וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באי הקסום הזה ברק אובמה הולך לכתוב ספר

28.3.2017 / 0:55

נשיא ארצות הברית לשעבר חתם על מקדמה ו"ייאלץ" להתיישב בקרוב ולכתוב את זכרונותיו מהבית הלבן. לשם כך, בחר באי החלומי טטירואה בפולינזיה הצרפתית, שהיה שייך בעבר למרלון ברנדו. מה מחכה לו שם? צפו בסרטון ובתמונות ותקנאו

אתר רשמי

לנשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה יש כעת לא מעט זמן פנוי, והוא עומד להגשים בקרוב את מה שרצה לעשות עוד בטרם יצא מהבית הלבן: לכתוב ספר זכרונות משמונה שנות כהונתו. אובמה מבין שכדי לעמוד במשימה הוא צריך שקט, ולכן בחר יעד אקזוטי: האי טטירואה בדרום האוקיינוס השקט, שהיה שייך בעבר למרלון ברנדו. אובמה ורעייתו מישל חתמו על הסכם של מיליוני דולרים עם הוצאת הספרים הפופולארית "רנדום האוס", ולכן על הנשיא לשעבר לצאת לדרך, תרתי משמע, כבר עכשיו.

האי טטירואה. אתר רשמי
שם לא צפויים להפריע לו. האי טטירואה/אתר רשמי

אז מה הסיפור של טטירואה? מדובר באי בפולינזיה הצרפתית, לא רחוק מבורה בורה, אחד היעדים האקזוטיים הפופולאריים ביותר בעולם. הוא ממוקם 53 ק"מ מצפון לטהיטי וגודלו עומד בסך הכול על 6 קמ"ר. ב-1960 גילה ברנדו את טטירואה בעקבות "מרד על הבאונטי" שצולם בטהיטי. לאחר שהסתיימו צילומי הסרט, שכר ברנדו דייג מקומי שייקח אותו לטטירואה. "זה היה הרבה יותר יופה משציפיתי", כתב באוטוביוגרפיה שלו ב-1994. הוא רכש לבסוף את האי מבעליו. הוא בילה באי כדי לברוח מהאינטנסיביות של הוליווד, אבל הודה כי אינו מגיע אליו בתדירות הנחוצה לו.

ב-2014 הוקם באי פרויקט גדול שכולל את מלון "דה ברנדו", הקמה שבה השתתפו בני משפחתו של השחקן המנוח. כעת, לאחר שנודע כי אובמה צפוי להגיע לשם, העניין באי המהמם יפרח מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה רוגע. קומפלקס "דה ברנדו" בטטירואה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפואר ונעים מבפנים. חדר ב"דה ברנדו"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרופי ומהוגן/מערכת וואלה!, צילום מסך
האי טטירואה בפולינזיה הצרפתית. וויקיפדיה, אתר רשמי
הטורקיז בולט/אתר רשמי, וויקיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully