וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: שלושה קווים חדשים לוויז אייר, החל מ-40 דולר לכיוון

28.3.2017 / 14:08

חברת הלואו-קוסט ההונגרית תשיק קווים ללובלין שבפולין, לקראיובה ברומניה ולקוסיץ' שבסלובקיה, במחירים שיחלו בכ-40 דולר לכיוון, לא כולל מושב ומזוודות. שר התיירות יריב לוין: "החברה מביעה אמון במוצר התיירותי הישראלי"

וויז אייר וויזאייר. ShutterStock
קדימה, חבר'ה, תנו לנו עוד/ShutterStock

"וויז אייר", חברת הלואוקוסט ההונגרית שמטיסה מישראל ליעדים באירופה, מרחיבה את מגוון הקווים שהיא מפעילה, ומכריזה על פתיחת שלושה קווי לואו-קוסט חדשים, ללובלין שבפולין, לקראיובה שברומניה ולקוסיץ' שבסלובקיה. המחירים, ללא מזוודות ובחירת מושב, יחלו בכ-40 דולר לכיוון. בנוסף, החברה מרחיבה את תדירויות הקו לבוקרשט מ-4 ל-7 טיסות בשבוע (החל מ-18 בספטמבר) ומבודפשט מ-7 ל-10 טיסות בשבוע (החל מ-29 באוקטובר). כזכור, בסוף אוקטובר תתחיל גם חברת "ריינאייר" להפעיל קווים מנתב"ג.

מ"וויז אייר" נמסר, כי הקווים הם חלק משורה של קווים חדשים שפתחה החברה לישראל ושעתידים עוד להיפתח במסגרת שיתוף פעולה עם משרד התיירות. הקווים החדשים יפעלו בתדירות של פעמיים בשבוע.

שר התיירות יריב לוין במסיבת העיתונאים עם הגעתה של חברת  קתאי פסיפיק לישראל, נתב"ג, 26 במרץ 2017. ראובן קסטרו
התיירים ממשיכים להגיע. שר התיירות יריב לוין/ראובן קסטרו

שר התיירות, יריב לוין: "אני מברך את 'וויז אייר' על החלטתה להמשיך ולהגדיל את פעילותה בישראל ולפתוח שלושה קווים ישירים חדשים לנתב"ג, המצטרפים לקווים הקיימים. אני שמח ששיתוף הפעולה בין משרד התיירות ל'וויז אייר' עולה מדרגה, כאשר החברה מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי ומרחיבה משמעותית את פעילותה בישראל".

אוויין ג'ונס, סמנכ"ל ב"וויז אייר", מסר: "אנחנו שמחים היום להכריז על הוספת שלושה קווים אירופאים חדשים בשיתוף עם משרד התיירות הישראלי, למגוון טיסות הלואו קוסט שלנו. השירות החדש יגדיל את התיירות ההדדית בין המדינות ואת אפשרות הנסיעות במחירים נוחים, ללקוחותינו בישראל ובאירופה. החל מהיום, נוסעים ישראלים יכולים לגלות 17 יעדים אטרקטיביים בתשע מדינות באירופה. אנחנו נשארים מחויבים לישראל ומצפים להביא עוד חדשות טובות בעתיד".

במהלך חמש השנים האחרונות הטיסה וויז אייר לישראל וממנה יותר מ-1.2 מיליון נוסעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully