וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון רמזי: "אין סיכוי בעולם שאוכל במטוס"

26.4.2017 / 9:20

שף העל היה במשך עשר שנים יועץ קולינרי לחברות תעופה, אבל זה לא הפריע לו להסביר בדרכו המעודנת (כולל מילת ה-F) מדוע לא ייגע בארוחות המוגשות בטיסה. הסיבות שלו נשמעות מובנות, וגם מגעילות

ארוחה במטוס אוכל בטיסה מטוס. ShutterStock
רמזי: "אני יודע איפה האוכל היה וכמה זמן היה בחוץ עד שהגיע למטוס"/ShutterStock

שף העל גורדון רמזי מוכן לטעום הכול, כפי שנוכחנו לדעת ממגוון תוכניות הריאליטי שעליהן פיקד לאורך השנים. כעת הוא מגלה שיש רק סוג אחד של אוכל שלעולם לא ייגע בו: אוכל במטוסים.

זה קצת קיצוני, בהתחשב בעובדה שרמזי שימש במשך שנים יועץ קולינרי בכיר עבור חברת התעופה "סינגפור איירליינס", ושפרש חסותו על מסעדה בנמל התעופה הית'רו בלונדון שנקראת "Plane Food", אבל בראיון לאתר "Refinery29" סיפר ש"אין סיכוי (no f...ing way) שאגע באוכל כזה".

מדוע? "עבדתי עבור חברות תעופה במשך עשר שנים", הוא מסביר, "אני יודע איפה האוכל היה, לאן הוא הולך וכמה זמן היה בחוץ עד שהגיע למטוס".

צריך לזכור כי אחד הדגלים שחברות תעופה מובילות בעולם מניפות בגאווה, הוא שמותיהם של שפים מפורסמים. "אייר פרנס" מתגאה בכך שהאוכל שלה מגיע ממטבחם של השפים ז'ואל רובושו ואלאן דוקס, בריטיש איירווייז נושאת בגאון את שמו של הסטון בלומנטל ואצלנו מתגאה אל על בתפריט של שגב משה. האמירות של רמזי מעידות על כך שלא משנה מי השף, בזמן שהארוחה במטוס האיכות כבר נעלמה לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully