וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד איירליינס הורידה 3 נוסעות - בגלל טייץ

27.3.2017 / 9:58

החברה לא אפשרה לשתי נשים לעלות למטוס והכריחה אחת מהן להחליף לבוש. ברשת זועמים, ביונייטד מסבירים: "הן טסו חינם בשל קרבה לעובדי החברה, וחייבות לקבל את קוד הלבוש"

מטוס יונייטד איירליינס שדה תעופה ניוארק. יונייטד איירליינס,
בלב הסערה. יונייטד איירליינס/יונייטד איירליינס

חברת יונייטד איירליינס הסתבכה בעבר עם דעת קהל בעייתית. במיוחד זכור המקרה שבו נשברה הגיטרה לזמר דייב קרול, ששירו "United Breaks Guitars" הפך ללהיט. כעת מגיעה שערורייה נוספת שמעמידה את יונייטד בפני סערת יחסי ציבור לא פשוטה.

ביום ראשון מנע דייל קרקע של החברה משתי נשים שעמדו לטוס מדנבר למיניאפוליס לעלות למטוס, מכיוון שלבשו לרגליהן מכנסי טייץ. אישה שלישית הוכרחה להחליף את מכנסיה ולבסוף המריאה.

"נראה שליונייטד יש פתאום קוד לבוש לנשים", צייצה בטוויטר האקטיביסטית שנון ווטס, ובכך פתחה סערה שהעמידה את יונייטד על המוקד. הרשתות החברתיות גועשות, והציוצים נגד המדיניות המוזרה לא פוסקים.

ביונייטד טוענים להגנתם כי "לחברה שמורה הזכות לא להעלות לטיסה אנשים בלבוש לא הולם" ומוסיפים כי ההחלטה נתונה לשיקול דעתם של דיילי הקרקע. הדייל עצמו אמר, לפי ווטס, "אני לא קובע את החוקים, רק אוכף אותם".

מאוחר יותר הסבירו ביונייטד כי הנשים הללו היו "פאס ריידרס" - נוסעים שטסים בחינם עקב קרבה משפחתית לעובדי החברה. "המדיניות שלנו לגבי נוסעים כאלה נוקשה יותר", מסרו, "נוסעים רגילים מוזמנים לעלות למטוס בטייץ".

סביר להניח שהסיפור הזה לא ידעך בקלות, כפי שאתם יכולים לראות בציוצים שלמטה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ויש גם מי שתומך בהחלטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully