, פשוט לא ניקח את העבודה. עבורנו, הכל צריך להיות אותנטי". לדבריהם, היכולת לעשות מדי יום ביומו את מה שהם כל כך אוהבים - נחשב לחלום שהתגשם.

בינתיים, הנה כמה מהתמונות המרהיבות שהם מעלים לחשבון האינסטגרם שלהם, ומי שרוצה, הנה הבלוג של ג'ק ולורן.

בא לי גם: אמבטיה בבאלי, אינדונזיה

מנשנשים פיצה ליד הקולוסיאום, רומא

חזנת אל פרעה, פטרה, ירדן

בים המלח

ארוחת בוקר ב-Sultan Cave Suites, טורקיה

באזור המונמרט, פריז

האי לומבוק, אינדונזיה

להתעורר לנוף הזה בריץ קרלטון, ניו יורק

שקיעה באיביזה

ב-Scarabeo Camp, מרוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully