וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9,000 שקל ללילה: ה"מייק אובר" של מלון מלכת שבא באילת

המלון שנפתח בסוף הניינטיז נפרד מרשת הילטון, ותחת ידיו של איש העסקים יצחק תשובה עברו מחצית מחדריו שיפוץ כולל בעלות של כ-30 מיליון שקלים. כמה יעלה לכם לילה בחדר משופץ? ומה תקבלו תמורת 9,000 שקלים ללילה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון מלכת שבא. מה נשתנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון מלכת שבא, שנפתח באילת בשנת 1999 תחת חסותה של רשת הילטון, הוא אחת הדוגמאות הבולטות של מלונות הענק בעיר. אולם, מאז עברו כבר 17 שנה, המלון נרכש על ידי "אלעד גרופ" מקבוצת תשובה (בבעלות איש העסקים יצחק תשובה), ובינואר האחרון החליטו בעלי המלון לסיים את השותפות ארוכת השנים עם רשת הילטון.

אחד הצעדים שמסמנים את יציאתו של המלון לדרך עצמאית וחדשה היא ההחלטה לשפץ את כל 481 חדרי המלון. בשלב ראשון, שופצו 204 חדרים וסוויטות בקומות היוקרה - הקומות הגבוהות יותר של המלון. את השיפוץ, שעלותו כ-30 מיליון שקלים, הובילו מעצב הפנים דניאל חסון והאדריכלית גל נאור, בתו של יצחק תשובה ומי שהיתה אמונה גם על שיפוץ מלון הפלאזה בניו יורק, כשזה נרכש על ידי אביה באחת העסקאות הזכורות ביותר של השנים האחרונות - הן בעולם האדריכלות והן בעולם המלונאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוונים של ים ומדבר וחלל מרווח. חדר פרימיום משופץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאור לקחה על עצמה את עיצוב החללים המשותפים, כמו הלובי וטרקלין היוקרה, שכיום שוכן בקומה השמינית של המלון אך במסגרת השיפוץ מקומו יועתק לקומה ה-12 ויוקדש לו חלל גדול יותר שיוכל לאכלס יותר אורחים. בנוסף, היא עיצבה את הסוויטה הנשיאותית של המלון - המכונה "סוויטת רויאל". סוויטת הרויאל משתרעת על פני 98 מטרים רבועים וכוללת שני חדרי שינה ושני חדרי רחצה, בנוסף לפינת ישיבה, פינת אוכל ומטבחון נסתר. את הסוויטה מקיפה מרפסת רחבת ידיים בשטח של 68 מ"ר ובה ג'קוזי וגזיבו הצופים אל נוף מפרץ אילת והרי אדום, וניתן לצאת אליה מכל אחד מחדרי הסוויטה. כדי לבלות לילה בסוויטה היוקרתית, תצטרכו להפרד מכ-9,000 שקלים ללילה. אגב, מחירי הלינה בסוויטה אינם משתנים לאורך כל השנה. ליוקרה אין off season, מסתבר.

בחדרים האחרים שעברו שיפוץ ועוצבו על ידי חסון הוחלפו השטיחים, פריטי הריהוט הוחלפו בפריטים בעלי מראה מעודכן יותר וכך גם פריטי הטקסטיל. פלטת הצבעים שנבחרה עבור המראה החדש כוללת צבעי ים ומדבר - עם הרבה נגיעות ניטראליות של בז', חום וכחול ים. מגוון החדרים ששופצו כוללים חדרים סטנדרטיים ששטחם כ-25 מ"ר (ומתאימים לזוגות/ זוג + ילד), סוויטות ג'וניור וסוויטות משפחתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בריכת השחייה במלון מלכת שבא. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה! NEWS
מלמעלה היא דווקא לא נראית קטנה. בריכת מלון מלכת שבא באילת/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר פוטשניק

אגב, בהנהלת המלון הבינו ששיפוץ מחצית החדרים יצר פער גדול מדי בין החדרים המשופצים לחדרים שצפויים להתחדש רק בשנה הבאה. לכן, לקראת פסח החליטו במלון "לרענן" גם את החדרים הלא משופצים, והוחלפו בהם השטיחים, הווילונות ואביזרי האמבטיה.

שהות באחד מחדרי הפרימיום אכן היתה אפופה בתחושת יוקרה. השטיחים רכים ומפנקים, חלל החדר מרווח וניכר שהושקעה בתכנון החדרים מחשבה רבה. החדר מרגיש חדש, יוקרתי ובהחלט עומד בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים. אולם, ביציאה מהחדרים אל החללים הציבוריים של המלון – כמו חדר האוכל והבריכה, תפגשו בניינטיז. מלון מלכת שבא הוא מלון גדול ועיקר הקהל שלו הוא משפחות. מה שאומר שחדר האוכל עמוס באורחים מכל הגילאים, ויש שעות – שבת בבוקר למשל – שבהן העומס הזה מורגש היטב. גם בריכת השחייה של המלון נראית היום מעט קטנה, יחסית למה שהתרגלנו לראות במלונות חדשים יותר.

בריכה, בית כנסת ומועדון ילדים

אבל כאמור, מלון מלכת שבא הוא מלון שמכוון למשפחות ישראליות, ופחות לתיירים. ומשכך, יש בו שני נכסים ראויים לציון: הראשון – הוא מועדון הילדים, שעוצב ביד מיומנת שעושה שמח בעיניים לילדים ומבוגרים כאחד. מועדון הילדים כולל פינות משחקים, יצירה, משחקי מחשב ועוד והוא מופעל על ידי צוות מקצועי. עבור משפחה עם ילדים קטנים מדובר בבוננזה שמעסיקה ומשמחת את הילדים ופוטרת את הוריהם מהצורך להעסיק אותם מסביב לשעון.

בית הכנסת במלון מלכת שבא באילת. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה! NEWS
אבן שואבת למתפללים גם ממלונות סמוכים. בית הכנסת "היכל שוהם" במלון מלכת שבא/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר פוטשניק

הנכס השני הוא בית הכנסת "היכל שוהם" שמצוי בקומה השנייה של המלון. בתי כנסת במלונות הם לרוב אולמות צנועים שבהם הוצב ספר תורה. לא כך בהיכל שוהם. מדובר בבית כנסת מפואר ומקושט בחלונות זכוכית, ריקועים ונברשות. בהנהלת המלון סיפרו שמיד לאחר חג הפסח יחלו עבודות להרחבת בית הכנסת. זאת, משום שהוא הפך אבן שואבת לא רק עבור אורחי המלון, אלא גם למתפללים ממלונות סמוכים, שמגיעים אליו בשבתות ובחגים.

מחירים:

חדר סטנדרט, לא משופץ 650-950 שקלים ללילה.
חדר סטנדרט משופץ, החל מ-800 שקלים ללילה.
חדר פרימיום משופץ, 1,200-1,700 שקלים ללילה.
סוויטת פלאזה 2,500-3,000 שקלים ללילה.
סוויטת רויאל, 9,000 שקלים ללילה.

הכותבת היתה אורחת מלון מלכת שבא באילת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה שמח בעיניים. מועדון הילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד מבט על החדר המשופץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לובי המלון, ששופץ על ידי האדריכלית גל נאור, בתו של תשובה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר האוכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully